Pukul 10 pagi, selepas beberapa jam berjogging keliling kampung, Samuel, Sophie, Clarence, Kurt dan Camilla tiba di sebatang sungai dan tanpa berlengah masa mereka menanggalkan pakaian masing-masing dan terjun ke dalam sungai.
Sophie memakai pakaian renang jenis bikini dan Camilla memakai pakaian renang one-piece. Samuel, Clarence dan Kurt masing-masing hanya memakai seluar pendek.
Walaupun sungai itu terletak tidak jauh dari kampung mereka tetapi tidak ramai orang yang tahu tentang tempat itu kerana ia agak tersembunyi dan tiada siapa yang tinggal di kawasan berhampiran. Samuel dan Clarence menemui tempat ini secara tidak sengaja tahun lalu. Mereka berdua berkongsi maklumat ini dengan Sophie, Kurt dan Camilla baru-baru ini. Untuk mengelakkan pencemaran, mereka tidak meninggalkan sebarang sampah atau sisa makanan supaya tiada orang lain akan jumpa tempat ini.
Clarence yang kini berusia 16 tahun ialah kawan karib Samuel sejak kecil lagi. Seperti Samuel dia juga gemar bermain permainan video, membaca komik, mengumpul permainan dan sebagainya. Dia juga seorang yang gatal dan sering berkongsi majalah dan video lucah bersama Samuel dan Kurt. Rambutnya hitam pendek dan kerinting, warna kulitnya lebih gelap dari Samuel dan Kurt. Dia juga mempunyai zakar yang lebih sama besar dengan Samuel. Dengar khabarnya dia juga mula menjalinkan hubungan dengan Camilla walaupun tiada sebarang bukti selain mereka berdua mempunyai minat yang sama.
Walaupun sudah lama berkawan dengan Clarence, Camilla dan abang kembarnya Kurt hanya mengenali Samuel dan Sophie baru-baru ini. Tidak seperti Clarence dan Samuel yang gatal, Camilla ialah seorang yang pemalu dan tidak suka berbual mengenai seks dengan orang lain. Seperti Samuel dan Clarence dia juga suka bermain permainan video dan membaca komik dan ia juga punca kenapa dia tidak pernah mempunyai kawan perempuan sebelum dia bertemu dengan Sophie. Dia mempunyai rambut berwarna merah tembaga yang melepasi pinggang dan buah dadanya lebih besar sedikit dari Sophie. Dia juga agak rapat dengan Sophie walaupun mempunyai minat dan hobi yang berlainan.
Abang kembar Camilla Kurt, juga berusia 16 tidak seperti adiknya dia ialah seorang remaja aktif bersukan dan bersenam. Walaupun tidak popular di sekolahnya dia tetap berbanga dengan pencapaian dirinya. Seperti adiknya dia juga mempunyai rambut berwarna merah tembaga walaupun dipotong pendek seperti askar(crew cut). Tidak banyak yang diketahui tentang saiz zakarnya walaupun adiknya beranggapan ia bersaiz 'besar'. Dia juga berminat untuk menjadikan Sophie sebagai teman wanitanya walaupun belum ada respon dari Sophie sendiri.
Kurt: "Cannonball!"
Jerit Kurt sambil terjun ke dalam sungai.
Samuel & Clarence: "Geronimo!"
Jerit Samuel dan Clarence sambil terjun ke dalam sungai hampir terkena Kurt yang masih belum timbul dari permukaan. Kurt kemudian timbul dari permukaan dengan rasa tidak senang dengan perbuatan Samuel dan Clarence.
Kurt: "Jahat betul korang ni, sengaja terjun dekat dengan aku."
Kata Kurt sambil menyimbah air ke arah Samuel dan Clarence. Mereka berdua menepis simbahan air Kurt sambil tersengih. Tidak jauh dari mereka bertiga Camilla dan Sophie sedang bermain air dan ketawa sesama mereka. Puting buah dada dan alur kemaluan mereka dapat dilihat dengan jelas pada pakaian renang mereka yang basah.
Kurt: "Kalau korang berani cuba terjun dari tebing tu."
Cabar Kurt kepada Samuel dan Clarence sambil menunjukkan sebuah tebing tinggi yang tidak jauh dari mereka.
Samuel: "Tengok siapa yang kecut dulu."
Kata Samuel menerima cabaran Kurt dan kemudian Sophie dan Camilla mencelah dan mahu menyertai mereka.
Mereka berlima naik ke atas tebing tersebut dan mengambil giliran untuk terjun. Kurt tidak berlengah untuk terjun ke sungai dengan gayanya tersendiri. Kemudian Samuel terjun ke dalam sungai diikuti oleh Clarence dan Camilla. Akhirnya tibalah masanya untuk Sophie terjun tetapi dia masih berdiri di tepi tebing tersebut. Dari gerak tubuhnya ternyata dia agak takut untuk terjun.
YOU ARE READING
Kisah Budak Kampung
RomanceKisah kehidupan Samuel dan adik-beradiknya sebagai budak-budak kampung di musim cuti sekolah.