8. Bölüm

410 23 3
                                    

Okulun sonlarına yaklaşırken James ile aramızda değişik bir ilişki vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Okulun sonlarına yaklaşırken James ile aramızda değişik bir ilişki vardı. Sevgili değildik, flört desen onun gibide değildi. Ama güzeldi.
Göl kenarına gittiğimde ayakkabılarımı çıkarıp ayaklarımı göle soktum. Yere uzandığımda ellerimi iki yana açtım. Şuan çok huzurluydum.
Yanıma birisi oturduğunda gözlerimi açıp gelen kişiye baktım.

Albus Severus Potter.

Dirseklerimin üstünde durdum.

"Merhaba Severus."

"Merhaba Lily."

"Şey James hastane kanadında, haber vereyim dedim."

Ayağa kalmıştım hızla.

"Ne oldu? İyi mi?"

"İyi, birkaç kişiyle kavga etmiş."

Kafamı iki yana salladım.

"Haber verdiğin için teşekkürler Severus."

Severus gülümseyerek omuz silkmişti. Hızlı adımlarla hastane kanadına gittim. İçeri girdiğimde gözlerimle etrafı süzdüm. Süratı asık yatakta oturmuş bir James Potter gördüğümde yanına ilerledim.

"İki dakika rahat duramıyor musun sen?"

James beni gördüğünde gülümsemişti.

"Konu sen olunca duramıyorum."

"O ne demek?"

"Bana bir öpücük verirsen söylerim."

"Hayır!"

Kaşlarını kaldırıp gözlerini kırpıştırmış o sırada da "Lütfen." demişti. Bende hafifçe yüzüne  vurmuştum.

"Şımarma Potter."

James sırıtarak yatağa yaslanmıştı.

"Niye kavga ettin?"

"Beni sinir edecek sözler söylediler, bende hadlerini bildirdim."

"Ne dediler?"

"Boşver."

"James!"

"Senin hakkında saçma sapan konuştular."

Kaşlarımı çatmıştım.

"Ne dediler benim hakkımda."

James iç çekerek gözlerini benden kaçırmıştı.

"Şu sıralar peşinde dolaşıyorum diye bana aşk iksiri verdiğini konuşuyorlardı. Ayrıca sana bulanık dediler."

Bulanık derken sesi kısık çıkmıştı.

"Yani benim için kavga etmene gerek yoktu Potter. Bir daha benim için böyle şeylere kalkışma. İnsanla her zaman konuşur."

Ayağa kalkıp James'e baktım.

"Geçmiş olsun."

Cevap vermesini beklemeden çıkmıştım. Benim yüzümden kavga etmesini istemiyordum. Zarar görüyordu. Sinirle iç çektim. Karşıdan gelen Severus ve Scorpius'u gördüğümde onların yanına ilerledim.

"Severus?"

"Lily!"

"Senden bir şey isteyeceğim."

~~~

30 Ağustos zafer bayramızın 100. Yılı kutlu olsun

Yeni Nesil (JAMES SİRİUS POTTER)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin