11

307 15 3
                                    

Jimin ve Yoongi bir birilerine bakıp sonra Taehyung'a baktılar. Yüzleri kıpkırmızı kesilmişti. Namjoon kıkırdadı. "Taehyung bana dönüşüyorsun" dedi ve göz kırptı. Jin Namjoon'u omzuyla dürtükledi.

Hoseok ellerini bir birine çarptırdı, dikkat çekmek için. "Hadi uzattınız yaa" dedi homurdanırcasına. Jimin'le gözlerimiz çakıştığında Jimin "tamam, canım arkadaşım yanaktan öperim" dedi ve bana yaklaştı.

Yanağımdan öptü və geri çekildi. "2 balım var eheheheh" dedi ve kıkırdadı. Taehyung elini yanağına getirip Jimin'in öptüğü yeri sildi. Ona baktığımda gözlerimiz buluştu.

Yüzümü çevirip öksürerek şişeyi fırlattım. Şişe fırlandı ve Yoongi'ye düştü. Yoongi arsızca gülümsedi. Hiç bir şey söylemeden ona yaklaştığında Taehyung bileğimden yakaladı. Ona baktığımda gözlerinin kocaman açıldığını gördüm. Ona gülümsedim ve Yoongi'ye döndüm.

Onun alnından öptüm. Yoongi kıkırdadı. Namjoon ıslık çaldı. "1 balın oldu. Gerçi senin 3 bal toplayacağını düşünmüştüm." Dediğinde dilimi yanağımın içinde gezdirdim. Yerime oturduğumda Yoongi'nin şişeyi fırlattığını gördüm. Taehyung'a düştüğünde onların arasında gözlerimi gezdirdim.

İçim içimi yiyordu. Yoongi Taehyung'un dudaklarına yaklaştığında gözlerim faltaşı gibi açıldı. Yoongi kıkırdadı ve alnından öptü. Derin nefes alıp soluğu havaya salıp rahatlaştım. Taehyung'da zor duruyordu.

Taehyung şişeyi fırlattığında bana geldiğinde ona gülümsedim. Namjoon ellerini bir birine çarptırıp anı bekliyordu. Taehyung gülümseyerek dudaklarıma yapışıp beni öptü. Her kesin sesi kulaklarımda uğuldadı. "Oooooooo" diye bağırıyordular. Taehyung kıkırdadı və geri çekildi.

Dilimi dudaklarım üstünde gezdirirken şişeyi fırlattım. Şişe Jimin'e düştüğünde "2 bal alayım" dedim ve Jimin'in yanağına öpücük konduracakken yüzünü çevirip dudaklarımızı birleştirdiğinde gözlerim kocaman ölçüde açıldı.

Jimin geri çekilirken her kes şok olmuş derecede bakıyordu. Taehyung ayağa kalktı. Jimin'in üstüne gideceği an Namjoon ve Jin onun kolundan yakalayıp durdurdu. Ben deli gibi aptallaşmış olaya odaklanamıyordum.

Taehyung çok sinirlenmişti. Yoongi şişeyi Jimin'e doğru atacak gibi tutarken burnundan sert bir nefes çekip şişeyi yere koydu ve odasına gitti. Jimin'e ters ters bakarken "yaa kıskanırmı Taehyung onu denedim sadece" dedi ve sırıttı.

Taehyung dişlerini kırmak istercesine sıkarak bağırdı. "Arkadaşa bak! Senin o dudaklarını kırarım ben!" Bağırdığında kulaklarımın pası silindi gibi ağrıdı. Jimin koşup odasına gittiğinde Taehyung daha çok bağırdı.

Hoseok "Namjoon BİG HİT.." dediğinde Namjoon ofladı. "Ben hemen geliyorum" dedi ve gitti. Hoseok Namjoon'un yerine gitmişti. Tabi ki bıraksalar Jimin'i öldürür gibi bakıyordu.. Jin "Jungkook! Ne bakıyorsun?! Sevgilini sakinleştirsene!" Dedi sözlerin üstüne vura vura.

Aptallığı bir kenara bırakıp Taehyung'un önüne geçtim. Yüzünü avuçlarım arasına aldım. "Tamam Taehyung, sakin ol." Dediğimde bağırdı. "Ne sakini?! Benim olan dudakları öptü!" Bağırdığında Hoseok ve Jin yorulmuşlardı. Onu bıraktıkları an Taehyung koşmaya başladı.

Arkasından koştururdum. "Taehyung!" Dedim ama durmadı. Onu duvara ittim bu sayede durdu. Sırtı duvarla temas ediyordu. Yakalarından çekip dudaklarımızı birleştirdim. Hızla alt dudağımı çekip emmeye başladı. Ben de onun üst dudağını yakaladım. Alt dudağımı sömürürcesine öptü. Ellerini kalçalarıma getirdi ve sıkıca tuttu.

Dudaklarımızı soluklanmak için ayırdığımda iç geçirdi. "Özür dilerim.. sinirlendiğimde kendimi tutamıyorum..." Dediğinde ellerimle yanaklarını okşadım. "Özür dileme Taehyung, anlıyorum seni. Neden sinirlendin ki ben senden başkasını istemem" dediğimde başını öne eğip gözlerini sıktı.

MEMBER• TAEKOOK+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin