...see oli nii ilus seest,see oli kuldne..nii iluss. Seest oli nii ilus nagu loss. *Kuidas ta..Kuidas ma...Miks ta...Miks ma...* Mind piinasid mõtted peas..kuid siin oli nii ilus.
Mar:Kuidas siis meeldib?M:Sa veel küsid?!?!
Mar:Et siis....
M:Muidugi meeldib
Mar:Siis on tore
M:Aaagahh... Miks sa mu siia tõid?
Mar:Mdea.. Ma pean sulle midagi ütlema..
M:Nii.. ütle siis
Mar:Ma..ma..ma ar..armastan sin..sind.(ja ta pööras mulle selja)
Ma panin oma käe ta õlale ja ütlesin...
M:Ma ütleksin sama kui mul Nialli poleks.. aga ma ei saa teda lihtsalt maha jätta.. ning ma arvan et me ei tohiks enam kohtuda..meie tundeid ei tohi eksisteerida. Ma ei saa Niallile nii teha. Ta on mind aidanud ja lisaks meil on laps. Niiet selle me peame unustama. Ma loodan et sa saad aru.
Ma naeratasin talle ja hakkasin minema. Ta jooksis mulle järgi ja suudles mind.
Mar:Hüvasti.M:Jahhh..hüvasti
Ja ma jooksin sealt minema.. oli juba pime ja helistasin emale.#Kõne#
E:Jaa kallis
M:Ema viitsid järgi tulla minu autoga?
E:Jahh ikka..
Ma ütlesin talle aadressi ja lõpetasime kõne. Ta oli umbes 10 minutiga kohal.
#Koju sõites#
E:Kus käisid siis?
M:Ahh nsm peol..
E:Päris vara tulid siis koju..
M:Ahh seal oli igavv kaa.
E:Muide sul on kodus külaline..
M:Kesss?!?! Ja vaatasin hämmeldunult otsa emale.
E:Küll siis nãed..ta ei tahtnud et ma prg ütleksin.
Kui koju jõudsime võtsin kiiresti jakki ja kontsad ära.
M:Kus ta on siis..
E:Mine vaata ülesse. Ning ta vaatas mind kavala näoga.
Ma läksin oma tuppa ja keda ma näen!!! Selleks külaliseks oli Roland...
M:Mida sina siin teed?!?! Kuidas sa mu ülesse leidsid?!?!
Ta tuli mu juurde ja..
R:Rahu,ma tahtsin vabandada tänase pärast ning ma tean et sa selle kuulsa kuttiga koos oled. Lihtsalt sa kooliajast peale meeldid mulle ja.. ahh sva.. mida ma ikka tüütan sind...
M:Teeme nii.. et homme kell 15.15 oled pargis.. siis räägime.. ma pean asjade üle järgi mõtlema. Ja ma naeratasin talle.
Ma läksin vannituppa,panin ukse lukku ja istusin vanni. Ma olin segaduses.
*Kuidas on võimalik kolme meest korraga armastada.. mida ma teen.. ja kui tõesti mulle meeldib üks Niallist rohkem siis kuidas Niall rageerib kui teada saab et armastan kedagi teist. Ma pean ootama ja mõtlema selle üle rohkem järgi.* Ma tõusin püsti ja kobisin vannist välja. Ma läksin ukseat välja ha nägin voodi peal...Nii.. Ma küsiks teilt sellist asja et:
1.Kas te tahaksite et ma teen 25+ osa või vähem või iseki palju rohkem?
2.Kas teile meeldivad mu osad?
3.Kommenteerige mitu osa ma võiks kindlalt teha :)
4.Kas te tahate et ta jääks Nialliga kokku või teile sobib kui ka teistmoodi see läheb?(See küsimus on selleks et teada saada kuidas teile meeldiks ja kas teile ka sobiks, ma pole otsustanud kuidas see tee Nelel läheb,agu kui nad Niallist lahku isegi lähevad siis palun ärge hakkake heitima)
5.Kas te tahate et ma veel mingi järjeka teeks?Palun vastake küsimustele kommentaarides ja palun Vote'i. Elis:)
YOU ARE READING
Parim elu algab!
FanfictionSee lugu räägib 18 aastasest tüdrukust, kelle nimi on Nele, kes elab Eestis ja tänu isale läheb Nele Londonisse (esialgu) aastaks elama. Et, edasi teada, peate seda lugu lugema hakkata. :) Also ma kirjutasin selle kui ma olin 12 niiet I'm sorry et s...