8

421 21 5
                                    

Şaşırmış olsa da üst dudağımı yakalayıp öpücüğüme karşılık verdi. Hiç beklemediğim bir şeyi yaptım. Üstüne çıktım. Hâlâ öpüşüyorduk. Derine gittik. Uçuyoruuuuum!

Taehyung elleriyle etrafımı sarmaladı. Bacaklarım onun bacaklarının üstündeydi. Onun altımda sert baskısını hissettim. Tanrım! Kasıklarım sızladı. Dudaklarımızı ıslak bir sesle ayırdım. Soluk soluğaydım.

"Taehyung!" Dedim göğsüm şişmişti. "Efendim sevgilim" dedi ve bana göz kırptı. Gülümsedim. "İstiyorum.." dedim ilk defa içime girecek! Heyecan verici! "Eminmisin güzelim?" Dediğinde başım döndü. Sözleri beni öldürüyordu. Başımı onu onaylarcasına salladım.

Alt dudağını ısırdı. "Tamam" dedi ve beni yatağa koydu. Boşluğa düşmüş gibi hissettim. Sıcak gibi alevden soğum havaya saldım kendimi. Hızla pantolonunun düğmesini ve fermuarını açtı. Ben de kendiminkini. Boxeri de çıkartıp yere fırlattık. Tamamen çırılçıplak olduktan sonra beni yatağa düşürdü.

Tenimi yaladığı için tenim karıncalandı. Yerimde titredim. "Taehyung! Ah.." dedim iniltim fırlayıverdi. "Hazır hissetmezsen acır güzelim. Ne de olsa bu ilk" dediğinde iç geçirdim. "Ama Taehyung.." dediğimde boynuma yaklaşıp dişleriyle derimi çekiştirdi. Öpüp yaladı. Ve geri çekildi.

"Taehyung! Sırılsıklam oldum!" Çıkıştığımda kıkırdadı. Geri çekilip pantolonunun cebinden kayganlaştırıcıyı çıkarttığında şok oldum. "Kendinle gezdiriyormusun?" Dediğimde kapağını açıp eline sıktı. Gözlerime bakmadan konuştu.

"Bu anı bekliyordum." Dedi ve elini aleyine sürttü. Bir kaç kez kendini çekti. Deliğim sızlıyordu.. Beklemek nifret ettiğim şeydir! Bacaklarımı karnıma doğru çekti. Aletini girişimde hissettiğimde iniltilerim dudaklarımdan dökülü verdiler. Yavaş hızda içime giriyordu. Kocaman sert baskısını içime vuruş yaptığında gözlerim kaydı. "Ah Taehyung!!" Diye bağırdım. Birinin duyacağı şimdi umrumda değildi.

"Güzelim, mmhhhh sıcacık ve ıslaksın" dediğinde eridim. İçimde gel gitlerini yaptı. Ağzım kapanmak bilmedi. "Da-daha hız-hızlı!" Dediğimde hızlandı. "İyimisin?" Dediğinde başımı onu onaylarcasına salladım. "İyiyim durma!" Dedim ve gözlerimi yumdum. Uça çok yakındım.

Taehyung eğilip dudaklarımızı yapıştırdı. Yüksek iniltilerimi her kes duymasa bir mucize olurdu. Dudaklarımızı ıslak bir sesle ayırdım. "Taehyung.." dediğimde Taehyung bunu anlamış ve daha da hızlandı. Boşalmak üzereyim! Tam göğsüne patlak verdim. Bütün sıvımı göğsüne son damlasına kadar boşalttım.

Onun da içime boşaldığını anladım. "Ohh bebeğim!" Dedi ve kendi sıvısını içime boşalttı. Ter içindeydik. Soluklarımız kulaklarımda çınlıyordu. Yavaşca içimden çıktı ve yanıma uzandı. İkimizde sırt üstü uzanmıştık. Yorgun ve bitkindik. Saçlarımız alnımıza yapışmıştı. Duş almamız gerek. Ama.. Duş diğer tarafta. Taehyung ve benim odam için uzaktı.

Biraz dinlenip sonra duş alsak iyi olur. "Çok güzeldin Kookiem. Hadi gidip duş alalım." Dediğinde gözlerimin kapalı olduğunu şimdi anladım. "Ben çok yoruldum.." dedim ve iç geçirdim. "Merak etme aynı anda duş almayacağız. Zaten biri orada bizi görüp duya bilir." Dedi ve alnımdan öptü. Ben önce gideyim sen dinlen sonra sen git. Tamam mı güzelim" dediğinde başımı onu onaylarcasına salladım.

Taehyung ayağa kalkıp bornoz giyip odadan çıktı. Kapıyı kapattı. Ben yalnız başıma kalmıştım. Ah çok yoruldum. Ama yalan olmasın gerçekten sevdim. Çok güzeldi. Her şey ayrı ayrı güzeldi. Yarın yeni dans ve şarkı yapacağımız için artık uyumalıydık. Bizim için zor bu iş tabi. Çünkü her zevki bir gecede yaparsak geç uyur geç uyanırız ve bu hiç de hoş olmaz" dedim ve kapı açıldı.

Taehyung bornozla geri döndü. "Güzelim, şimdi sen git. Sonra birlikte uyuyalım." Dedi ve gülümsedi. Tanrım! Çok iyi oluyordu. İyileşiyordu... Gözlerim dolu oldu. Demek ki.. Onun sadece sevgiye ihtiyacı vardı.. Burnum sızlamaya başladı....

Deliğim sızlıyordu. Acı vardı sanki. Ah neyse gidip duş alsam kendime gelirim. Ayağa yavaşca kalktım. Kapıya doğru gittiğimde Taehyung izin vermedi. Ellerini yüzüme getirdi. Avuçları arasına aldı və eğilip dudaklarıma kaçamak bir öpücük kondurdu.

"Sen gelene kadar bu öpücükle idare ederim" dedi ve göz kırptı. Tanrım çok tatlıydı. Gülümsedim ve odadan çıktım. Yavaşca banyoya doğru ilerlemeye başladım. Karanlıktı. Zar zor görüyordum. Koltukta sanki biri oturmuştu. Daha doğrusu iki kişi.. Yüzlerini göremedim. Beni görmüyorlardı. Ben de ayak parmak uçlarımda yavaşca ilerliyordum. Banyo kapısına ulaştığımda yanımdakı koltukta baktım.

Gözlerim ve ağzım kocaman açılmıştı. Tanrım! Jimin Yoongi'nin üzerindeydi.. Jimin Yoongi'nin omzundan tutmuştu. Yoongi Jimin'in poposundan.. Öpüşüyordular.... O yüzden beni görmemiştiler. Burda napıyordular?? Odaları varken buraya gelmişlerdi.

Hızla banyoya girip yavaşca kapıyı kapattım. Tabi ki onlara onları gördüğümü söylemeyecektim. Acaba Taehyung görmüşmüydü? Hızla duş alıp beni fark etemeden odama kaçsam iyi olurdu.

Banyo kapısını yavaşca açtım ve her yeri kolaçan ettim. Kimse yoktu. Koltukta bostu. Odalarına geçmiş ola bilirler. Soluğu havaya salıp yine ayak parmak uçlarımda yavaşca odama gidiyordum. Odama ulaştığımda kapıyı yavaşca açtım. İçeriye girdiğim gibi kapıyı yavaşca kapattım.

İyi ki kimse beni görmemişti. Yatağa baktığımda Taehyung'un uyuduğunu gördüm. Uyuyakalmıştı.

Tanrım uyuduğu zaman bile bu kadar yakışıklı ve tatlıydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tanrım uyuduğu zaman bile bu kadar yakışıklı ve tatlıydı.. Gülümseyerek yanına uzandım. Uyandırmamak için çaba sarf ettim. Elimle yanağını okşadım. Ağzı açıktı. Çok yorulmuştu. Ay kıyamam! Dudaklarına kuş tüyü kadar hafif bir öpücük kondurdum. Ona sarılıp uyudum.

 Ona sarılıp uyudum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
MEMBER• TAEKOOK+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin