Merhabalar!
Yeni bir kurgu ile karşınızdayım. Umarım hoşunuza gitmiştir. Emek vererek yazıyorum ama okunmuyor.
İyi okumalar<3
~~~~~~Hyunjin bu gün erken kalkmıştı. Tabikide anneleri Ryujin ve Yeji'nin zoru ile. Doğum günü olduğu için erkenden uyandırılan Hyunjin, söylenerek Yeji annesinin verdiği kıyafetleri giyiniyordu.
Kıyafetleri giyindikten sonra aşağı ya indi. Anneleri kahvaltıyı hazırlarken Hyunjin ise kahvesini içiyordu.
"39 yaşındayım senin kadar tembel çocuk görmedim!"
"Biz boşuna yaptık bunu Ryujin"
"Önceki aklım olsaydı doğurmazdım da neredee. Çocuk da çocuk diye başımın etini yiyordun al sana çocuk!"
"Unutma Ryujin, Hyunjin'i sen doğurdun şimdi ise ben hamileyim"
"Boşver doğur gitsin. Ulan eşek sıpası! Kalkta Yeji annene yardım et! Hamile kadın, hamile!"
"Oturmuyor ki Yeji annem. Sürekli sen görmeden salatalık yiyor"
"İspiyoncu velet. Gel buraya bakalım. Sen galiba terlik yemediğinden kaşınıyorsun"
"Yeji, hayatımın anlamı. Sen terlik atma olur mu? En son terlik atıyorum diye televizyonu kırmıştın"
"Ben aldım ben kırdım sana ne be hanım!"
Hyunjin annelerinin hallerine kahkaha atarken ayağa kalkmış ve Yeji annesini yemek masasına oturtmuştu. 1 ay sonra abi olacaktı Hyunjin.
"Neyse gel bakalım karnımın izin verdiği kadar sana sarılayım. İyiki doğdun evimizin ilk miniği. Daha dün gibi hatırlıyorum ağlamaktan bizi uyutmadığını. Ay dur duygusala bağladım"
"Banada sarıl bakalım öküz sırığı. Avuç kadardın şimdi bize sarılmak için eğiliyorsun. İyiki doğdun benim canım oğlum"
Hyunjin annelerine sarıldıktan sonra kahvaltıya yardım etmeye başlamıştı. Kahvaltı hazır olduğunda bütün herkes oturmuştu. Sohbet ederek kahvaltı etmişti Hwang ailesi.
Akşama doğru yapılacak parti için hazırlıkların tamamlandığı villa, uzaktan bakıldığında bile parti yapıldığını haykırıyordu.
_
Parti bittikten sonra hediyeleri açan Hyunjin gördüğü resim defteri ile sevinmişti. Resim çizmeyi sevdiği için heyecanla kimin aldığına bakmıştı.
Üstünde Yeji annesinin ismi olduğu için yanına gidip sarılmıştı. Hyunjin büyük bir kutuyu eline alıp açtığında gördüğü ile şoka uğramıştı.
"Hangi rengi istediğini bilemedim ama aldım işte. Hayırlı olsun en çok istediğin tablet"
"Ryujin anne! İnanamıyorum! Çook çok teşekkür ederim!"
"Eh zenginim sonuçta"
Hyunjin bütün hediyeleri açmış ve sıkılmıştı. Neredeyse bütün hediyeler kolye, bileklik gibi şeylerdi. En çok sevdiği hediyeler her zaman ki gibi annelerinden gelmişti.
Hyunjin resim defterini alıp odasına çıktığında masasına oturmuştu. Resim defterini masaya bırakmış ve yeni aldığı boya malzemelerini çıkarmıştı.
Dikkatle resmini çizen Hyunjin, yapabildiğinin en iyisini yapmaya çalışıyordu. Siyah saçlı, mavi gözlü ve beyaz tenli adama kanat eklemek istemişti. Beyaz renkteki kanatlar bittiğinde Hyunjin resmine dikkatle bakmıştı.
"Bence bu gerçek olsa adı... Felix! Evet adı Felix olurdu"
Hyunjin son kez resmine bakmış ve defteri kapatmıştı. Saate baktığında 11 olduğunu gördü. Masasından kalkan Hyunjin pijamalarını giyinmek için dolabına ilerlemiş ve kırmızı saten pijamalarını giyinmişti.
Hyunjin paytak adımlar ile yatağına ilerlemiş ve yatmıştı. Uyumak için çabalayan Hyunjin başarısız olunca telefonunu eline almış ve sosyal medyada gezinmeye başlamıştı.
Telefonu açık şekilde uyuyan Hyunjin'in kendini dikkatle izleyen kişiden haberi yoktu.
Hyunjin sabah uyandığında çizdiği resimdeki adam ile aynı yatakta uyanmayı beklemiyordu. Hemde o adamın dikkatle onu izlemesini hiç beklemiyordu.
____
Yeni bir kurgu yazdım. Umarım bu beğenilir. Bu arada Vampire's Little Cat'in 1k olmasının şerefine yazdım bu kurguyu. Öpüldünüzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Drawn Wings/Hyunlix✓
FantasyDoğum gününde Hyunjin'e resim defteri hediye olarak gelmişti. Annelerinin aldığı defter ile sevinmişti Hyunjin. Doğum gününün akşamı canı sıkıldığı için defteri eline alıp kanatlı bir adam çizmişti. Hyunjin'in hayatında her şey normal gidiyordu. Sab...