BÖLÜM 7

376 37 12
                                    

Bir saat sonra...

Tüm enerji çekirdeklerini nerdeyse aborse etmişti her seferinde bu çocuğa şaşıyordum normalde bir enerji çekirdeğini aborse etmek on dakika sürerken o bir buçuk dakikada tüm enerjiyi çekiyordu ve çekirdeğin içindeki tüm enerjiyi aborse ediyordu normal bir yetişimci enerji çekirdeğinin içindeki enerjinin yüzde kırıklık kısmını emebilirdi geri kalan kısmı doğaya geri dönerdi.

Bir seviye atlamıştı başlangıç kaynak aleminin ikinci seviyesine geçiş yapmıştı.o kadar çekirdeğe rağmen bir seviye atlaması sinir bozucuydu ama eğer istediği gibi devam ederse sonunda burdan çıkacaktı.

Gözlerini açmıştı kendini çok daha güçlü hissediyordu ama daha fazlasını istiyordu herkezden güçlü olmak istiyordu. Ayağa kalkıp biraz esnedikten sonra mağaradan dışarı çıkmıştı.

"Usta şimdi ne yapmalıyım."

"Şehre gitmeni istiyorum sana silah bulmalıyız sonra yapman gerekeni söyleyeceğim bok çuvalı."

Ustasının tarifine uyarak ormandan çıkmıştı bir süre buraya gelmeyecekti ama sonra iki ay burda olacaktı belkide daha fazla bir fikri yoktu ama tek bildiği onu çok zorlu günlerin beklediğiydi.

2 saat sonra...

Önündeki kocaman yapılara bakarken ne yapması gerektiğini gayet iyi biliyordu para kazanmalıydı hemde bol miktarda bunun için iksir yapmayı düşünmüştü ama bu yaştaki bir çocuğun iksir yapabilmesi çok dikkat çekerdi dövüşemezdide daha yedi yaşındaydı ne yapsa dikkat çekerdi aklına bişey gelince şeytanice sırıtmıştı eğer para kazanmıyorsa başkasınınkini alırdı.

Önündeki adamı bir saattir takip ediyordu başlangıç kaynak aleminin dördüncü seviyesinde olan adamın kesesi para ağzına kadar doluydu adamın ıssız bir sokağa girdiğini görünce sırıtmıştı peşinden hızla sokağa girmişti.

Adamı sokağın ortasında ona dönmüş şekilde beklerken bulmuştu sanırım adamın dikkatini çekmişti bundan sonra daha dikkatli olmayı kendine öğütleyip ifadesiz bir yüzle adama bakmıştı.

"Neden beni takip ediyosun küçük çocuk o ezik gücünle bana zarar vermeyi mi düşünüyorsun."

"Hehehe hayır sana zarar vermeyi düşünmüyorum hayatını almayı düşünüyorum."

Bir anda karşındaki adama atılan Lloyd mızragına sürdüğü zehri bu keskin taşa sürdüğü için şanslı hissediyordu yoksa çok ses çıkacaktı adamın önüne gelip tepki vermesini beklemeden eline topladığı tüm gücüyle karın boşluğuna vurmuştu.

Sadace biraz ileri düşüp sersemleyeceğini düşünüyordu ama adam resmen havaya fırlamıştı ve korkunç bir ses çıkmıştı şaşkın bir sekilde adamın düştüğü yere bakan Lloyd beyninde yankılanan gülüşle kendine gelmişti.

"Hahahaha seni aptal gücünün farkında bile değilsin adamı öldürdün hahaha."

Şaşkınlıkla ağzı açılmıştı onu öldürmüşmüydü ama nasıl o ondan iki seviye üstündü bu nasıl olabilirdi şaşkın bir şekilde adamın düştüğü yere bakmaya devam etti.

"Aptal gibi dikilmeyi bırak git ve parayı al burdan uzaklaşmalısın çabuk ol."

Ustasının sesiyle kendine gelmişti hemen adama doğru ilerleyip para kesesini almıştı ve ordan uzaklaşmıştı kalbi deli gibi atıyordu ve daha çok kişiyi öldürmek istiyordu ve öldürecektide o gün bu olay beş kere tekrarlandı gözüne kestirdiği her adam kemikleri parçalanmış şekilde ölüyordu.

AzhagonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin