2

689 32 19
                                    

Namjoon geri döndü. "İyi şimdi her şeyi hazırlayandan sonra bizi yine çağıracaklar ama şimdi gelin oyun oynayalım." Dediğinde her kes başını olumlu anlamda salladılar. Jimin "Doğruluk mu cesaret mi oynayalım" dediğinde her kes katıldı. Taehyung'da yanıma gelip oturdu.

Jin konuşmaya başladı. "Şişeyi fırlatan kişi soruyor, cevap veren kişi şişenin ağız tarafı düşerse cevap verecek." Dedi ve kendisi fırlattı. Şose fırlandı sonra ağız tarafı Jimin'e düştü. Jin "Doğruluk mu cesaret mi?" Diye sordu. Jimin gülümsedi. "Doğruluk" dedi. Namjoon "Durun durun!" Dedi hepimiz ona bakdık. "Ceza verilmeden her zaman Doğruluk soylemeyin! Bak uyarıyorum" dedi. Her kes başını olumlu anlamda salladı.

Jin gülümseyerek konuşmaya devam etti. "Taehyung'a yakın olmak dediğin ne kadar yakın?" Dedi ve kıkırdadı. Ben Jimin'e baktım. Her kes kıkırdasada nedense benim için komik gelmedi. Taehyung'a baktım, o da Jimin'e bakıyordu. Jimin'de Taehyung'a. Öksürdüm "Jimin?" Dedim Jimin dudaklarını konuşmak adına araladı. Jin'e bakıyordu şimdi. " Senin aklından geçenleri biliyorum!" Dedi ve kıkırdadı. "Ben insan gibi arkadaş gibi yakınlıktan bahsetmiştim." Dedi ve gülümsedi.

Taehyung'a bakıyordum, ona bakmak o kadar güzel ki... Tanrım..bana neler oluyor..!? Jimin şişeyi fırlattı. Şise kıza süre sonra bana geldi. Hemen şişeye sonra da Jimin'e baktım. Jimin konuşmadan hemen "cesaret" dedim. Namjoon ellerini bir birine çarptırdı. "Vay ve cesaretli olmalısın Jungkookie" dedi ona bakıp gülümsedim. O sırada Taehyung'un da bana baktığını gördüm. Jimin konuşmaya başladı.

"Aramızdan birinin yüzünden öp" dedi gözlerim irileşti. Her kes "oooooo" dedi. Jimin kıkırdadı. "Kimi?" Sorduğumda Jimin "sen seç" dedi. Ben "tamam" dedim ve Taehyung'un yüzünden öptüm. Öperken ikimizinde gözleri kapandı.

Geri çekildiğimde Taehyung bana baktı. Gözlerimiz orta yolda buluştu. Gülümsediğimde bakışları dudaklarıma kaydı. Her kes ağzını elleriyle kapatmış bağırıyordular. Namjoon "ben de öyle düşünmüştüm" dedi ve kıkırdadı. Şimdi benim sıramdı. Şişeni fırlattım. Taehyung'a taraf düştüğünde ona baktım. "Doğruluk mu cesaret mi?" Sordum cevap vereceğine emin değilim. Parmaklarını iki tutarak gösterdi. Cesareti seçiyordu. Namjoon iflası "Taehyung konuşmaya başlasan artık?" Taehyung ona ters ters baktı.

Bana geri baktığını gördüm. "Bir şeyler söylesen?" Sorduğumda bakışları yine dudaklarıma kaydı. Her kes hevesle bekliyordular. Jimin "Hadi Taehyung!!" Dedi ve ellerini bir birine çarptırdı. Bende sabırsız bekliyordum. Taehyung her kese bakıyordu. Utanıyor ola bilirmi? Kulağıma yaklaştığını gördüm. Kulağıma söyleyecekmiydi?

Yavaşca konuşmaya başladı. "Jungkookie" dedi sıcak nefesleri kulağımı yarıp geçti. Gözlerim ve ağzım şokla açıldı. Kalın rahatlatıcı sesi vardı. Vay canına. Geri çekildi. Her kesin kaşı havaya kalkmış bize bakıyordular. Namjoon "bir şey söyledimi ya bizi mi kandırdı?" Dediğinde Taehyung bana baktı. "Hayır söyledi, gerçekten beklemiyordum." Dedim ve gülümsedim. Jimin "Neyi beklemiyordun? Ne söyledi?" Dedi gözlerini kocaman ölçüde açmıştı.

"Hayır konuşacağını beklememiştim" dediğimde Hoseok konuşmaya başladı. "Konuştuysa bir şey söylemiştir ne söyledi?" Her kes beni sorularıyla boğuyordu. O anda hiç beklemediğim bir şey oldu. "Size ne ne söyledim yeter artık!" Taehyung'un kalın sesini tam aydın işittim. Her kesin ağzı açık kalmıştı. Ben de dahil. Jimin "Taehyung? Neden daha önce konuşmuyordun?"dedi her kes şokdaydı. Jin"Artık susmasan konuşsan?" Dediğinde Taehyung'un ayağa kalktığını şimdi fark ettim.

Ellerini yumruk haline getirmişti. Hemen odasına koşar adımlarla ilerlemeye başladı. Oyun bitti. Jimin arkasında gittiğinde ben de gittim. Taehyung kapıyı kapattım yüzümüze. Jimin kapıyı açtı. "Taehyung.." dedi yanına yaklaştığında Taehyung "git!" Dedi öfke içerisində. Ben Jimin'e "belki yalnız kalmak istiyor hadi gidelim" dediğimde Jimin bana öfkeyle baktı. "Git sen ne peşimden geliyorsun! Yenisin yerini bilmen lazım!" Dediğinde hayal kırıklığına uğradım. Başımı eğip odadan çikacagim anda Taehyung'un sesini işittim.

MEMBER• TAEKOOK+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin