Het is inmiddels een week later. En Harry en ik zijn samen naar het gemeentetehuis geweest om mij als "wees" aan te geven. Gelukkig mag ik bij Harry blijven en gaat de gemeente zijn best doen om mijn echte ouders te vinden.
'Hazz you could make yourself a pancake' mopper ik als Harry voor de 6e keer aan mij vraagt of ik een pannenkoek voor hem wil maken. 'I'm playing fifa with Louis' mompel ik erachter aan. 'It's not like you are going to win. But fine. I'll make it myself' moppert hij nu ook. Ik hoor hem opstaan en naar de keuken lopen. 'Yes! I won!' schreeuwt Louis ineens. Ik schrik me wezeloos maar herstel me snel door hem aantevallen. Ik spring op zijn rug en kietel hem. 'I'm not ticklish' lacht hij. Teleurgesteld ga ik op de bank zitten. Als Harry weer naast me komt zitten zonder pannenkoek gaat mijn telefoon. 'Hello?' vraag ik. 'Hello Melody. This is your gouvernment. We think we found your family. We have to call them. And make sure by a DNA test. Are you okay with that?' hoor ik. 'Yes! Ofcourse I am!' roep ik blij. 'We will call you later this day, or maybe tommorow for the DNA. Have a nice day Melody' pieep. Met een blij hoofd sta ik op en knuffel Harry. 'Ga van me af' mompelt hij. 'Jezus Harry doe normaal' roep ik nu boos. 'Dat jij nou tot vanochtend hebt lopen feesten?!' boos sta ik op en loop naar de voordeur. 'Melody!' roept Louis. Hij komt me achterna gerent. 'Where are you talking about?' vraagt hij verward. 'Nothing. Maybe you should ask THAT POTATOHEAD over there!' roep ik. Ik roep potato head net iets harder zodat Harry het hoort. Louis grinnikt. 'Okay, be safe' hij drukt een kus op mijn hoofd en loopt terug. Ik sla de voordeur met een harde klap dicht. Het gaat steeds moeilijker tussen Harry en mij. Harry is steeds vaker in de clubs te vinden en ontiegelijk chagrijnig als hij terug komt. Zuchtend doe ik de deur open en loop naar de keuken. Ik pak een glas sinas en een broodje om op te eten. Na een kwartiertje gaat de deurbel. Kreunend sta ik op en open de deur. Zayn. 'Hi Zayn' zeg ik blij. 'Hi Melody' 'Whats up?' vraag ik hem. 'ZAYN YOU BETTER HURRY!' hoor ik naar hem geschreeuwd worden. Ik steek mijn hoofd om de hoek en zie Niall staan. Ik zwaai even lachend. 'Yeah, I wanted to ask if you would like to come with us to the studio. We are going to record a new album' vraagt hij. Ik glimlach. 'That's sweet of you. But I need time alone. You know...' mompel ik. Hij knikt en geeft me een knuffel. 'Be safe' mompelt hij in mijn haar. Hij drukt nog een kusje op mijn wang en loopt dan weer terug. Ik zwaai nog even naar Niall en sluit dan de deur. Ik plof op de bank neer, maar spring omhoog zodra ik mijn telefoon hoor gaan. ONBEKEND NUMMER. 'Hello?' 'Hi this is the gouvernment again. We we're wrong. This family was not your family. We are sorry. We'll do our best again' pieeep. Ik zucht en gooi mijn Iphone 4 tegen de muur. Ik ga liggen op de bank en val in slaap.
JE LEEST
The Boy Next Door. FT. Harry Styles
FanfictionDUTCH - Ik laat mijn leven achter me, want er staat een nieuwe voor me.