H 3.

53 5 0
                                    

Na een uurtje of 2 ben ik terug en zie ik een aantal auto's voor het huis van Harry staan. Ik mompel maar wat en loop naar de woonkamer. Ik schrik me wezeloos als ik zie dat mijn woonkamer vol met jongens zit. 'What are you doing here?' vraag ik aan Harry. 'Well. I want to apologize for what I did earlier this day and they wanted to come with me' legt hij uit. 'You already apolilogized Harry. What's the real reason?' zucht ik. 'I missed you?' vraagt hij meer dan dat hij het zegt. Ik geef hem een klap op zijn achterhoofd en loop naar de keuken. 'I uh...Hi' hoor ik achter me. 'Hi' antwoord ik terug. 'I'm Niall' 'Hi Niall, I guess you already know my name' grinnik ik. 'Yes I do Melody' grinnikt hij. 'But eh...I didn't eat this morning. So..eh' stamelt hij. 'Tosti or pancakes??' grijns ik. 'Tosti!' roept hij blij. 'And thank you' zegt hij nog voordat hij wegrent. Ik hoor hem in de kamer schreeuwen dat ik eten voor maak. Ik lach. Dan voel ik twee armen om me heen. 'Je weet niet waar je aan begint' mompelt Harry in mijn oor. Ik schrik van zijn aanraking. Hij laat me snel los zodra hij dat door heeft. 'Sorry' mompelt hij. Ik schud mijn hoofd en mompel dat het niet uit maakt. Ik haal de tosti uit het apparaat en breng het naar Niall. Ik loop ook gelijk naar de andere twee jongens die ik nog nooit gezien heb. 'Louis' 'Liam' stellen ze zich voor. 'Melody'. Iedereen staat op behalve Louis. 'Can I stay here?' vraagt hij aan mij. 'Course you can' glimlach ik naar hem. De rest van de jongens vertrekken en Louis en ik ploffen naast elkaar op de bank. 'Where are parents?' vraagt hij na een poosje stilte. 'At work.' antwoord ik. Een leugentje om eigen bestwil kan wel toch?.. Hij knikt. 'So...shall we play-' tututudumtututtuuuu' we worden onderbroken door de beltoon van Louis. Hij verontschuldigd zich en staat op om de telefoon op te nemen. Zodra hij ziet wie het is loopt hij even weg. Ik zucht. Na een aantal minuten komt hij terug. We zetten een film op. Na ongeveer een kwartiertje valt mijn hoofd op zijn schouder. En na nog een keer een kwartier ben ik vertrokken.

'Goodmorning sunshine, Shall we order pizza?' hoor ik zodra ik mijn ogen open. Ik lig in bed met Louis naast me. Ik kijk op de wekker 20:23. Ik knik en rek me uit. Louis staat op en belt de pizza bezorger. Na 30 seconden komt hij terug rennen. 'Which pizza do you want?' hijgt hij. 'Hawaii' antwoord ik lachend. Hij grijnst even en loopt de gang weer op. Ik loop hem achterna en dek de tafel. Louis komt weer binnen gelopen en lach lief naar me. 'Did you meet your neighbour yet?' vraagt hij uit het niks.
'No. Why?' vraag ik verbaasd. Ik had al een blik geworpen op het huis naast mij. Maar het is niet echt een prettig huis.. Donker, grijs en een beangstigend gevoel bekruipt je als je er aan denkt. 'I verbit you to meet him! He is scary and not a good person. He is sick in his mind!' roept Louis. Ik schud mijn hoofd verbaast. 'O..Oke' stotter ik. Dan gaat de bel. Even sla ik een gil. Louis rent naar de deur en komt terug met 2 pizza dozen en een grote grijns op zijn gezichtm. 'I shouldn't laugh if I we're you Tomlinson.' kijk ik hem streng aan. Hij gooit zijn handen omhoog en grijnst. Ik lach nu ook. Samen eten we de pizza's op. Om 22:45 val ik weer bijna in slaap. Ik voel dat Louis me optilt en naar bovn brengt. Hij geeft me een kusje op mijn voorhoofd en wenst me weltrusten. 'Wait, Louis' murmel ik. 'Stay with me' vraag ik hem. Hij knikt en kleed zich uit tot zijn onderbroek. 'You can make a pic so you can look at it longer?' grijnst hij zodra hij door heeft dat ik aan het staren ben. 'Okay'. Ik pak mijn telefoon en Louis maakt een superman pose. Klik. Louis komt naast me liggen. Ik leg mijn hoofd op zijn borst en val in slaap.

The Boy Next Door. FT. Harry StylesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu