3 osa

329 25 2
                                    

Kui oli söödud siis läksime minu juurde ja hakmasime filmi vaatama. Minu vanemad olid kuskil ära. Poole filmi peal pidi Mariell ära minema ja Moonika läks ka ära. Siis käigi ainult mina ja Megan. Film lõppes ja kell oli 20.00. Mul helises telefon ja see oli ema.

#Kõne#

Mina:"Hallo"

Ema:"Tsau, kuule me ei tule täna koju, niiet võid kellegi ööseks."

Mina:"Oki,tsau!"

Ning lõpetasin kõne! Siis ütlesin Meganile "Kuule kas sa minu juurde ööseks võid?" "Ikka!" vastas Megan. Ning ta jäigi minu juurde ööseks.

Reede ehk 1 päev enne Londunisse minekut.

On reede ja läksin Twitterisse ja nägin, et Megan oli twiitinud @NeleRous Nellu võtab mind Londonisse kaasa. Jeeeeee! :)

Ma twiitisin ka siis talle @MeganP Jeep, võttan jahh :P

Megani VN (vaatenurk)

Hakkasin pakkima ning pakkisin 8 toppi, 5 tavalist pluusi, 10 paari igasuguseid pükse jne.

Kui pakkitud oli läksin Nele juurde. Me hakkasime mingit jummala lahedat filmi mis kestis umbes 1 ja pool tundi. Peale filmi küsis Nele "Sa süüa tahad?" "Okei." Me sõime ära ning siis meil ei tulnud midagi pähe mida teha. Me hakkasime täiega naerma.

Kell 21.00 läks Nele vannituppa meiki võtma maha. Mina läksin ka peale teda ja kui ma tagasi tulin, oli Nelel madrats maas ja linad, tekkid ja padad.

#Hommik#

Ärkasime Nelega suht vara, kell 7.00 ning läksin vanituppa, tegin meigi ja vahetasin riided. Panin ka juuksed hobusesabasse.

Kell 9.00 hakkasime lennujaama minema, sest kell 11.00 hakkab lennuk sõitma.

Nele VN

Kui me lennujaama jõudsime nägime seal Marielli ja Moonikat.

Lennukis

Oli suht igav, mina ja Meganiga kõrvuti ja Moonika ja Mariell istusid kõrvuti. Sõit kestis umbes 2 tundi.

Lõpuks jõudis lennuk Londonisse.............

3 osa. Commet/vote pliis.

Elis

Parim elu algab!Where stories live. Discover now