Jam menunjukkan pukul 12 tengah malam dan Samuel bangun dari katilnya. Dia teringat akan pesan ibunya siang tadi untuk mengunjungi biliknya. Secara perlahan-lahan dia menutup pintu biliknya dan berjalan ke arah bilik ibunya tanpa membuat sebarang bunyi. Sampai sahaja di depan pintu bilik ibunya, dia membuka pintu dengan perlahan agar adik-beradiknya tidak terdengar. Selepas itu dia melihat ibunya sedang baring di atas katil dan hanya memakai gaun tidur yang jarang. Kedua-dua puting buah dadanya jelas kelihatan. Samuel menelan air liur kerana dia tidak pernah melihat ibunya memakai pakaian yang seksi seperti ini. Sebaik sahaja dia masuk ke bilik ibunya, dia menutup pintu perlahan-lahan walaupun jantungnya berdegup dengan laju.
Samuel: "Mak, maaflah kalau Sam terlambat."
Kata Samuel dengan nada kesal.
Michelle: "Mak tak kisah. Yang penting Sam tepati janji mak."
Samuel: "Mak, bukan ke mak sepatutnya 'layan' abah malam ni tapi kenapa abah tak balik lagi?"
Michelle: "Abah awak esok baru boleh balik sebab enjin bot dia rosak. Malam ni mak nak Sam ganti tempat dia layan mak malam ni."
Jawab ibunya. Dia juga terlihat benjolan besar di seluar anaknya.
Samuel: "Siang tadi mak kata mak nak kulum kote jadi Sam tak sabar sampai kote Sam tegak macam ni."
Michelle: "Eloklah tu. Mak pun tak sabar nak rasa air mani Sam."
Kata Michelle sambil menjilat bibirnya seperti melihat makanan yang lazat terhidang. Dia juga turut menanggalkan gaun tidurnya untuk mendedahkan buah dadanya. Tidak berkelip mata Samuel melihat buah dada ibunya yang besar dan cantik itu. Putingnya yang berwarna coklat kemerahan itu turut menegang. Samuel mula meraba dan meramas buah dada ibunya yang lembut dan kenyal itu. Michelle hanya tersenyum melihat anaknya bermain buah dadanya seperti seorang bayi bermain dengan anak patung beruang. Walaupun sudah berumur buah dadanya masih lagi kenyal seperti buah dada gadis remaja.
Samuel menghisap puting buah dada ibunya yang menegang itu dengan gelojoh tetapi tiada susu yang keluar. Michelle mula berasa ngilu apabila Samuel menggigit putingnya tetapi enak. Dia juga mengusap-usap kepala anaknya itu seperti sedang menyusukannya.
Michelle: "Dulu Sam dan Sophie paling lahap sekali hisap susu mak."
Selepas puas bermain dengan buah dada ibunya, Samuel menanggalkan seluar pendeknya dan zakarnya terus mencanak keluar. Michelle menjilat zakar anaknya yang mengeras itu dan Samuel mendengus kenikmatan. Dia juga meramas kerandut zakar Samuel dan dia dapat merasakan kedua-dua buah zakar anaknya itu lebih berat sedikit dari biasa.
Michelle: "Beratnya telur Sam. Lama dah tak melancap ke?"
Samuel: "Minggu ni Mia uzur tak boleh nak layan Sam. Sam pun sengaja tak melancap sebab tak nak air mani terlalu cair."
Michelle hanya tersenyum mendengar penjelesan anaknya itu dan secara tiba-tiba dia mula mengulum kepala zakar anaknya.
Samuel: "Ooh, mak kalau nak kulum beritahu dulu."
Kata Samuel sambil mengerang kesedapan zakarnya mula dikulum ibunya tetapi Michelle berpura-pura tidak mendengarnya. Dia terus mengulum dan mejilat zakarnya Samuel dengan penuh selera.
Samuel: "Oh, ah, bagus mak. Laju lagi."
Michelle mengulum zakar anakya dengan lebih laju bila mendengar permintaan Samuel. Pada masa yang sama Samuel memegang dan mengusap kepala ibunya.
*slop* *slop*
Bunyi kuluman Michelle memenuhi bilik tidurnya yang gelap itu. Air liurnya turut menitik ke atas lantai. Seluar dalamnya juga turut basah dengan cecair yang keluar dari pepeknya. Buah dadanya bergoyang mengikut rentak tubuhnya.
YOU ARE READING
Kisah Budak Kampung
RomanceKisah kehidupan Samuel dan adik-beradiknya sebagai budak-budak kampung di musim cuti sekolah.