Panin selga, sinise toppi, sinised lühikesedpüksid ja mustad kontsad. Juuksed panin hobusesabasse. Astusin lifti. Jõudsin alla kohvikusse, nägin Nialli ja hakkasin tema laua juurde minema. Ta ütles ss "Vabandan eilse pärast" "Ah, vahaet ei ole, ma ainult ehmusin ära" ning naeratasin.
Ma jätan kaks kuud vahele. Vabantust!
Niall ja Nele, Harry ja Megan, Louis ja Mariell on koos ehk nad käivad. :) Moonikal on keegi salapärane,
Täna on minu sünnipäev ning mul on laud katetud.
Niall tuli kõige ennem, siis tuli Megan ja Harry ja nii mõne aja jooksul jõutsid kõik kes oli ootadud.
Harry VN
Pidu oli lahe, aga ootasin momenti ja varsti oli see moment "Palun tähelepanu...." Ning kõik vaatasid minu poole.
Megani VN
Siis ta laskus mu ette põlvili ja võttis kätte karbi ja küsis "Kas sa tuleksid mulle naiseks?" Kõik vaatasid nii üllatunud näoga. "Jah!" vastasin. Ta pani kihla sõrmuse mulle sõrme ja kallistas.
Peale pidu ta küsis "Kas me võiksime nüüd koos elada?" "Muidugi, aga kus?" "No, mul on üks suur korter Londonis" ning ta naeratas. Me läksime minu asju pakkima ja hakkasime minema ta korterisse. Ma pakkisin jällegi kohvri lahti. Harry jättis mulle suure kappi valitseda.
Nele VN
Niall jäi minu juurde ööseks. Me vaatasime telekat ja järsult tuli Niall'ile sõnum. Ma hakkasin kahlustama ja vaatasin murelikult teda, ta nägi ja näitas mulle ka seda. See Liam'ilt, tektis seisnes "Vabandust venna, et ei saanud tulla Nele sünnale!"
Ma jäin magama, diivanile.
#Hommik
Ärkasin voodis tekki all ning Niall minu kõrval. Ma passisin veel voodis ja Niall ärkas ka, ta lausus "Ma nägin, et sa jäid magama ja ma tõin su voodisse." "Oki" Me läksime kööki ja Niall tegi meile võileibu ning mina tegin kohvi. Ta kallistas mind ja ma pöörasin näo tema poole ja võtsin ta ümbert kinni nagu temagi. Ma tegin talle musi ja lasin temast lahti ning läksin oma magamistuppa ja valisin riided. Läksin vannituppa pesin ennast ära, panin riidesse, tegin meigi ja läksin elutuppa, kus hakkasin föönitama.
Oki, hommikune osa :)
Comment ja Vote plz!? Commige pliis kuidas teile see osa meeldis jne. Mul on nii vähe kommentaare :(
Elis
YOU ARE READING
Parim elu algab!
FanfictionSee lugu räägib 18 aastasest tüdrukust, kelle nimi on Nele, kes elab Eestis ja tänu isale läheb Nele Londonisse (esialgu) aastaks elama. Et, edasi teada, peate seda lugu lugema hakkata. :) Also ma kirjutasin selle kui ma olin 12 niiet I'm sorry et s...