|6| Yosunlar

16 7 4
                                    

Denize girdiğimde su diz boyuydu ama şimdi boynuma doğru geliyordu ve ben karaya çıkamıyordum aldığım yüzme eğitimleri bir şeye yaramıyordu son çare Deniz'e bağırmaya başladım

"DENİİİZ! DUR ARTIK NELER OLUYOR BÖYLE? HİSSETMİYORMUSUN BENİ DUYMUYORMUSUN BOĞULUYORUM!"

Hemde bu sefer evde değil istiridyemde boğuluyordum. Duygusal olarak değil fiziksel olarak ölüme yaklaşmıştım. Artık etrafı görememeye başlamış, bilincimi yitirmiştim.

-Deniz'in ağzından-

Yemin ederim ben yönetmiyorum duyguları ve yine yemin ederim ki duygularım yönetiyor bu denizi. Bu tatlı suyu böyle kudurtan ve hortumlara çevirendi öfke...

Birçok gemi ve insan hasar görüyordu ama hiçbirini hissedemiyordum. Sadece yıkılışlar ve çığlıklar var ama kimseyi duyamıyorum. Hiçbir dalgayı yönetmiyorum, ipler kopmuştu sanki yosunlar kayadan ayrılmıştı.

Gülümsedim, güçlüydüm. Bu gücü yönetmek o kadarda önemli değildi.

...

Deniz'in öfkesi, denizin öfkesiyle eş değildi. Bu deniz kıyametinin sebebi de insanın öfkesi değil, öfkenin deniz olması, yayılmasıydı.

Denizi düşünün ve deniz üzerinde bir balığın öfkesini, tekrar denizi düşünün deniz üzerinde tüm denizin öfkesini.. ikisi bir olabilir mi? Deniz üzerinde ki balık, Dünya üzerindeki insandı. Ve evet denizin tümüne nefreti kazandıran ise Deniz'di ama bunların sorumlusu o mu?... Bilemeyiz.

İnci o gün gözlerini yummuş bir kaya yada ağırlığa takılması sebebiyle denizin derinlerine gömülmüştü.

Edd arama kurtarma ekiplerine haber verse de onun eşyalarını bulan ekip cesedi aramaktan vazgeçmişti.

İnci'nin ölümünden sorumlu tutulan ise şeref yoksunuydu iyi bir ceza almıştı.

Edd'in yıkıldığını tahmin ediyorsunuzdur. Peki ya Deniz? O hiçbir şeyi bilmiyor... 7 yılın tamamlanmasını bekliyor İnci'sine kavuşacağını düşünüyordu. Çünkü o doğruyu söylüyordu, duyguları ve dalgaları o kontrol etmedi.

Çünkü deniz bir kayaydı ve Deniz ise yosundu o gece kayayla bir olduğu düşünülen yosunlar kopmuştu.

Elveda İnci, istiridyenin öfkesine kapılıp sana kapağını açması ikinizin de suçu değil. Hoş, psikoloji okuyan sensin bunu zaten biliyorsun ve bende biliyorum ki sen onu affederdin çünkü kontrol edemediklerimizden biz suçlu değiliz değil mi? Evimizde yangın çıksa ve sevdiğimiz ölse suçlu biz mi oluruz? Yoksa sadece kendimizi mi suçlarız?

...

Sorularım hepinize :)

13.07.2022∆

İSTİRİDYEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin