Ritual 2

628 10 1
                                    

Di awal pagi, Serena sedang mengemaskan pondoknya sementara menunggu kehadiran abangnya Samuel untuk ritual mereka hari ini. Walaupun kurang berpuas hati tetapi Serena tetap bersabar kerana dia tahu akan abangnya itu memang sukar bangun awal. Tidak lama kemudian Samuel muncul dengan muka serba bersalah.

Samuel: "Maaflah kalau terlambat. Abang harap kita masih lagi sempat untuk ritual kita pagi ni."

Serena: "Tak mengapa, berbeza dengan ritual sebelum ni, kita boleh mulakan bila-bila masa asalkan sebelum tengah hari."

Samuel: "Habis tu kenapa tak buat ritual ni dengan Silas? Dia lebih arif pasal sihir ni berbandingkan abang.

Serena: "Adik teringin nak buat ritual ni dengan abang. Lagi satu adik perlukan subjek."

Samuel: "Subjek?"

Jawab Samuel dengan nada hairan.

Serena: "Lepas kita kemaskan pondok ni adik akan beritahu apa abang akan buat nanti."

Mereka berdua mengemas pondok itu dan kemudian mereka menutup segala pintu dan tingkap. Di dalam pondok itu gelap dan hanya cahaya lilin menerangi sekeliling mereka. Selepas itu mereka berdua menanggalkan pakaian masing-masing. Samuel berbaring di atas pentagram manakala Serena melukakan jarinya dengan jarum kemudian menitiskan darahnya di setiap bucu pentagram tersebut.

Serena: "Berbeza dengan ritual-ritual yang sebelum ni, kita akan menyeru kuasa Dewi Kesuburan."

Samuel: "Dewi Kesuburan? Adik jangan main-main."

Kata Samuel dengan nada risau. Serena tidak mengendahkan abangnya sebaliknya dia terus dengan ritualnya. Selepas itu Serena mula membaca manteranya dan Samuel semakin gelisah. Beberapa minit kemudian Samuel dapat merasakan sesuatu yang berlaku di dalam dirinya. Zakarnya semakin membesar dan buah zakarnya juga turut membesar dan bertambah berat. Kemudian Serena berhenti membaca mantera dan upacara ritual sudah tamat.

Samuel: "Serena, apa yang adik dah buat kat abang?"

Serena: "Adik setakat nak besarkan kote dan telur abang aje. Kalau abang tak suka jangan risau, ia boleh kembali ke saiz asal pagi esok."

Samuel: "Pagi esok? Malang betul nasib aku..."

Kata Samuel dengan nada risau dan gelisah. Tanpa sebarang ransangan, zakar Samuel menegang mencanak ke arah siling dan buah zakarnya semakit berat.

Samuel: "Eh kenapa ni. Tiba-tiba aje kote abang naik macam ni!"

Serena: "Hmmm, nampaknya Dewi Kesuburan bukan setakat besarkan kote abang malah turut menaikkan nafsu abang."

Samuel berasa semakin tidak selesa dan tiada lagi yang ada di dalam fikirannya kecuali seks. Serena mula membuka langkah pertamanya dengan menjilat kulup dan kepala zakar abangnya.

Serena: "Abang baring aje, biar adik buat sendiri."

Kata Serena sambil menjilat-jilat zakar abangnya. Samuel hanya mampu terbaring sambil menahan nikmat yang terhasil dari perbuatan adiknya. Serena juga turut meramas-ramas kerandut zakar abangnya untuk mempercepatkan proses penghasilan air mani. Kemudian Serena mengulum zakar abangnya sehingga ia mencecah anak tekaknya. Serena juga menggunakan lidahnya untuk 'mengurut' zakar abangnya dari dalam.

Samuel: "Dik, abang nak pancut ni...

Kata Samuel tetapi Serena tidak berganjak. Sebaliknya dia menelan zakar abangnya lebih jauh ke dalam tekaknya. Tidak lama kemudian Samuel memancutkan air maninya terus ke dalam tembolok adiknya. Serena agak terkejut mendapati cecair yang hangat itu mengalir masuk ke perutnya tetapi dia masih tidak melepaskan zakar Samuel. Selepas beberapa das pancutan, barulah Samuel berhenti klimaks dan perlahan-lahan Serena meluahkan semula zakar abangnya itu.

Kisah Budak KampungWhere stories live. Discover now