4 osa

286 21 1
                                    

Sorry, et pole väga pikka aega kirjutanud... pole lic aega olnud. SORRY..

...astusime lennukist välja. Kui olime takso leidnud läksime ühte Londoni kuulsasse hotelli. See oli väga duur ja ilus. "Vabandage, kas teil on vabu tube?" küsisin info punktist(vms). "Jaa, nt 8-dal korrusel on 2 vaba tuba ja 9-dal on ka 2 vaba tuba. Või tahate 2-sel või 3-dal korrusel olla?" "Eii, ikka kõrgemal tahme olla!" ning naeratasin. Moonika ja Mariell said toa 8-dal korrusel ning mina ja Megan 9-dal korrusel. Minu tuba jäi Megani toa vastu. Minu tuba oli kolme toaline: suur tuba, magamistuba ja drušširuum koos WCga. Ma pakkisin asjad lahti ja läksin selle hotelli kohvikusse. Seal oli suhteliselt täis see kohvik, aga 1 laud oli veel vaba ning ma istusin sinna. Kui olin söögi ärs tellinud ja seda sööma hakkanud, siis tuli üks poiss minu juurde ja küsis "Vabandage, kas ma siia lauataha võin istuda?" Tal olid blondid juuksed, sinised silmad, kapuuts oli peas. "Jaa, ikka võib!" ning naeratasin. "Minu nimi on Niall." "Minu nimi on Nele" Ja nii läks tund vist. Ta küsis mu numbrit ning ma antsingi. Ta saatis minu toani ära ja ise läks sellel samal korrusel veel edasi. Ma läksin hoopis Megani juurde ja rääkisin sellest."Oota, ta nimi oli Niall ja tal oli blond pea ja sinised silmad...." ta natuke aega mõtles ja (nalja mõttes) plahvatas. "See on Niall Horan 1D bändist!!!!!" "Ausalt?" "Jeeep" "Okeiiiii" Läksin oma tuppa ja hakkasin selle peale mõtlema. Võtsin oma iPhone'i läksin twitterisse ja twiitisin Londonis, lahe on siin :) . Mõne ajapärast helises telefon. See oli võõras number.

#Kõne#

Mina:"Jah?"

Võõras:"Tere, ma olen Niall. Me kohtusime selle hotelli kohvikus."

Mina:"Aaa, jaaa!"

Võõras:"Sa välja tahad minna?"

Mina:"Ok, aga kuhu?"

Võõras:"Kinno, kohtume all, ukse juuress?"

Mina:"Okei, sobib, mis kell?"

Võõras:"Homme kell 5"

Mina:"Ok, tsau!"

Lõpetasin kõne ja läksin Monsa tuppa. "Tsau, Monsa!" "Tsau!" ja ma kallistasin teda. Ma rääkisin seda juttu ka Moonikale ja ta vaatas mind natsa imelikkult, aga jah. Läksime Moonikaga Marielli juurde.

Parasjagu oli Megan ka seal ning umbes poole tunni pärast läksime alla hotelli kohvikusse. Me võtsime juua ja süüa. Tunni pärast läksime oma tubatesse kuna kell oli 10 õhtul/öösel(kuidas kellegile).

#Hommik#

Ärkasin kell 11 hommikul ning läksin vannituppa. Pesin ennast, pesin hambad ning vahetasin riided. Läksin kööki ja tegin võileiba koos lisanditega.

Kell 1 päeval tuli Megan minu juurde. Hiljem tulid ka Moonika ja Mariell. Kella poole 3-me paiku läksime kohvikusse sööma. Peale seda läksime Londoni poodidesse ning jalutasime niisama. Hotelli juurde jõudsime oli kell pool 5 läbi kuus minutit. Jätsin tüdrukutega hüvasti ja jooksin oma tuppa. Panin selga punase kleidi ja punased kontsad. Tagi panin ka peale. Läksin hotello ette ja ootasin minut umbes. Siis tuli ka Niall ja me hakkasime minema. Läksime jala kuna kino oli ligidal.

Oki, väääga igav osa, SORRY.

Elis

Parim elu algab!Where stories live. Discover now