bolum basindan diyim biraz zaman gectigini dikkate alarak sey yapin
-----------------------------------------------------bilinmeyen numara
jeongin
hatırlatmak için yazdım
unutmadın değil mi?
(28.01.22)günün hatırlatması
düşündün mü?
(29.01.22)birkaç gündür yazamıyordum
hatırlatma!!
(13.02.22)naber?
(13.02.22) (17.20)-
"Mesaj geldi, bakmayacak mısın?"
Kafamı sallayıp gelen mesajın çok da önemli olmadığını söyledim ve önümdeki test kitabına tekrar odaklandım. Daha doğrusu odaklanıyor gibi yaptım. Açıkçası Eun'un sürekli olarak bana yazıyor olması rahatsız ediciydi. Aslında ilk yazmaya başladığı sıralar cevap veriyordum fakat bu artık çığırından çıkmıştı ve beni sinirlendiriyordu.
Ben önümdeki teste döndükten sonra Hyunjin de kendi kitabına geri dönmüştü.
(9+ bildirim) Biz her ne kadar odaklanmaya çalışsak da elbette ki hala gelen mesaj sesleri bunu imkansız kılıyordu. Son gelen bildirimden sonra Hyunjin'in gözlerini üzerimde hissetmemle bakışlarımı ona çıkarıp ona karşı gülümsedim ve ardından da telefonu elime alıp mesaj sesini kıstım.
Telefonu bırakıp elime tekrar kalemimi aldığımda ise Hyunjin hala bana bakıyordu. Bir şeyler olduğunu elbette ki anlamıştı, kim olsa anlardı da.
Yüzü oldukça ifadesiz bir biçimdeyken sordu "Kim o?" Ses tonundan dolayı da biraz tırstığım için bir şeyler geveleyerek geçiştirdim.
"Jeongin kim o?"
"Önemli birisi değil, boşver geri dön kitabına hadi" Ben her ne kasar ortamı yumuşatmaya çalışsam da Hyunjin hiç yumuşayacakmış gibi gözükmüyordu.
Bana hala aynı boş ifadeyle bakarken sonunda oflayıp kafamı ellerim arasına aldım.
"Sınıftan biri..." Dediğim şey ile tek kaşını kaldırıp anlamaz biçimde bana bakmaya ve lafımı bitirmemi beklemeye devam etti. "Sıra arkadaşım daha doğrusu."
"Ee derdi neymiş de art arda mesaja boğuyormuş seni?" Sessize alıp yanımdaki sandalyeye koyduğum telefonu açıp Hyunjin'e verdim. Çocuktan gelen mesajları tarihine kadar inceledikten sonra yüzü daha da ciddileşmişti.
"Öncesinde açıkça istemediğini belirttin mi?"
Kafamı olumsuz yönde sallayıp bakışlarımı ondan kaçırdım. Yoksa şuan altıma bile işeyebilirdim bu gerginlikle.
"İlk başta bana getirsey-"
"İlk başta o kadar da rahatsız edici gelmiyordu. Yalnızca ders notlarını atıp ders vermesini isteyip istememem konusunda hatırlatma yapıyordu"
Hyunjin biraz bekledikten sonra tekrar telefina döndü ve bir şeyler yazmaya başladı.
İşi bittiğinde telefonu masanın üzerinden bana yolladı. Gönderdiği mesajda ise şu yazıyordu. "Geç karar verdiğim için kusura bakma biraz meşguldüm. Elbette ki senden ders almak isterim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
roomates ,, hyunin ✓
Hayran KurguJeongin ve homofobik sandığı oda arkadaşı Hyunjin 〃 texting + düz yazı #1 hyunjeong #1 hyunjin #1 fanfic #1 jilix #1 minchan