Nägin ma.... Nialli ühe tüdrukuga suudlemas. Palusin et Roland seisma jääks ja nägin kuidas nad käest kinni auto poole läksid. Ma ütlesin et Roland edasi läheks.
Varsti jõudsime kohale. Me panime asjad tuppa ja läksime tiivanile istuma.
M:Aga kus Soffi magab?R:Eèeee.. ma ei tea,mul on tuba kus on suur voodi ja sa võiksid sinna minna ning kui sobib siis koos Soffiga.
M:Okei sobib(Õrnalt naeradades)
R:Kas sa nägid lennujaamas Nialli? Ma nägin ühte artikklit arv....
Ja siis segasin talle vahele.
M:Näita!R:Ma ei usu et sa tahad seda n...
Jällegi segasin talle vahele.
M:Näita!
Ta läks võttis arvuti ning näitas. See nägi välja nii,koos pildiga:
"Niall Horan on leidnud uue "armastuse" ja oma elukaaslase koos lapsega on juba unustadud."
Ma läksin joostes ylesse ja istusin voodisse. Siis tuli Roland ja istus mu selja taha ning yritad mind suudelda mul oli telefon käes ja tegin pilti(alguses pildil ning kui sellele peale vajutada siis näed suurelt)..mul läks tuju paremaks kuna see pilt oli yli armas. Näitasin seda Rolandile ja ta naeratas. Järsku tuli meelde et Soffi all ja jooksin nyyd sinna. Ja mis ma nägin?!?! Soffi oli mu meigiasjades ja oli mu huulepulgaga ennast ja lauda sodida. Roland jõudis kah alla ja hakkas naerma. Ma esialgu vaatasin talle imelikkult otsa ja hakkasin peagi ise naerma.Kell 19.00 hakkas vahet pidamatta Niall helistama..algul ma ei võtnud vastu aga kui ta oli 10 minni hellanud võtsin lõpuks vastu.
M: Mis tahad!?!?
N:Kus oled? Miks kodus pole?
M: Kas sa arvad et ma pole näinud seda artiklit ja ma näg...
N: See pole ju tõsi.. Kas sa tõesti usud seda jama?!
M: See niinimetatud "jama" on tõsi, ma nägin kuidas sa lennujaamas suudlesid seda sama kes seal artiklis oli ja te oitsite käest kinni.. JA JÄTA MIND NÜÜD RAHULE!!!!
Ma panin kõne kinni.. Ma läksin vist liiga närvi sellepärast. Ma hakkasin jooma. Muidugi Soffi magas ja Roland oli poes. Siis kui Roland tagasi jõudis, olin ma väga täis ja Roland võttis pudeli mu käest ära kus sees oli mingi põhja täis veel. Ta kükitas mu ette ja vaatas nii kurvalt kuigi nii armsalt otsa, et ma ei suutnud ennast tagasi hoida ja suudlesin teda..
Hommikul
Ma ärkasin Rolandi toas, Rolandi voodis ülesse ja tõusin istuli,kuid mitte kauaks. Pea valutas nii hullult et vajusin pikali voodisse. Ma ei mäletand mitte midagi mis eile peale seda kõnet toimus, kuid ühes olin vägagi kindel mis juhtus..kuid ma ei tahtnud seda.
Päeval ärkasin uuesti, pea enam ei valutanud ja ka Rolandit polnud mu kõrval enam.. Kuulsin kuidas Soffi ja Rooland mürasid. Mul tuli naeratus näole et Roland mu lapsest ka hoolib. Ma hoidsin tekki ümber enda ja kobisin vannituppa.. Pesin ennast ära ja panin endale rätiku ümber keha ja teise rätiku pähe. Läksin vaikselt Soffi ja Rolandi juurde, õnneks oli Roland seljaga ja hiilisin ta taha. Järsku kallistasin teda. Võin kinnitada et ta ehmus. Ma naersin, ta keeras end teist pidi ja kallistas. Ta sai aru et tahan riided vahetada ja läks mu toast välja. Ta võttis ka Soffi kaasa.
Hei hei hei! Tegin ühe osa juurde.. Ärge palun pahandage et ma nii tegin aga miski pole veel kindel.. Vb juhtub nii et Niall ja Nele jäävad kokku, kõik on vaid uskumise küsimus ;)
Comment ja vote:)
YOU ARE READING
Parim elu algab!
FanfictionSee lugu räägib 18 aastasest tüdrukust, kelle nimi on Nele, kes elab Eestis ja tänu isale läheb Nele Londonisse (esialgu) aastaks elama. Et, edasi teada, peate seda lugu lugema hakkata. :) Also ma kirjutasin selle kui ma olin 12 niiet I'm sorry et s...