Ondan hoşlanmaya başlamıştım. Ama sevgili olmayı hiç düşünmemiştim.. Ne söyleyecektim? Ama ister gibiyim. Sanki kaybolmuşum. Havalardayım.. Delirmiştim. Bana neler oldu böyle? Onun yanındayken aptallaşıyordum.
"Düşünürüm Tae" söyleye bildiğim tek şey buydu.
****************
Uyandığımda Taehyung yanımda yoktu. Şaşırmıştım. Genelde benimle uyanıyordu. Gülüş seslerini duydum. Her kes uyanıktı. Ben hâlâ uyuyordum. Neden Taehyung beni uyandırmadı ki? Esneyerek kapıyı açıp odadan çıktım. Salona geçtiğimde Taehyung'un gülümsediğini gördüm. Benimle gözleri çakıştığında konuşmaya başladı. "Kookie, Jimin komik dans ediyor gelsene" dediğinde yeni uyandığım için aptal gibiydim.Yanlarına gittim. Taehyung'un yanlarında Namjoon ve Hoseok vardı. Namjoon'a kaş göz yaptım. Çekilmesi için. Bana aptal gibi bakıyordu. Eli Taehyung'un omzundaydı. "Ya çekilsene!" Dedim ve onun elini Taehyung'un omzundan attım. Çekildi. Taehyung bana baktı. "Noldu?" Dediğinde sinirliydim hiç bir şey söylemedim. Uyandığımda yanımda olmaması ve burda gülmesi, Namjoon'un eli omzunda olması sinirlerimi bozdu.
Sevinmesi, konuşması ve gülmesi, bunları yapa bildiği için sevinsemde sinirlenmiştim. Onu kıskanıyordum. Tanrım gerçekten de kafayı yemiştim. Sevgili olmayı kabul edersem pişman olmaktan korkuyorum. Çünkü onun ilacı gibiydim. Namjoon kıkırdadığı için düşüncelerimden sıyrıldım.
"Ne gülüyorsun?" Sorduğumda bir kaşım havaya kalktı. Öfkelenmiştim. "Taehyung'u kıskandınmı?" Dedi ve kıkırdadı yine. Her kes bana bakıyordu Taehyung bile. "Peki sana noldu?" Dediğimde kaşlarını çattı. "Noldu ki?" Sorduğunda şimdi kıkırdayan ben oldum. "Taehyung konuşmaz ki ondan uzak duruyordun. Şimdi konuşuyor diye sarılıyormusun?" Dediğimde başını öne eğip gülümsedi.
"Sen buna sarılmak mi diyorsun?" Dediğinde Taehyung'la gözlerimiz orta yolda buluştu. Dilimle yanağımı dövdüm. Jimin'in sesini işittim. "Yeni uyandı o yüzden sinirli olmuş ola bilir. Çoğu kişi yeni uyandığında sinirli oluyor."
Taehyung'dan gözlerimi ayırıp Jimin'e baktım. Taehyung'u kıskanıyorum evet! Ne yapmamı bekliyorlar ki? Taehyung'un kalın sesi düşüncelerimi kesti. "Bir dinleyin beni" dedi ayağa kalkmıştı ve ellerini bir birine vurdu, dikkat çekmek için. "Jungkook beni kıskanmış ola bilir bende onu kıskanmış ola bilirim. Bu normâl çünkü bir birimize karşı bir şeyler hissediyoruz." İlk defa uzun cümle kurduğu için duraksadı. Elini omzuma attı. "Jungkook'la birlikte olursak, umarım oluruz.." dedi ve bana baktı.
Konuşmaya devam etti. "Olursak lütfen bu şakalarınıza son verin! Özellikle Namjoon!" Dediğinde başımı öne eğip kıkırdadım. Her kes şok olsa da Jimin konuşmaya başladı. " Yani siz şimdi sevgili olmayamı hazır olucaksınız?" Sorduğunda Taehyung başını olumlu anlamda salladı. "İyide konsertte napıcaksınız? Her kese birlikte olduğunuzumu söyleyeceksiniz?" Soru sorduğunda Taehyung kıkırdadı və bana baktı. Gülümseyerek "Her kesin bilmesi gerekmiyor" dedi ve eliyle yanağımı okşadı.
Yoongi konuşmaya başladı. "Jimin, sen onları kıskandınmı?" Sorduğunda her kes kahkaha attı. "Hadi ama Yoongi! Ne kıskanması Taehyung'un en iyi arkadaşıyım ben!" Dediğinde Yoongi gülümsedi. "O arkadaşlık sevgiliye dönüşmesin" dediğinde Taehyung'la ben kıkırdadık. Jimin ellerini göğsünde çarpazladı.
Namjoon göz kırptı. "Yoongi? Sorunmu var?" Dedi ve kıkırdadı. Jin Yoongi'in yerine konuştu. "Namjoon, her kesi şiplemektense kendine odaklansan" dedi. Hoseok Jin'i onayladı.
*
Namjoon BİG HİT'den haber almaya gitti. Her kes kendi işinde. Taehyung yanımda oturuyordu. Her kes burdaydı. Onunla konuşmaya çekiniyordum. Her kesin dikkati bizde olcaktı. O yüzden telefonumu çıkarttım. Taehyung'a yazdım. Adını Tae'cim koymuştum. Acaba o benim adımı ne koymuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEMBER• TAEKOOK+18
RandomBTS grubuna Jungkook katıldığı zaman Taehyung'un hayatı değişecek. Seke~ Minific/ Başlanğıc tarihi: 10.07.2022 Bitiş tarihi:06.08.2022