Bölüm 11

74 4 1
                                    

"Hey abi şurada biri var çok kötü görünüyor gidip yardım edelim"

"Buraya gel Asra! Yabancılara çok yaklaşmamalısın, geçen olan olayı hatırlamıyor musun? Az daha ölüyorduk senin yüzünden. "

"Abi görmüyor musun? Yardıma muhtaç birine benziyor. Hadi ama ne ara bu kadar kaba oldun sen ki?" "Gerçekten bu kız kendini ve beni öldürütecek yer arıyor"

"Tamam bekle geliyorum!" 

Lloyd olduğu yerde durdu, kendine doğru gelen iki kişi hissediyordu.

"Bunlarda kim şurada doğru düzgün bir eğitim bile yapamıyorum" "Hey sen burda ne yapıyosun, iyi misin? Kötü görünüyorsun!"

Kız Lloyda doğru yaklaşıp ard arda soru sormaya başlamıştı. Arkası kıza doğru dönüktü ama onları hissetmişti ve seviyelerine bakmıştı bile. Llyod takmak için fazla zayıf olduklarına karar kılıp işine dönmüştü.

"Ne diyor bu ben nasıl görünüyorum bilmiyorum ama aylardır ormandayım sanırım kötü göründüğüm için yardım etmek istemiş olmalılar ölmek istiyorlar sanırım! "

"Hey velet kardeşim sana soru sordu ona cevap vermen gerekiyor. Yoksa dayak yemek mi istiyorsun?"

Lloyd elindeki işi bırakıp yavaş yavaş arkasını döndü. Kız Birden bire çığlık atmaya başladı. Hızlıca abisinin yanına koşmuştu. Lloyd olduğu yerde kalmıştı o kadar mı kötü görünüyordu? Şaşırmıştı.

"Abi her tarafı kanla kaplı. Gözleri bile yerinde değil! "

Ne diyordu bu kız? anlayamadı. Yüzünü eliyle kontrol etmeye başladı. sonunda her tarafının kurumuş kan olduğunu fark etti. Şimdi anlatmıştı, galiba kız bu kanları Llyod'un kanı sanmıştı ama bu kanlar, aylardır öldürdüğü hayvanların ve insanların birleşimi olan kanlarıydı. Yüzüne hafif bir sırıtma yerleşip hemen kayboldu

"Hey velet sana ne oldu böyle, ailen nerede? gözlerin yerinde değil. Anlat çabuk! Yoksa haydutlar mı saldırdı?"

Çocuk elini hemen kılıcına atmıştı. Lloyd onlarla biraz oynamaya karar vermişti. kendini yere bıraktı. Bayılmış gibi yapacaktı, onlarda kendini taşıyıp arabalarına götürecekti daha sonra oyununa devam edip, ailesini küçük kızın gözleri önünde katletmeyi planlıyordu.

"Abi sanırım bayıldı! Ona yardım edelim. Hadi hemen! Çok kan kaybetmiş, ölebilir! "

Kız koşarak Lloyd'un yanına gelmiş, başını bacaklarına koyup elini göğsüne yerleştirmişti.Birden bire göğsünden vücuduna serin bir aura geldiğini hissetti. Ne olduğunu anlayamadı. Kızın kendine zarar verdiğini düşünmüştü. Tam onu öldüreceği anda ustasının sesini duydu:

"Hey velet, bu kız su ve toprak büyüsüne yatkınlığı var. İkisini birden kullanamıyor ama onun yerine iyileştirme büyüsü kullanmayı öğrenmiş. Işık büyüsü kadar olmasa da iyileştirme büyüsü çok kötünün biraz iyisi "

"Ha bana niye yardım ediyor ki usta? Ben olsam bu haldeki birini öldürürdüm!"

"Herkes senin benim gibi kötülükte yoğunlaşmıyor. Kız kendini iyileştirmeye adamış, onun için kalbi saflık ile dolu olmalı, onu şuan öldürmen saçma olur "

"Eh hadi ama usta yumşuyor musun? Anlamıyorum ki geçen sefer de yolda seyahat eden aileyi öldürdükten sonra, bebeklerini de öldürdüğüm için saatlerce dayak yedim"

"Aptal velet! Sen kim oluyorsun da ustana yumuşamış diyorsun? Canına susadın galiba? Şurdan kurtulduktan sonra senin bu sefer dilini alacağım "

"Usta her seferinde senden dayak yiyorum. Benim gibi bir çöpe gerçekten vurmaya değer mi?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 12, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AzhagonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin