3.Bölüm

499 28 1
                                    

Tren hareket ettiğinde kitabımı çıkarıp okumaya başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Tren hareket ettiğinde kitabımı çıkarıp okumaya başladım. Kapı açıldığında gelen kişiye baktım.
Rose Weasley, tatlı gülümsemesiyle karşıma oturmuştu.

"Nasılsın Rose?"

"İyiyim Lily, sen?"

"İyiyim."

Kapı tekrar açıldığında gözlerimi devirip, Rose'a baktım.

"Lily-çiçeğim! Tatilin nasıl geçti?"

Sorusuyla iç çekmiştim.

"Sanane Potter!"

Cama baktığımda elim sol bileğime gitmişti. Rose ayağa kalktığında James onun yerine oturmuştu. Rose'a baktım.

"Ben Hugo'ya bakacağım, ilk senesi."

Kafamı salladım. Rose çıktığında James'e baktım, ciddi şekilde bana baktığında kaşlarımı kaldırmıştım.

"Ne oldu Potter?"

"Kardeşin sana her zaman böyle mi davranıyor?"

Sorusuyla kaşlarımı çatmıştım bu sefer.

"Seni ne ilgilendirir Potter?"

"Seninle ilgili her şey beni ilgilendirin."

Sinirle ayağa kalktım.

"Seni hiçbir şey ilgilendirmez! Çık dışarı!"

"Lily-"

"ÇIK! HEMEN!"

Gözlerim sinirle dolduğunda üstüme gelmemiş dışarı çıkmıştı. Kendimi koltuğa attığımda ellerimi yüzüme kapatmıştım. Nefes vermiş ellerimi yüzümden çekmiştim. Dışarı izlemeye başladığımda kapı tekrar açıldı, baktığımda oda arkadaşım, biraz daha yakın olduğum tek kişiydi.

"Hoşgeldin Emma."

Ayağa kalkıp birbirimize sarıldık.

"Hoşbuldum Lily."

Ne kadar biraz yakın olsak da hayatımla ilgili hiçbir şey bilmiyordu. Okula varana konuşmuş, arada uyumuş,başka gelen arkadaşlarımızla konuşarak zamanı geçirmiştik. Okula vardığımızda arabalara binmiştik. Büyük salona girdikten sonra masamıza oturduk. Rose yanımda heyecanla kardeşinin ve kuzenin seçim törenini bekliyordu.

"Sakin ol Rose."

"Heyecanlıyım babam Gryffindor'a seçilmezse mirastan vermeyeceğim dedi, gerçi annem ciddi olmadığını söylemişti ama Hugo bunu duyunca korktu bizde kuzenlerle iddaya girdik. Biliyorsun Hugo ve Lily'in okula başlamasıyla bütün kuzenlerle beraber okuldayız."

"Evet fazla Weasley var."

İkimiz kıkırdamış.

"Fazla değil on iki kişiyiz üçü Potter olmak üzere."

"Kimler ne dedi."

"Hugo için; Victorie,Louis, Molly,Lucy,James Gryffindor dediler. Dominique,Fred, Roxanne, Albus ise Hufflepuff."

"Peki sen?"

"Ben katılamadım."

"Neden?"

"Kardeşim o benim, onuz üzerinden iddaya girmem."

"Peki Lily Luna için."

"Herkes onun Gryffindor'a gireceğine emin."

Bunu öyle bi demiştiki gülmüştüm, içeri giren birinci sınıflarla  bakmıştık. Sırayla isimleri okunmaya başladığında sıra Potter kızına gelmişti. Seçmen şapka Gryffindor diye bağırınca alkışlamıştım. Rose ve benim arama girdiğinde elimi omzuna koydum.

"Hoşgeldin aramıza."

Bana bakıp gülümsedi.

"Hoşbuldum James'in çiçeği."

Dediğine kafamı sallayıp önüme döndüğümde Rose ve Luna kahkaha atmışlardı. Rose'un arkasından bir kol uzanıp Luna'nın saçlarını karıştırdı.

"Aferin lan küçük kardeş,öğrettiğim gibi."

Gözlerimi devirip Gryffindor'a seçilen yeni öğrenciyi alkışladım. Hugo Weasley Gryffindor'a seçilince Hufflepuff diyen Weasley'lere baktım. Gryffindor diyen Weasley ve Potter'lar kuzenlerine gülüyorlardı. Onların haline gülümseyip önümüze çıkan yemekleri tabağıma doldurmaya başladım.

~~~

Yeni Nesil (JAMES SİRİUS POTTER)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin