Bölüm 3 : GALİBA BAŞIM BELADA !

137 11 17
                                    

Okuyucucanlarımm multimediada Beste'nin giydiği kombin var. İyi okumalar!❤️

Uyandığımda, yastığımın dün geceki ağlamamdan dolayı sırılsıklam olduğunu farketmiştim.Yeni bir gün, beraberinde yeni başlangıçlar, yeni umutlar getirirdi.Tek istediğim, dün gece olanların yaşanmamış olmasıydı,hayatıma eski sıradan hayatımınki gibi devam etmekti.Ama dün geceden sonra,benim için böyle olmayacağını,hayatıma hiçbir şey olmamış gibi devam edemeyeceğimi çok iyi biliyordum.
Saatin henüz erken olmasını dileyerek yatağımdan kalktım.Şanslıydım ki saat 06.40'tı.Dolabımdan ilk elime geçen şeyi giyip,saçlarımı da dağınık bir topuz yapıp, çantamı da aldıktan sonra aşağıya indim. Dün geceki kusmamdan sonra canım hiçbir şey yemek istemiyordu.
Hizmetçi demek istemediğim evimizin yardımcılarından birine annemi ve ölmüş olmasını dilediğim babamı sordum.
"Efendim,babanız sabah çıktı,anneniz ise odasında uyuyor."
Annemin uyuyor olması garibime gitmişti,genelde babamla birlikte çıkarlardı.
Yardımcı, garipsemiş gözlerle bakan yüz ifademi farketmiş olacaktı ki konuyu değiştirdi.
"Kahvaltı yapacak mısınız ?" Yemekle ilgili tek bir kelime bile duysam yüzümü buruşturasım geliyordu.
"Hayır,Fatih abi dışarıda mı?" Fatih abi şöförümüzdü.
"Evet efendim,arabanın yanında sizi bekliyor."
"Tamam,kolay gelsin size."
Montumu alıp arabamızın yanına gittim.Fatih abiyi de selamladıktan sonra arabaya bindim ve yola çıktık.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Arabaların korna sesleriyle gözlerimi açtım.Ne zaman uykuya daldığımın hiç farkında değildim.Telefonuma baktığımda yaklaşık 30 dakikadır uyuduğumu farkettim.Trafiğin içinde sıkışıp kalmıştık.İçimdeki bir his yolunda gitmeyen birşeyin olduğunu söylüyordu.Pencereden bakmamla bu düşüncemin doğru olduğu kanısına varmam bir olmuştu.Yolunda gitmeyen şey bizdik !
Çevrede bulunan binaların,okulumun yolu üzerinde bulunan binalarla yakından uzaktan hiçbir benzerliği,ilgisi yoktu.
"Nereye gidiyoruz?" Fatih abi bu sorum karşısında dikiz aynasından bana baktı.
"Yeni okulunuza." Bir saniye ,bir saniye,yanlış mı duydum yoksa yeni okul mu dedi? Ya ben hala uykunun etkisinden çıkamamış, halüsinasyonlar görüyordum,ya da bu iş hiç iyiye gitmiyordu.
"Yeni okul mu?!"
"Haberiniz yok mu ?Babanız kaydınızı yeni bir okula aldırmış." Babam dediklerini yapmış olabilir miydi? Neden bunu yapmış olsun ki? Annemin, dün gece olanlardan en ufak bir haberi bile yoktu.En azından ben öyle sanıyordum..
"Beni kenarda indirir misiniz ?!"
"Ama, Beste Hanım ??"
"Lütfen dedim!"
Fatih abi ısrarlarım üzerine beni kenarda indirdi.
Harika! Hiç bilmediğim bir yerde,yalnız başıma kalakalmıştım !Muhtemelen İstanbul'un merkezinden çıkmıştık.Çevrede ne tanıdık bina ne de bir şey vardı. Tam olarak nerede olduğum hakkında en ufak bir fikrim bile yoktu..
Bir süre geldiğimiz tarafa doğru yürüdüm. Fakat arkamdan gelen birkaç adam sesi, telaşımın büyük oranda artmasına neden olmuştu. Bana laf attıklarını fark ettiğimde ne yapacağımı bilmiyordum.
"Şişşt kız sana diyoruz gel azıcık eğlenelim."
"Abi korkutacaksın kızı."
Gülme sesleri gittikçe yükseliyordu,bu sesler en az dün geceki kadın ve babamın gülme sesleri kadar iğrençti.Birden kolumda bir el hissettim.Adam beni kolumdan tutarak,arkaya çevirip onlara doğru dönmemi sağladı. Gördüğüm manzara titrememe sebep olmuştu. Kolumu tutan adam hariç, 4 tane daha adam bana doğru geliyordu. O an ne yapmam gerektiğini,onlardan nasıl kurtulacağımı bilmiyordum. Sesleri beynimde yankılanırken,babama beddua etmekle meşguldüm.En kısa zamanda kendi okuluma gitmem gerekiyordu. Ama şuanda düşünmem gereken daha önemli bir konu vardı:Bu adamlar yüzünden sağ çıkamayabilirdim...

~AŞK TOZU~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin