CiydemTugbaitaf ediyorum
Karşındaki gördüğü koca suralara doğru ilerlerken giriş kapısını arıyordu ama soktuğumun kapısını bir türlü bulamamıştı sonra işittiği sesle kıp kırmızı olmuştu.
"Gerçekten tam malsın hemde su götürmez gerizekalı seni kapı öbür tarafta kalıyor ama senin koca kıçını kaldırıp oraya gitmen saatler alacak ki şu bilgileri beynine aktarmam gerek bu şehrin içinde olmaz kız gibi bağırıyorsun bir sürü dikkati üstüne çekersin. "
Neden hep böyle azar işitiyordu ki nerden bilebilirdi kapının öbür tarafta olduğunu onu uyarsaydı bu kadar uğraşmayacaktı ama uyarmak yerine ona küfür edip bağırıyordu.
"Ne yapmalıyım?"
"Önce şu aura izini kaybetmem gerek biraz canın yanacak ama haberin olsun hahahah."
"Ahgggg "
Bir anda yere yığılıp bağırmıştı dantianası sanki deliniyor gibi bir hissediyordu aşırı canını yakan bu hissin geçmesini beklemekten başka yapacağı hiç bişe yoktu.
Otuz saniye kadar acı hissettik' den sonra hafifleyen acı biraz zaman geçtikten sonra tamamen bitmişti yavaşca doğrulup kendine geldikten sonra ustasının vereceği komutu beklemeye başladı.
" Evet bu sorunu halletiğimize göre şimdi önce önce ormana ilerleyip kalacak biyer bulman gerek sonra bilgileri sana aktaracağım ve biraz savaş tecrübesi için avlanacaksın öldüğün hayvanların başının altında çekirdekleri yani bizim karnımızda bulunun ama onların başının biraz altında yer alan enerji çekirdeklerini çıkarıp biriktiriceksin sonra onları özümsemene izin vereceğim."
"Tamam usta."
Ustasının tarif ettiği yere bir buçuk saate varmıştı. O ilerlerken hiç bir hayvan saldırısına uğramamıştı bunu ustasına sorduğunda cevabını almıştı ona her ne yaptıysa hiç bir hayvan veya insan onu şu anda hissedemiyordu böylelikle karşındaki büyük mağaraya hiç sorun çıkmadan varmıştı. Yavaşca mağraya bir kaç adım attıktan sonra ustasının sesini işitmişti.
"Hahaha şimdi biraz eğleneceğiz.
"Usta dur dur bekle Aghhhhh"
Bir anda beynine saplanan acıyla çığlık atmıştı. Canı çok yanıyordu sanki kafatasını kesiyorlardı,beynini parçalara ayırıyorlardı yarım saat boyunca bağırdıktan sonra ses telleri zarar görmüştü acısı üç saat daha devam ettikten sonra en sonunda durmuştu Lloyd son enerjisini bir saat önce tüketmişti acısıda dinince kendini karanlığına bırakmıştı.
6 saat sonra...
Başındaki ağrıyla hafifçe gözlerini açmıştı hafif bulanık görüyordu ve boğazı aşırı derece ağrıyordu biraz oturup görüşünün düzelmesini bekledi yavaş yavaş kendine gelince meditasyon pozisyonuna geçip enerji çekmeye başladı.
On dakika enerji cektikten sonra tüm enerjisini yenilenmişti bu aslında göklerden gelen bir nimetti normalde bir yetişimcinin enerjisini yenilmesi 3 saatini alırdı ama bu şanslı piç on dakikada yeniden doğmuş gibi oluyordu.
"Şimdi ne yapmalıyım usta."
Biraz kendine geldikten sonra sadist piçe seslenmişti bir an önce güçlenmek istiyordu bunun için herşeyi yapacaktı artık çocukça davranmamalıydı çizdiği yolda sadece ölüm vardı. Eğer bu yolda çocukça davranmaya devam ederse verdiği hiç bir sözü tutmayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Azhagon
FantasyCehennimin ta kendisini yaşayan küçük çocuğun tüm insanların cehennemi olacağını kim bile bilirdi........