9

324 15 5
                                    

*
Uyandığımda Taehyung'un uyanık olduğunu gördüm. Yanağımı okşuyordu. Ah sıcacıktı eli. Dün geceyi düşündüğümde kasıklarım sızladı. Çok güzel bir geceydi. Sözlerle söylemek olmuyor.

"Uyandınmı sevgilim" dedi ve göz kırptı. Düşüncelerimden çıktım. Yeni uyanmış olmalıydı. Sesi boğuk çıkmıştı. "Evet, günaydın sevgilim" dedim ve gülümsedim. "Bizden başkaları da galiba sevgili" dediğinde dün öpüşürken gördüyüm Yonmin çiftinden bahsediyordu. O da görmüştü. "Onları öpüşürken gördüm." Dedim ve esnedim. "Seninde mi haberin var?" Dediğinde başımı onu onaylarcasına salladım.

"Öpüşürkenmi? Ben Jimin'in sürtünmesini gördüm" dedi ve kıkırdadı. Ah Tanrım.. Ama tatlılardı. "Hadi gidelim. Kahvaltı ederiz yeni bir şarkı söyleyip dans edeceğiz." Dedi ve saçlarımı okşadı. "Tamam" dediğimde dudaklarıma kaçamak bir öpücük kondurdu.

*
Kapıdan çıktık. Her kes masayı hazırlıyordu. Taehyung elimi tutmuştu. Bırakmıyordu. Masaya geçip oturduk. Taehyung yanımda oturmuştu. Hiç şaşırmadım. Tatlı sevgilim....

Jimin'le Yoongi birlikte oturmuştular. Ama sanki hiç bir şey olmamış gibi yemeğe odaklıydılar. Taehyung'la bir birimize bakıp gülümsüyorduk.

**
Kahvaltı etrikten sonra Namjoon geri dönüp konuşmaya başladı. "BİG HİT yeni şarkımızın 'Home' olmasını istedi. Taehyung əllərini bir birine çarptırdı. "Woah! Ev meselesi" dedi ve bana göz kırptı. Öksürmeye başladım. Ay boğazım aniden kurudu. Namjoon'un tek kaşı havaya kalkmış bize bakıyordu.

"Hadi gidelim" dedi Namjoon. 'Home' şarkısında dans olmayacakmış. Bu iyiydi. Sadece şarkı sözlerini öğrenip konsertte hayranlarımızla tanışacakdık. Vay heyecanlıydım.

***
3 gün sonra:
Bu gün konsertte çıkışımız olucak. Çok heyecanlıydım. Taehyung gelmiş və bana sarıldı. Sırtım onun göğsüne değiyordu. Ellerini karnıma dolamış, çenesini omzuma koymuştu. Hepimiz heyecanlıydık. Şimdi gidiyoruz..

**
Çok güzel eğlenmiştik. Sonda Taehyung'la birlikte şarkıyı söylerken bana yakınlaşıp dudaklarıma bakmıştı. Tanrım! Beni burda öpecek diye çok korktum. Ama yapmadı.

 Ama yapmadı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*
Eve geçtik. Her zaman ter içindeydik. Hayatımız buydu. Ne kadar zorlansak da mutluydum. Çok güzeldi. Sadece en zoru ailelerimizle görüşemiyorduk. Özlemiştim. Ama burdada bu çocuklar benim ailemdi. Taehyung da sevgilimdi. Mutluluk budur.

Taehyung'un odasına gittim. Taehyung'da benimle gelmişti. Yatakta oturduk. "Taehyung.. Beni korkuttun az kalsın beni öpüyordun. Konsertte öpeceğinden korktum. Ah Tanrım bekleyemiyorsun.." dedim ve kıkırdadım. "Sana doyamiyorum Jungkookie" dedi ve dudaklarıma kaçamak bir öpücük kondurdu.

"Bende seni çok seviyorum ama unutmamalısın konsertte değil" dedim ve gülümseyip ben de ona kaçamak bir öpücük kondurdum. Yorulduğumuz için sarılıp uyuduk.

MEMBER• TAEKOOK+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin