11. osa

210 21 0
                                    

1 aasta hiljem

"Homme on Soffil (tegelik nimi Sofia-Elisabet Horan ) sünnipäev! Mu ema ja isa tulevad täna Eestist siia meile külla ning ss saame me Soffile kinki vatama minna ju!"

"Jaa, muidugi!"

"Nad jõuavad kell 5 siia"

"Ok, me lähme ss neile vastu ss?

"Ma lähen praegu ja panen Soffi päevaund magama"

Kui Soffi oli magama jäänud, läksin elutuppa ja panin teleka käima ning vaatasin sealt midagi suvakat. Kui kell sai 2 ss ma läksin süüa tegema. Umbes tunni aja pärast sai söök valmis ja ma panin söögi lauale. Läksin Soffi juurde et teda sööma viia ja kui köögi juurde minemas olin ss hüüdsin Nialli. Söögiks oli keedetud kartul koos kastmega. Niall tuli ka sööma ja ss me hakkasime sööma.

Kell pool 5 läksime kolmekesi minu vanematele ehk Soffi vanaemale ja vanaisale vastu.

Järgmine päev kell 10.00

Niall tuleb mingi imeliku kastiga ja ütleb " Palju õnne Nele!" Ja anab kasti mulle, ma vaatan sisse ja............

Sorry, et nii vähe kirjutasin, aga vähemalt natukegi kirjutasin. Ikka parem kui mitte midagi! Comment/Vote palun! Ja kui keegi ei saanud aru miks Niall Nele õnnitas ss ma seletan. Selle pärast ,et Soffil on sünnipäev ja ema ju tema sünnitas ja talle soobiti ka õnne.

Elis

Parim elu algab!Where stories live. Discover now