Bölüm 1: YÜZLEŞME

259 17 28
                                    

Öncelikle, şu an kitabımı okumakta olan sevgili okuyucum,hikayemi beğenerek ve eğlenerek okuman dileğiyle.Kısaca hikayemizin ana karakterlerinden birkaçını ve önümüzdeki birkaç bölüm boyunca karşımıza çıkacak olan karakterleri tanıtmak istiyorum.Yinede bu kısmı okumayıp hikaye bölümüne direk geçmek size kalmış.İsterseniz bölümler çoğaldıkça kafanıza takılan herhangi bir şey olduğunda dönüp buraya da bakabilirsiniz.
~~~~~~~~~~~~~~~~
Beste Aydın:
(Hikayemiz, bu kız tarafından anlatılmaktadır)
Yaş=17 (Lise 3.sınıf)
Fiziksel özellikler:Sarışın,mavi gözlü
Okul hayatından memnun olan,genellikle çoğu kızın arkadaş olmak istediği,sosyal bir yapıya sahip olan, varlıklı aileye sahip bir genç kız...
Oyuncu:Ashley Benson
Multimediada sol en üst köşede
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Rüzgar Akyol:
Yaş:18 (Lise 3.sınıf)
Fiziksel Özellikler:Kahverengi saçlı,kahverengi gözlü
Okuduğu okulun sahibinin çocuğu,şımarık,kızları kullanıp atan tiplerden,okulundakilerin yaklaşmaya korktuğu,kızları kullanan arkadaş grubunun başkanı.Berke,Kaan ve Deniz en yakın arkadaşı (kölesi gibi diyelim),Rüzgar'ın dediklerini yapmakla sorumlular...
Oyuncu: Francisco Lachowski
Multimediada Beste'nin bir altında
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Şebnem Aydın (Beste'nin annesi):
Yaş:40
Fiziksel Özellikler:Kahverengi saçlı,yeşil gözlü
Şirket sahibinin karısı, anlayışlı,iyimser ailesine düşkün, duygusal,olaylardan fazla etkilenen bi kadın...
Oyuncu: Mila Kunis
Multimediada Rüzgar'ın bir altında
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gökhan Aydın (Beste'nin babası):
Yaş:41
Fiziksel Özellikler: Açık kahverengi saçlı, mavi gözlü
Ailesinden başka herşeyi düşünen,parayı herşeyden çok seven,kasıntı bir adam...
Oyuncu: Justin Timberlake
Multimediada Şebnem'in hemen yanında
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sarışın kadın:
Yaş:37
Fiziksel Özellikler: Sarışın,renkli gözlü
Oyuncu:Wilma Elles
Multimediada Gökhan'ın hemen yanında

Sevgili okuyucularığmmm hikayenin ilerlerinde çıkacak yeni karakterleri bölüm başlarında tanıtacağım...İyi okumalar !❤️
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Lanet olası evimizin kapısının ,kırılacakmışcasına tekmelenme sesini duymamla irkildim.Anlaşılan yine yatağımda ağlarken uyuyakalmıştım.Gecenin bu saatinde kim gelmiş ve neden bu şekilde kapıyı çalıyor olabilirdi ki?Tüm bu düşünceler aklımı kurcalarken,aşşağı inip kapıyı açmam gerektiğini hatırlayıp yavaşca odamdan çıktım.

Uzun koridorun hemen sol tarafında annemlerin yatak odası vardı.Kapının açık olması dikkatimi çekmişti.Çaktırmadan içeriye baktım.Babam her zamanki gibi gelmemişti.Bu adamın amacı neydi ?Sabahtan akşama kadar bizi merakta bırakmak mı?annemi üzüntüden öldürmek mi?Bu aralar sık sık garip tehtid mesajları ve telefonlar alıyordu,bunu geçen gece çaktırmadan telefonunu karıştırdığımda farketmiştim.Her ne kadar babamla aram iyi olmasa da onun için ne kadar endişelendiğimi ben de bilmiyordum.

Hızlıca aşşağı indim.Kapıyı açtığımda karşımdaki görüntü , beni doğurduğu için annemden nefret edeceğim kadar berbattı.Baba müsvettem ve yanında sarışın uzun boylu kırmızı elbiseli bir kadın yüzüne bakıldığı anda anlanabilecek kadar içkili ve vıcık vıcık sarılmış bir şekilde karşımda duruyordu.
O an hayatın,ilerki darbelerini düşünmeksizin aklıma gelen şey buydu:hayatın ilk darbesini yemiştim.Donup kalmıştım,karşımdaki iki insanın hıçkırıklarla karışık gülme seslerini dinliyordum.

Babam birşey söylememe fırsat bırakmadan:"eeehh! çekilsene be kızım!"diyerek beni kapının girişinden sertçe itekledi.Hani olur ya; insanlar donarak ölecekleri zaman ilk başta çok üşürler,sonra da onları aniden bir sıcaklık basarmış ve böylece hayata veda ederlermiş.Sanırım ben şuan o anı yaşıyordum.Aradaki tek fark benim üşümemin sebebi soğuk olması değildi,babamla aramızdaki uçurumun gitgide büyümesi ve artık yanımda bir babam olmadığı için yalnızlık rüzgarlarının yüzüme yüzüme esmesiydi.Sıcaklık ise annemdi,herşeye rağmen hiçbirşeyden haberi olmayan,babamı hala ilk günkü gibi seven zavallı,saf annem,bu sahneleri gördüğünde benden çok daha kötü olacağına emindim bu yüzden onu aklımdan çıkartamıyordum.O an aklıma gelen şey buydu:Üşümeyi ve sıcaklamayı aynı anda yaşıyordum..

~AŞK TOZU~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin