H. 4

54 5 1
                                    

De volgende morgen wordt ik wakker met mijn hoofd op Louis' borst. Ik zie dat Louis ook wakker is. 'Morning Sunshine' groet hij me. 'Goodmorning' mompel ik terug. Ik rek me uit en sta op. 'Come on Lou, it's late' zeg ik lachend als hij de deken weer over zich heen heeft getrokken. 'Hmm..' mompelt hij. Ik lach en trek de deken van hem af. 'AAAAI' gilt hij. 'COLDCOLD!'. Ik lach nu nog harder en gooi de deken op de grond. Ik ren naar de badkamer en neem een snelle douche. Na ongeveer een kwartiertje ben ik klaar met alles en loop ik naar de keuken. Daar staat Louis nog in zijn onderbroek. Hij maakt een omeletje. Hij legt het op een bord neer en gaat tegenover me zitten. 'Bon appetit' zegt hij deftig. Ik lach en dank hem. Samen smullen we de omeletjes op. 'Hm.. Louis, you should be my personal chef' lach ik. Hij lacht hard mee. 'I wish I could stay longer dear, but I have to visit my mum. She's ill' verontschuldigd hij zich als we klaar zijn met eten. 'Doesn't matter! Wish her the best!'. Hij lacht even lief naar me en doet dan een sprintje naar boven. Ik ruim de tafel af en ruim alles op in de kastjes. Louis komt weer naar beneden, aangekleed en al. Hij geeft me een dikke knuffel en een kus op mijn hoofd. 'Thanks Melo, it was very fun with you!' zegt hij terwijl hij me diep in mijn ogen aankijkt. Hij geeft me nog een aai over mijn hoofd en verdwijnt dan. Ik zwaai hem uit bij de voordeur. Ik staar naar het enge donkere huis naast me. Zal ik er eens langs- 'Melody!'. Ik kijk naar de andere kant van mijn huis en zie Harry staan. 'Zullen wij even clllublen'. Hij is dus zwaar dronken mompel ik in mijzelf. Ik sluit mijn deuren en loop naar hem toe. 'Kom maar, we gaan even slapen' zeg ik terwijl ik hem vastpak en hem meeleid naar binnen. Na een aantal keer de trap bijna zijn afgevallen en drie keer hem van de grond moeten hebben oprapen zijn we eindelijk bij zijn kamer. 'Come on Melodietje' mompelt hij. 'He melody, ik heb een leuk Melodietje in mijn hoofd' brabbelt hij. Hij ligt helemaal in een deuk om zijn eigen grap, wat het voor mij ook wel grappig maakt. 'Hairy heeft veel hair' lacht hij nog erger. Ogod. Ik leg hem in zijn bed en zet een teiltje naast zijn bed. Ik ga even naast hem op bed zitten, maar hij is al snel vertrokken. Ik geef hem een kusje op zijn haar en loop naar beneden. Ik vermaak me hier wel even tot hij wakker is. Ik onderzoek de keuken, en vindt uiteindelijk de glazen in het kastje naast de koelkast, ik schenk een glas met limonade en ga op de bank zitten. Na een uurtje vooruitstarend niks gedaan te hebben ga ik het huis verder onderzoeken. Naast Harry's kamer is de badkamer. Dan is er verder op de eerste verdieping nog een andere slaapkamer, en nog een kamer. Maar daar hangt een bordje op. "VERBODEN VOOR ONBEVOEGDEN". Ik negeer het bordje en open de deur. Hij zit niet op slot.. Ik loop in een grote kamer met muziek instrumenten. Er is een groot audioapparaat en een radio. Ik klik perongeluk op de radio en er scheldt een liedje uit. Dear Future Husband - Meghan TrainerDe boxen springen aan. Een prachtig geluid komt eruit. Ik begin wild heen en weer te dansen. Vroeger heb ik eens op dit liedje moeten dansen. Ik begin er bij te zingen, want daar is de geografie niet te uitputtend voor. Na het liedje stopt de radio ineens. Ik verstijf zodra ik een stem hoor. 'Twee dingen. 1. What the fuck doe jij in deze kamer. 2. Mooie stem'. Ik draai me langzaam om en zie Harry tegen de deurpost geleund staan met zijn armen over elkaar heen. Ik glimlach voorzichtig. 'Ik ..-' 'Je kon het niet laten, blablabla' onderbreekt hij me. Hij loopt naar mij toe en pakt me bij mijn bovenarm. Hij sleurt me mee naar zijn kamer. Hij gooit me op bed, en komt voor me staan. 'Laat dit les 1 zijn Melody, kom daar nooit meer.' zegt hij streng. Ik knik bang. 'Les 2. Wees niet bang voor me' Nog steeds bang knik ik. Hij zucht. 'Waarom mag ik daar niet komen?' vraag ik nieuwsgierig. 'Gaat je niks aan' mompelt hij. 'Oh' mompel ik terug. 'Ik ben er voor je' zeg ik dan maar. 'Bedankt' krijg ik zacht terug. 'Ik was flink dronken of niet?' hoor ik dan. Ik begin te lachen. 'Hairy heeft veel hair' praat ik hem na met een dubbele tong. 'He Melody ik heb een leuk Melodietje in mijn hoofd' grijns ik. Hij kijkt me geschrokken aan. 'No way!' roept hij. Mijn grijns wordt alleen maar groter. Hij laat zich zuchtend achterover op bed vallen. 'Heb je geen krater?' vraag ik verbaasd. 'Mweh.. Dat heb ik nooit zo erg' lacht hij. 'Nou Melodietje, kom. We gaan naar de stad' grijnst hij. 'Oke Hairy' lach ik terug. Lachend lopen we met 3 tassen door de stad. 'Melo, ik moet je iets vertellen' zegt hij als we op een verlaten bankje in het park zitten. Ik kijk hem afwachtend aan. 'Sinds dat ik je ken, nouja, soort van ken. Heb ik een gevoel dat ik voor jou wil zorgen. Je bent nog zo jong. En geen ouders. Sinds de brief heb ik zitten denken. Ik wil je graag in huis nemen, tot we je ouders hebben gevonden. En zelfs daarna mag je bij mij blijven'. Ik kijk hem glimlachend aan. 'Dat is lief van je Hazz'. 'Please kom je bij mij wonen?' vraagt hij smekend. 'Kijk Harry, ik wil het heel erg graag, maar wonen...Ik wil graag 's avonds voor je koken, en bij je blijven slapen. Maar ik wil mijn eigen huis graag ook houden. Snap je?'. Hij knikt. 'Maar ik ben allang blij dat je bij me komt "wonen" 'grijnst hij. Lachend lopen we naar zijn huis. Daar vallen we op de bank en kijken we een filmpje. Wat is Harry toch een schat.

The Boy Next Door. FT. Harry StylesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu