Urut

877 8 0
                                    

Di tengah hari yang sunyi Samuel hanya berbaring di atas katilnya sambil merenung ke arah siling. Dia jua ditemani oleh kucingnya Chris yang tidur bersebelahan.

Samuel: "Bosan betul duduk bilik macam ni tak buat apa-apa hari ini. Nak pergi ke rumah Mia mak bapak dia ada di rumahnya. Nak keluar bersama Clarence takut demam lagi macam dulu. Mak, abah dan Sandra tiada di rumah sekarang. Simone sedang sibuk menenun di dalam biliknya. Serena pula sedang mengulangkaji pelajaran jadi saya tak nak kacau dia. Sophie mungkin sedang bermain dengan teman lelakinya Kurt di luar sana."

Fikir Samuel sendirian. Kemudian dia mengambil keputusan untuk tidur. Belum sempat Samuel melelapkan matanya pintu biliknya bergerak dan Sophie masuk ke dalam. Kucingnya Chris terkejut dengan bunyi pintu it bangun dan terus meninggalkan bilik Samuel melalui tingkap. Samuel terkejut kerana dia tidak menyangka Sophie berada di rumah selama ini.

Sophie: "Maaf abang kalau ganggu. Adik nak temankan abang sekejap boleh?"

Samuel: "Boleh tapi kenapa tak keluar bermain sama Kurt macam selalu?"

Sophie: "Kurt dan Camilla takde kat rumah sekarang. Jadi adik nak temankan abang kat dalam bilik ni."

Kemudian Sophie melabuhkan punggungnya di atas katil abangnya. Tidak berkelip mata melihat tubuh Sophie yang hanya berbaju T ketat, menampakkan bentuk buah dadanya yang besar dan bulat. Dia juga hanya memakai seluar pendek ketat yang menampakkan bentuk punggungnya yang pejal itu.

Samuel: "Abang pun bosan jugak tak dapat buat apa-apa hari ni. Apa kata kita main game, nak tak."

Sophie: "Tak nak lah bang. Tak minat."

Samuel: "Abis tu buat apa datang ke sini?"

Sophie: "Adik nak cerita pasal hubungan adik dengan Kurt, nak dengar tak?"

Samuel agak terkejut mendengarnya tetapi pada masa yang sama dia juga agak berminat.

Samuel: "Baiklah, abang berminat nak dengar. Seronok jugak dapat tahu pasal Kurt tu.

Sophie: "Abang mungkin dah tahu Kurt memang gelojoh, selalu sangat ramas tetek adik tapi dia pandai ramas dan urut tetek adik. Itulah sebabnya tetek adik besar macam ni."

Samuel: "Untung adik dapat teman lelaki macam dia."

Sophie: "Bukan setakat itu aje. Kadang-kadang adik dia Camilla pun join sekali. Camilla pun suka ramas dan urut tetek adik dan adik pun suka main dengan dia punya tetek."

Terliur Samuel mendengar pengalaman Sophie bersama Kurt dan Camilla. Tanpa disedari zakarnya mula menegang. Sophie terlihat benjolan di seluar abangnya dan dia mula mendapat idea.

Sophie: "Bang, boleh tak abang urut adik? Otot adik dah lenguh sebab adik bersenam tadi."

Samuel: "Eh, tiba-tiba aje nak mintak urut ni!

Samuel terkejut mendengar permintaan adiknya tetapi Sophie masih lagi cuba memujuk abangnya.

Sophie: "Alah abang ni, dengan Mia boleh pulak abang urut dia."

Samuel: "Sebab Mia teman wanita abang tapi Sophie ni kan adik abang?"

Sophie: "Habis tu kenapa? Bukan ke mak cakap adik-beradik pun boleh urut jugak."

Akhirnya Samuel terpaksa akur dengan kehendak adiknya.

Samuel: "Abang tak pernah urut orang jadi jangan nak marah-marah kalau abang tak reti."

Sophie: "Adik tak kisah kalau abang yang buat."

Samuel mula mengurut bahu adiknya dari belakang. Dia hanya memicit-micit bahu Sophie dengan perlahan. Kemudian dia mula mengurut leher dan tengkuk Sophie.

Kisah Budak KampungWhere stories live. Discover now