BÖLÜM 9

111 12 2
                                    

YN:Artık böyle yazacağım vakit kaybediyorum umarım sorun olmaz sizin için ve kendi içindeki konuşmaların altını  çizeceğim karşılıklı konuşmaları tırnak içine alacağım karışmaması için iyi okumalar dilerim

"Şimdi tırnaklarından başlayalım hahaha”

Kızın odasından çıkarken her tarafı kan olmuştu ama umursamıyordu kanın metalik tadı ve o iğrenç kokusu onun için en güzel şeylerdi kızın bütün enerjisini yemişti ölüm çizgisine gelene kadar onunla oynamış ve herşeyini emmişti sadece onun kemiklerini çevreleyen derisi kalmıştı geriye.

Şimdi hangi eve gitsem diye düşünüyordu ama aklında bişey gelmeyince çatıdan çatıya zıplamaya başladı  işaretlediği evin birine varınca durdu bu özel birinin eviydi galiba dışarda korumalar vardı az önce öldürdüğü kızın evinden daha lükstü aklına ustasının dediği geldi evlerin içinde tuzaklar vardı dikkat etmeden davranıyordu gözünü kan bürümüştü galiba.

Ustasının ona anlattıklarını düşündü demişti ki dünyadaki her bir şeyin bir enerjisi var gözle görmeden bir şeyleri hissedebilirsin. Yere oturdu ve avcunu dayadı zihnini boşalttı  enerjisini yavaş bir şekilde eve yaymaya başladı evin dış katmanlarını hissetmeye başlamıştı iç tarafa doğru yöneldi her bir odayı insanı tek tek inceledi tuzakları buldu sonrada seçtiği adamı mışıl mışıl uyuyordu sanırım yanında karısı vardı umursamadı yanında kim varsa ölecekti tuzaklara baktı sonra dikkatlice eve girdi odanın içine girip yatağın baş ucunda dikildi.

“Usta ses bariyeri örsem hissedilir mi muhafızlar tarafından.”

“Lloyd bu adam kök kaynak alemi 3. seviye sanırım seni hissetti ve ne yapacağını merak ediyor bekliyor onu öldüremezsin denesen ve başarsan bile yanındaki kadında kök kaynak aleminde burdan sağ çıkmazsın. Oluşturduğun bariyerde pek bi işe yaramaz sana yardım edeceğim bir şartım var ama buna karşılık iki gözünü alacağım bir sene boyunca kararını çabuk ver”

Ne demek gözünü alacağım bu yaşlı bunak gerçekten kafayı sıyırmış o ne dersem diyim kabul etmeyecek biraz daha beklersem adam hareket edebilir sanırım tek çarem gözlerimden vaz geçmek nalet olsun.

“Kabul ediyorum usta bana yardım et.”

Bir anda siyah bir duman tüm odayı kapladı Lloyd bedeninden çıkan bu dumanın her şeyi tamamen yokmuş gibi yaptığını fark etti kendi bile varlığını hissedemiyordu mükemmeldi ustasının yanında siyah bir duman şeklinde durduğunu hissettiğinde çok geçti adam bişeyler olduğunu anlamış olmalı ki harekete geçmişti hançer tam ona saplanmak üzereydi ki ustası tüm herşeyi durdurdu adam hareket edemiyordu.

“Ne yaptığınızı sanıyorsunuz ben bu şehrin en saygın insanıyım ne cüretle evime girersiniz kimsiniz siz çabuk beni bırakın. Belki yaşamınıza izin veririm.”

“Usta onun gücünü emersem kaç seviye atlarım.”

“Onu ve yanındaki kızı özümsersen 3 seviye atlaya bilirsin ama bunlar ölürse burda çok dikkatli olman gerekecek zaten şimdiye kadar bir sürü kişi öldürdün dikkat çekme dedikçe insanları gebertiyorsun velet.

“Usta zaten gözlerimi alacaksın daha benim gibi kör birinin bunları öldüreceğine inanmazlar sanırsam.”

“Tamam ne halt ediyorsan et bende biraz seninle eğleniyim böylelikle hızlı ol.”

“Tamam usta çok hızlı olacağım emin olabilirsin.”

Şeytani bir sırıtışla adama doğru dönmüştü biraz eğleneceğini düşünüyordu sanırım bu ikisiyle sonuç olarak gözlerine mââl olmuştu.

AzhagonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin