4

544 24 11
                                    

Videonu çekdik. Şimdi dinlenmemize izin verdiler. Taehyung benimle dinlenmek istemiş. Yalnız kalmak istemiyor. Bende izin verdim. Odamdayık. Taehyung'la yatakta uzanıyorduk. Ben nefes nefeseydim. Çok yoruldum. O da benim gibi soluk alıyordu. Sessizlikten soluklarımız kulaklarımda çınlıyordu.

"Kookie.." bana seslendiğinde ikimizde sırtüstü uzanmıştık. Gözlerimi yummuştum. "Efendim Taehyung" dedim hâlâ nefes nefeseydim. "Sanki seni becermişim..Bana öyle geliyor ve sende nefes nefesesin" dedi ve kıkırdadı. Sözlerini duyduğum an gözlerim faltaşı gibi açıldı.

Öskürmeye başladım. Tanrım.. Az önce beni becermek bahsetmişti.. Ne cevap vereceğimi bilmiyordum. Sadece sessizliğimi korudum.

"Her zaman böyle yorulacağız.. Seninle zaman geçirmek istiyorum. Ama yorgun nasıl olacak ki.." dedi ve iç geçirdi. Hâlâ şaşkındım. Beni becermek istiyor.. Benimle zaman geçirmek istiyor..

*
Taehyung'la biraz dinlenmiştik, şimdi çocukların yanına geldik. Taehyung'la koltukta oturduk. O hiç yanımdan ayrılmıyordu. Kendimi özel biri gibi hissettim. Jimin Yoongi'yle birlikte dansımızı izliyordular. Birlikte o kadar tatlı görünüyorlar ki..

Namjoon cola içiyordu. Hoseok koltukta uzanmıştı. Yorgundu. Jin Namjoon'un bacağına vurdu. "Namu! Bizim cola içmeye iznimiz yok!" Dedi ve elini bacağında sabit tuttu. Namjoon ofladı. Bardağı kafaya dikip hepsini bitirdi. Taehyung gözlerini benden hiç ayırmadı. Neyimi izliyordu Tanrı aşkına..

Ben Namjoon ve Jin'e baksamda onun bana baktığını hissede biliyordum. Namjoon'a taraf döndü və konuşmaya başladı. "Namjoon" dedi onunla konuşucak.. Tanrım artık yalnız olmayacak artık her kesle konuşucak bu beni mutlu etmişti. Ta ki sözlerini duyana kadar..

"Ne zaman dinlenmemize izin verirler? Tatil gibi bir gün yeter" dediğinde boğazım kurudu. Yanımdakı bardak suyu yavaşca içmeye başladım. Namjoon şaşırırcasına bakıyordu. "Sadece pazar dinlenmemize izin verirler." Yarın pazardı.. Taehyung bana kısık bakışlarla baktı ve yarı ağız gülümsedi. "Güzel" dedi. Suyu içerken boğuldum.

Öksürmeye başladım. Taehyung sırtıma pat pat vurdu. Kısık sesle konuştu. Sadece ben duya bildim. "Yavaş ol.." dedi ve kulağıma eğilip cümlesini bitirdi. "Güzelim" dedi ve kulağının arkasına sulu bir öpücük kondurup geri çekildi. Bu beni dahs da boğdu. Güzelim mi?!? Dedi o bana yoksa kulaklarım delirdi mi!?

Ona iri gözlerimle baktım. Bakışlarını dudaklarıma düşürdü. Sertce yutkundum. Çok zordu. Boğazım ağramıştı.

Artık her kes odasına geçmişti. Ben de odama geçerken Taehyung'un odasının işığının hâlâ açıkta olduğunu gördüm. Kapı açık olsa da tıklattım. "Girin" Taehyung kibar sesle konuştu. Kapıyı açtığımda Taehyung'un dolapta bir şey aradığını gördüm.

"Tae, bir şey mi arıyorsun?" Sorduğumda başını omzunda çevirip bana baktı. Hızlıca yanıma yaklaştığını gördüm. Kapıyı sertce kapatıp benide kapıya çarptırdı. Ağzımdan bir inilti fırlayıverdi. "Az önce bana Tae dedin." Dediğinde güzel kiraz dudaklarına baktım. Öpülesi dudaklar mmhhh......

Yüzüme eğildi. Öpeceğini düşünsemde konuşmaya devam etti. "Yarın için hazırlanıyorum. Ama yarını beklemek zor! Süt gibi teninde dolaşmak istiyorum. Ben..." Dedi ve iç geçirdi. "Seni istiyorum!" Dedi ve kalçasını bana itti. O sert baskısını hissettim. İniltim ağzımdan çıktı. Kapansana ağzım! İçime girmesini bende istiyorum. Dur Tanrım ben neler düşünüyorum!? Jungkook sakin ol sana neler oluyor!?

Geri çekildi ve işine devam etti. O çekildiği an boşluğa düşmüş gibi hissettim. Sıcaklığın yerini hava sarmaladı. Kalbim ağzımda atıyordu sanki... Ben.. Ona aşık mı oluyorum.. Ah hayır olamaz! Jungkook yeter! Aklımdan tek Taehyung vardı sanki.. Kahretsin! Ben şimdi nasıl uyuyacağım!? Ben hiç aşık olmamıştım. Sadece kızlar arkamdan koştururdular o kadar.

MEMBER• TAEKOOK+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin