BÖLÜM 3

514 61 65
                                    

** ilk bölümde unuttuğum Ö.K.T ailesine itaf ediyorum

Korkuyla titreyen Lloyd geriye doğru kıç üstü düşerken,özür dilemeye çalışmıştı.

" B...ee..n öz..ür dilerim."

Küçük çocuğun titrerken'ki hali Alekto'nun hoşuna gitmişti.

"Hahaha bende seni afilli bir piç sanmıştım ama yanılmışım hahaha ama şanslısın bana denk geldin seni adam yapacağım."

"Neyden bahsediyorsunuz efendim."

Birden bire ortadan kaybolan adam Lloyd'un önünde belirdi tek parmağını kaldırıp havayı tokatladı.

"Swoş" havayı yaran ses Lloy'da gülme isteği doğurmuştu.

"Bu adam deli mi ne bok yediğini sanıyor."

Bir saniye sonra kulakları tırmalayan ses odada yankılanmıştı.

" Huaaa "

Ağzından kan püskürterek 50.000 metre uzağa uçmuştu kaburgasının hepsi kırılmıştı kırılan kaburgası iç organlarına batıryordu tüm organları yer değiştirmişti zar zor nefes alıyordu .

Uçan çocuğa bakıp yüzünü eksitmişti gücünün katrilyonda birini bile kullanmamıştı ama o ölmek üzereydi sinirlenmişti.
Tekrar kaybolup ölü şekilde yatan Lloyd'un yanına gelmişti tiksinir bir ifadeyle ona bakıyordu.

"Senin gibi ezik bir varlık benim adımı kirletiyor seni pislik gücümün katrilyonda biri bile olmayan vuruşa bile dayanamadın ah şansıma sokayım neden başka biri değilde bu ezik piç buradan çıkınca tanrı denilen o şerefsizleri yok edeceğim."

Sinirden yerde yatan yarı ölü bedene tekme atmıştı gücünü bile kullanmadan attığı tekme bedenin yerle bağlantısını kesmişti.

"Huaaa"

Tüm ayak kemikleri kırılmıştı 10.000 metre ileri düşmüştü adam derin derin nefesler alırken tekrar kaybolup yerde nerdeyse mahvolmuş bedenin yanında belirmişti.

"Kahretsin seni oruspu çocuğu kahretsin zayıf piç"

Ölmek üzereydi ama annesine hakaret etmişti onu aşağılaya bilirdi öldüre bilirdi ama annesine hakaret edemezdi.Zar zor nefes alırken konuşmaya birşeyler söylemeye çalışıyordu. Yerde yatan ölü bedenden gelen mırıltılar yüzünde tiksinti ifadesiyle ayakta dikilip sinirli sinirli nefes alırken Alekto'nun donmasına neden olmuştu.

"Se.. sen .. seni öldü.. öldüre.. öldüreceğim hep.. hepin..hepinizi öldü.. öldüre.. öldüreceğim."

Bu kadar öldürme isteği Alekto'yu heyecanlandırmıştı ölmek üzereydi ama herkezi öldürmekten bahsediyordu kanının bu çocuğa ısındığını hissetmişti.

"Hahaha bana eski zamanları hatırlattın çocuk zayıf bir piçsin ama şanslısın bana denk geldin seni güçlendireceğim merak etme hahaha"

Adamın elini sallamasıyla yerde ölü halde yatan Lloyd birden bire eski haline dönmeye başlamıştı içine çökmüş göğsü normale dönmüştü, tuzla buz olan bacak kemileri tekrar oluşmuştu,yer değiştiren ve yarılan iç organları normale dönmüştü.

Tekrar eski haline dönmüştü hangi şeye şaşıracağını unutmuştu. Havaya atılan ve gücünün katrilyonda birini kullanarak oluşturduğu parmak darbesiyle ölümün eşiğine getirdiğine mi? Yoksa elini sallamasıyla tekrar onu eski haline döndürdüğüne mi? Şaşkın şaşkın karşısındaki adamı izlerken ne bok yiyeceğim diye düşünüyordu.

AzhagonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin