13 osa

207 25 4
                                    

Kell pool 12 hakkasin süüa tegema ja kella 2 oli see valmis. 15 minuti pärast jõudis ka Niall ja kutsusin kõik sööma. Ma võtsin väikese kausi ja panin konte mis oli veel ära viskamata ja andsin koerale. Ma viisin kausi koos söögiga koridori..et emale meelejärel olla ja muidugi tuli kutsikas mulle järele et süüa saada.

Kõik olid lauataga vait ainult Soffi ütles koguaeg "Tuksi Tuksi Tuksi" aga emale see ei meeldind põrmugi.

Peale seda kui olime söönud, läksin mina ja Soffi oma tuppa. Panin Soffi riidesse ja hakkasin ka ennast panema riidesse. Soffile panin roosa komplekti riideid aga endale yhe sinise pluusi mis oli ümber mu keha ja teksad. Läksime koridori panin jope selga ja kingad jalga, võtsin Soffi käru ja tõstsin ta kärru. Me läksime poodi,et koerale vajalikke asju tuua.

Tunni pärast olime kodus ja ema tuli ukse peale vastu. Ja ütles dramaatiliselt:"Kus te olite,ma muretsesin teie pärast ja see krants ähvardab mind!"

"Emaa, ta ei ole krants esiteks ja tei..."

"Ta on missugune krants!"

"Emaaaa! Kuula mind ka nüüd! Ja teiseks TA EI ÄHVARDA SIND, ta tahab mängida!!"

Ema sai jälle vihaseks ja jooksis oma tuppa. Ma võtsin lõpuks enda jope ja jalanõud ära ja hakkasin Soffit riidest lahti võtma.

Soffi jooksia isa juurde kui nägi teda diivanil ja hüüdis "Issi issi issi!". Niall küsis et mida me siis ostsime ja ma hakkasin siis näitama.

"Näe ma ostsin selle paksu köie et ta saaks seda närida, eeee... siis toidu kausid millel on kohe kaks kaussi koos kokku pandud ehk niukseid ostsin kaks tükki, krõbinaid ja vaata ise mida veel"

Ma ei jõua enam. Aga homme jälle aga kui viitsin siis isegi võibolla täna.
Palun pane vote kui meeldis!

Parim elu algab!Where stories live. Discover now