H. 9

38 4 0
                                    

We zitten in het vliegtuig en ik zit naast Liam. 'Are you scared?' vraagt Liam. 'No' lach ik. Er klinkt een brommend geluid en ik geef een gil. Liam begint te lachen en ook Harry en Zayn draaien hun hoofd om. Ook hun beginnen te lachen. Boos draai ik me om en doe mijn oortjes in. Gelukkig laten ze mij met rust en val ik al snel in slaap.

Na ongeveer 9 uur geslapen te hebben voel ik een tik op mijn schouder. Brommend draai ik me om om vervolgens in de ogen van Liam te kijken. 'Are you mad?' vraagt hij voorzichtig. Ik schud mijn hoofd. 'I'm sorry' zegt hij terwijl hij me knuffelt. 'Harry hoe lang nog?' gil ik. 'Australie my dear, is niet naast de deur' grinnikt hij. Ik kijk hem even sarcastisch aan en laat dan een grinnik horen. 'Harry? Can you speak Dutch?' horen we ineens van de andere kant van de jet. Harry kijkt betrapt. Maar knikt dan. 'Awsome' knikt Niall stoer. Harry en ik lachen even. Volgens mij lijken het Zayn en Liam het niet door te krijgen. Louis ligt te slapen, dus die krijgt al helemaal niks door. 'LOUIS! HARRY CAN SPEAK DUTCH!' gilt Niall in Louis' oor. Oke, hij sliep. Geschrokken vliegt Louis omhoog. 'What?' mompelt hij. 'Harry can speak Dutch' valt Liam nu bij. Louis zet grote ogen op. 'Teach me'. Harry en ik lachen weer. 'Okay Lou. But I have to set somethings up. So wait a moment' lach ik. Ik zet mijn mobiel aan en zoek een site op. Het is een Engelse site die je helpt met het leren van Nederlands. Maar dat vertel ik Louis mooi niet, grinnik ik. 'What's so funny?' vraagt Liam naast me. 'No nothing' mompel ik. 'Okay Lou!' 'WAIT! CAN I JOIN TO!' gilt Niall. 'I wanna learn to...' mompelen Liam en Zayn tegelijk. Ik kijk Harry aan en vertel hem in het Nederlands wat ik van plan ben, en hoe het in elkaar steekt. Harry lacht en geeft me een high five.

Na de jongens een uur of 2/3 Nederlands geleerd te hebben ben ik het wel zat. Grinnikend ga ik op Liam zitten, die inmiddels zijn stoel naar achter heeft gelegd om te relaxen. Langzaam ga ik naar achter liggen, zodat ik op Liam's borst lig. Ik lig nu verticaal met mijn rug op Liam. Ik voel hoe hij zijn armen om mij heen legt op mijn heupen. En ik moet toegeven dat het best comfortabel ligt. Zo comfortabel, dat ik de rest van de rit niet meer meemaak.


'Wake up Lovebirds' hoor ik. Ik brom wat dat ze weg moeten gaan, maar val op de grond. 'Jezus' mompel ik. 'Melody' zegt Harry streng. Ik geef hem een boze blik en sta snel op. Ik zie dat Liam ook wakker is en me lachend aan kijkt. 'Did you slept well?' grinnikt hij. Ik begin te blozen. 'Yes....' mompel ik. Ik klik mijn riem vast en merk dat we zo gaan landen. Ik vind het spannend, voor het eerst zal ik gefotografeerd worden, er roddels over mij verspreidt worden, en haat naar me gestuurd zal krijgen. Ik neem een diepe hap adem zodra ik het vliegtuig uitstap. Harry en Louis lopen dicht om me heen. Zayn loopt samen met Liam voor mij en Niall loopt erachter. Daarom heen lopen nog allemaal bodyguards, dus het zal wel veilig zijn...'Vaarwel privé leven' mompel ik terwijl ik mij verblind voel worden door de filtsen.

The Boy Next Door. FT. Harry StylesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu