BÖLÜM 4

488 58 244
                                    

@AhmetBykekiz itaf ediyorum

5 saat sonra ...

"Swoş swoş swoş "

"Pof pof pof "

" Aghhhhhh "

5 saatir onu dövüp ordan oraya uçuran adam yaptığı işten sonsuz zevk alıyormuş gibi sırıtıyor her darbesiyle onu ölümün eşiğine getiriyordu sonra sadece düşünmesiyle eski haline geliyordu ve tekrar onu tek darbeyle ölümün eşiğine getiriyordu.

Beş saatir aralıksız onu mahvediyor ve iyileştiriyordu ilk başlarda durdurmaya çalımıştı 1 saat sonra bunun işe yaramayacağını anlayıp kaçmayı denemeye başlamıştı. Dört saattir aralıksız geldiği yönü takip edip ondan kurtulmaya çalışıyordu ama bir anda kaybolup hiç beklemediği yerde beliriyordu.

"Ön arka sağ sol üst tekrar sol alt tekrar sağ ve son vuruş üst "

Bir saatir aynı ritmi devam ettiriyordu her vuruşundan sonra onu iyileştirip diğer hamleyi yapıyordu o kadar hızlıydı ki onu takip edemiyordu. Bunu ezberlemesi bile büyük başarıydı kırılan yerlerinden ve parçalanan iç organlarından darbenin yerini anlıyordu ve bu şemaya ekliyordu. Bir saatir aynı şemayı uygulayan adamın sonraki darbesini artık biliyordu.

"Sağ vuruşu yaptı en son şimdi sıra üstten gelen saldırıda bu saldırıdan kaçmak diğerlerine göre daha kolay"

Yüzünde tuhaf bir sırıtmayla gelen darbeyi beklerken yana atlamıştı ve az önce durduğu yere bakmıştı beklediğinin aksine yere çarpan bir darbe yoktu.

"Swoş"

Pofff

"Ağhhh"

"Aferin bok parçası sonunda haraket etmeyi becerdin beş saatir olduğun yerde bekliyorsun ve benden kaça bileğini mi sandın bu özgüven nerden geliyor bok parçası hahaha."

Onu öldürmek istiyordu parça parça edip gebertmek ama biliyordu ki sonucu her zamanki gibi ölümün eşiğine gelmekti.Biraz sakinleştikten sonra onu 5 saatir aralıksız döven adamın oturduğunu gördü yine ilk tanıştıklarında olduğu gibi garip şekilde oturuyordu.

"Benim gibi otur ve yetişim yapmaya başla önce sakinleş ve zihnini boşalt doğada parçacık halinde bulunan enerjiyi dantina çek çektiğin doğa enerjisini taş emecek ve tanrı enerjisine dönüştürecek ha bu arada bu oturduğum şeklide boktan kafana kazı bu oturuş şekiline lotus pozisyonu denir."

Karşısına geçip adamın oturduğu gibi oturmuştu sonra önce zihnini boşaltmaya başlamıştı sonra sakinleşmeye aradan yarım saat geçtiğinde birşeyler hissetmeye başlamıştı.

Karşındaki çocuk inanılmazdı çevredeki tüm enerjiyi kendisine çekiyordu yarım saat önce enerji nedir öğrenmişti ve dört buçuk saattir tüm enerjiyi girdap gibi kendine çekiyordu toplasan beş saatlik yetişimciydi ama şimdiden yüz yıl yetişim yapmış gibiydi ama Alekto'nun anlayamadığı bişe vardı neden seviye atlamıyordu.

Karşındaki çocuğun vücudunu incelemeye karar vermişti gözlerine enerji göndermiş ve incelemeye başlamıştı. Enerji akışı dantinadan direk taşa giriyordu taş aborse ettiği enerjiyi dantinaya yolluyordu ama giren ve çıkan enerji miktarı eşit değildi.

"Şimdi anlıyorum bu bok kafalı neden seviye atlamıyor çektiği doğa enerjinin yüzde beşlik kısmı tanrı enerjisi olarak dantianasına ekleniyor ama dantianası nerdeyse dolu birazdan seviye atlayacaktır.

AzhagonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin