3

585 20 18
                                    

Odamda kağıt kalem elimde fikre daldım. "Acaba şarkının adı ne olsun?" Kendi kendime mırıldandım. Ben sadece ismini yazmalıydım. BİG HİT şarkı sözlerini yazacaklardı. Kapı tıkıldandı. "Gelin" dedim. Kapı açıldı. Taehyung ilk defa kendisi bana gelmişti. "Taehyung? Bir şey mi oldu?" Sorduğumda konuşmadan yanıma gelip oturdu. "Nasıl gidiyor?" Sordu bana. "İşte zor.." dedim ve ensemi kaşıdım. "Şimdi kendini nasıl hissediyorsun?" Sorduğunda kaşlarım havalandı. "Neden soruyorsun?" Başını öne eğip iç geçirdi. "Yardım etmek istiyorum.." dedi ve gözlerimizi orta yolda buluşturdu.

"Kendimi iyi hissediyorum"dedim ama heyecandan ölüyordum ne iyisi?? "Bana cevap vermek zorunda değilsin.. Sadece nasıl hissediyorsan, şimdi ne istiyorsan ona ait isim bulucaksin" dedi ve gülümsedi. Gülüşü çok tatlı. Ne istiyorsun dediğinde aklıma onu öpme isteğim geldi Tanrım! O yanımda olunca kendimi deli gibi hissediyorum. Ama onun yanımda olmasına sanki ihtiyacım vardı. "Buldum!" Dedim ve gülümseyerek Taehyung'a sarıldım. "Buldum Taehyung!" Dedim sonra ona sarıldığımı şimdi anladım ve hızlı geriye çekildim.
Taehyung arzu dolu bana bakıyordu. "Ne buldun?" Sorduğunda göz temasımızı hiç ayırmadı. "Sana ihtiyacım var" dediğimde Taehyung'un gözleri parladı, ışıldadı. "N-ne?" Dediğinde ona baktım ve konuşmaya devam ettim. "Ş-şey şarkının ismi sana ihtiyacım var.." Taehyung başını olumlu anlamda salladı. Ve sanki yüzü düştü. Üzüldü.. Taehyung bana yüzünü çevirdi ve gözlerimizi yine orta yolda buluşturdu. O gözlere baktığım an kayboluyorum.

"Benim söylediğim taktiğimi yapdın?" Sorduğunda gülümseyerek başımı olumlu anlamda salladım. Yine gözleri parladı ve gülümsedi. "Demek ki yanındayım ve bana ihtiyacın var.." dediğinde kendimi tokatlama isteğim geldi. Dudaklarıma yapıştı. Gözlerimiz kapandı. Ah şu öpücüğe ihtiyacım vardı Taehyung... Uçuyordum.. Dudaklarımızı ıslak bir sesle ayırdı. "Jungkook.. Sana söylemek istediğim bir şey var..." Duraksayıp iç geçirdi. "Ben..." Kapı tıkıldandı. "Jungkookie, BİG HİT seni bekliyor" Namjoon'un sesini duyduğum an "geliyorum" dedim ve ayağa kalktım.

Taehyung bana üzgün bakışlar attığında yanağından öpdüm ve göz kırptım. "Sonra konuşuruz Tae'cim" dedim ve odadan çıktım. Odadan çıktığım an o sözleri söylediğim için kendimi öldürmek istedim. Neler oluyor Jeon! Sakin ol!

*
Artık hava kararmıştı. Her kes odasındaydı. Bende kendi odama giderken karşı karşıya olduğumuz odadan ses işittim. Taehyung'un odasıydı. Işık yanıkdı. Kapıya yaklaştım ve kulak asdım. İçeride biri daha vardı. Jimin'de oradaydı. Acaba noluyor? Kavga mı??

"Sen niye daha önce konuşmuyordun da şimdi konuşuyorsun?" Jimin'in sesiydi. Neden üstüne gidiyordu ki? Sonra Taehyung'un öfkeyle konuştuğunu duydum. "Neden üstüme geliyorsun? Hanı bana arkadaşdık diyordun?" Kavga ediyorlardı. Odaya girip durdurmak istedim ama yapamadım, dinlediğimi anlarlarsa çok kötü olurdum.

"Jungkook, ne yaptı sana ki bir anda konuşmaya başladın? Namjoon dediğini mi?" Dediğinde elimle ağzımı kapattım. Namjoon 'işi pişirdiğin için mi?' demişti.. Kahretsin! "Hayır! Yeter! Bıktım! Tamam söyleyeyim!" Ne söyleyecekdi? En iyisi ben gideyim, onları dinlemem doğru değildi. Ta ki gidecekken onun söylediği sözleri duydum.. "Ben Jungkook'a aşığım!" Dediğinde gözlerim irileşti. Kapı açıldı yere düştüm. Tanrım beni gördüler.

"Jungkook?" Taehyung'un sesini işittiğim an onlara baktım. Jimin "Bizi mi dinliyordun?" Dediğinde hızla ayağa kalktım. "Hayır hayır! Odama geçiyordum ve.." Ensemi kaşıdım. Taehyung'un gözleri bendeydi. Bunu iliklerimedek hissede biliyordum. "Ve??" Jimin beni sıkıştırıyordu. "Ve işte buraya düştüm.." Yalanlarım.. Hiç yalan söyleyemiyorum.... Jimin ofladı.

"Bir şey duydun mu?..." Dediğinde gözlerimi yere düşürdüm utancımdan onun gözlerine bakamıyordum.. Jimin "Her şeyi duydun değil mi?" Gözlerim doldu, ağlama isteğim geldi. Tanrım neden ağlıyordum delirmiştim! Gözlerim ne zaman isterlerse su dökerler! Off

MEMBER• TAEKOOK+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin