8 osa

199 22 0
                                    

Ma läksin siis riideid vahetama.

Nele VN

Mulle helistas keegi ning see oli mu kunagine klassiõde Getu.

"Hallo!"

"Tsau, mina Getu siin!"

"Tsau, pole sind ammu näinud"

"Ei ole jah, aga kuulsin, et oled Meganile, Mariellile ja Moonikale pileti välja teinud ja nüüd Londonisse läinud" ütles ta veidi solvunult.

"Jaa, aga ma ei teinud neile välja vaid mu isa oli saanud need kolm piletit tasuta!" ütles natuke vihaselt.

"Ma nägin One Directioni fännilehelt, et sa käid Nialliga."

"Ma tean jah, et sa ise tahaksid Nialli, ja sa fännasid teda kõige rohkem jne. Mis sa tahad minust nüüd?"

"Ma maksan kätte sulle ja võtan sinult Nialli!!!"

Ning ta pani kõne ära. Mul hakkas seest täiega keerama ja jooksin vannituppa.

Nialli VN

Ma nägin kuidas Nele vannituppa jookseb ning ma läksin talle järgi.

"Mis juhtus Nele?"

"Ma ei tea!"

"Lähme arsti juurde, PALUUN!

"Okei, lähme."

Kui me haiglasse arsti juurde jõutsime uuris arst algul ise ning siis viis teise ruumi ma jäin ukse taha ootama.

Kui Nele ja arst välja tuli küsisin

"Mis te temaga tegite?"

"Võtsime preili Nelelt analüüse!" ning arst naeratas. "Tulge homme hommikul kell 10 või siis 11 tagasi ning siis toome teile vastused."

"Jaaküll"

Nele VN

Kui ma koju jõudsin läksin telekat vaatama. Kell 11 läksin magama.

Ärkasin õnneks kell 9 ning vahetasin tudukad punasete teksade ja hele roosa toppi vastu. Siis läksin kööki ja nägin, et Niall oli teinud mulle süüa.

Peale söömist võtsin oma iPhone ja mägisin Flappy birdi nalja pätast.

Aitähh, nende ilusate 161 readi eest! 8 osa siis. Comment ja vote palun :)
Elis

Parim elu algab!Where stories live. Discover now