BÖLÜM 5

488 46 102
                                    

AhmetBykekiz, MuhammedOt itaf ediyorum

12 saat sonra...

" Usta daha ne kadar gitmem gerek gerekiyor çok yoruldum dinlenmemede izin vermiyosun."

" Siktir yürü az kaldı bok parçası seni dinlendirmiyorum çünkü peşine düşmüş olabilirler hızlı olmalısın yoksa içi bok dolu kafanı kaybedeceksiniz."

Dahada mı hızlanmalıydı kaç saatir yürüyordu zaten az daha zorlarsa ölüp gidecekti.Ayakları artık dinlemiyordu onu ayağının alt tabanı tamamen su toplamıştı zar zor ilerlerken bu soktuğumun sadisti ona hızlanmasını söylüyordu.

Usta lütfen biraz yoksa arkamdakileri endişe etmene gerek kalmadan ben yorgunluktan geberip gideceğim."

"Gerçekten gördüğüm en boktan çocuksun burdan beşyüz metre ilerledikten sonra sağda bir mağara var oraya gir ve o sokuk götünü dinlendir. Sonra bana bidaha sakın dinlemek istiyorum deme seni aralıksız yarım yıl döverim piç kurusu."

Artık onun küfürlerine alışmıştı onun için umursamıyordu ne yapsa sinirleniyordu zaten piç herif. Boş verip mağaraya gitmeye karar vermişti ne kadar hızlı giderse o kadar dinlenirdi.

10 dakika sonra...

Sonunda mağraya varmıştı iç tarafına doğru ilerleyip kıç üstü kendini yere atmış ve hemen yere uzanmıştı. Çok bitkin ve yorgun hissediyordu uyumak istiyordu ama uyursa kabusları peşini bırakmazdı biraz debelendikten sonra uyuyamayacağınıda anlamıştı zaten biraz boş boş bekledikten sonra sonunda biraz usatasıyla konuşmak
İstemişti.

"Usta sana bişey sorabilir miyim? "

"Hayır desemde soracaksın zaten bok parçası ne bok istiyorsan söyle hadi."

"Sence ne kadar güçlü olabilirim? sana yetişmem için ne kadar çalışmam gerek?"

"Hahaha yerde sekmeden gökyüzünde uçmak istiyorsun sik kafalı öğrencim bana yetişmen için götünü kaldırıp hiç dinlemeden binlerce yıl çalışman gerek. Ve ne kadar güçlü olacağın azmine, ne kadar istediğine ve çalışmana bağlı."

Binlerce yıl mı demişti o bu kadar uzak mıydı ona yetişmek bir anda hevesi kaçmıştı .

Karşındaki veledin yüzünün düştüğünü görünce ona kolay yolunun olduğunu söylemenin geldiğini düşünmüştü hafifçe sırıtarak taşın içinden çocukla konuşmaya başlamıştı

"Lan velet o domuz kıçına benzeyen yüzünü asma daha çirkin oluyosun daha erken bana yetişmen için elinden büyük bir imkan var."

"Nedir usta hemen güçlenmek istiyorum."

Heveslenen ve beklentiyle gelecek cevabı bekleyen çocuğu görünce sırıtması genişlemişti daha fazla durmayıp kahkaha atmıştı.

"Hahaha bok kafalı tabiki ben başka ne olabilir ben sana yol göstereceğim merak etme eğri yerlerini düzeltip seni güçlü yapacağım biraz acı çekeceksin ama söyleyeyim hahaha."

Bu adam gerçekten sinirini bozuyordu ne boktan şeydi bu piç herif ikide bir onla oynuyordu elinde imkan olsa onu lime lime ederdi ama soktuğumun kaderi yüzünden onun ustası olmuştu ve çok güçlüydü.

Biraz sakinleştikten sonra başka bir soru gelmişti aklına ama kızmasından korkuyordu biraz tereddüt ettikten sonra sormaya karar vermişti derin bir nefes alıp sorusunu sormuştu.

AzhagonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin