11 -Onu Seviyorum

852 116 58
                                    

Merhabalar!

Umarım sizi beklettiğim için kızmazsınız yaa.

İyi okumalar<3
~~~~~~~~
Hyunjin'den~

Şu an Yongbok'un duştan çıkmasını bekliyordum. Evet beraber duşa girmemiştik çünkü ben istememiştim. Yongbok ise zorlamak yerine bırakmıştı.

Saatler sonra Yongbok duştan çıkınca gözlerimi kapatmıştım. Henüz çok erkendi böyle şeyler için.

"Hyunjin gözlerini neden kapattığını sorabilirmiyim?"

"Çünkü daha evli değiliz"

"Ah doğru"

Yongbok kıkırdayarak giyinme odasına girdiğinde gözlerimi açtım ve koşarak banyoya girdim. Bu gün insanlar dünyasına gidecektik ve temiz olmalıydım.

-

Üstümü giyinmiştim ve şu an hazırdım. Sadece boynumdaki izleri kapatmam gerekiyordu. Bunuda Lisa'nın aldığı kapatıcı ile yapacaktım.

Hızlı olmam gerekiyordu. Yongbok daha yeni ailesi ile vedalaşmıştı. Ben ise hazırlandıktan sonra yanlarına gidecektim.

Deli kız zorla bir sürü şey aldırmıştı. Neymiş 'Gelecekteki kocan çok zengin istediğin kadar harca' belki ben onunla evlenmeyeceğim?

Kapatıcıya bakarken bile üşendiğimi hissettiğim için bir tane fular alıp boynuma bağladım. Kim uğraşacaktı bunu sürmekle? Sonuçta beyefendi kesin yenilerini ekleyecekti.

Gitmeden önce bayan Minji, Minho ve Lisa ile vedalaşmalıydım. Odadan hızla çıkıp aşağı indiğimde salonda oturduklarını gördüm. Yanlarına gittiğimde ayağa kalkmışlardı.

Bayan Minji herkesten önce gelip bana sarıldığında gülümsedim. Sanki uzun bir zaman buraya gelemeyecek gibi hissediyordum.

"İstediğin zaman buraya gel Hyunjin. Artık sende benim oğlum sayılırsın"

"Teşekkür ederim bayan Minji"

Hepsiyle vedalaştıktan sonra Yongbok'un odasına çıkmıştım. Kapıyı açtığım gibi koşarak odaya girmiştim.

"Hazırmısın Hyunjin?"

"Evet kör değilsen görüyorsundur Yongbok"

"Gel o zaman yanıma ve sıkıca sarıl"

Masada kalan eşyalarımıda çantaya koyduktan sonra koşarak Yongbok'un yanına gittim ve sıkıca sarıldım. Gözlerimi kapattıktan sonra Yongbok'un beline dolanan ellerini hissettim.

Biraz bekledikten sonra Yongbok bana sarılmayı bırakmıştı. Bende sarılmayı bırakmış ve gözlerimi açmıştım. Sonunda evimdeydim!

"Hyunjin annenlerin yanına gitmeye ne dersin?"

"Neden ki?"

"Bizim aramızda ne olduğunu ve benim ne olduğumu bilmeliler"

Yongbok'un söylediği ile düşünmeye başladım. Haklıydı, annemlerin bilmesi lazımdı.

"Gidelim o zaman"

Yongbok'un elinden tutup çekiştirdiğimde Yongbok hiç bir şey demeden beni takip etmişti.

_

Annemlerin evinin önündeydim. Heyecandan terlemeye başlamıştım. Yongbok ile bir plan yapmıştık ve bunun olumlu sonuçlanmasını umut ediyorduk.

Kapı açıldığında Ryujin annemi görmem ile hemen boynuna atladım. Çok özlemiştim onları.

"Eşek sıpası kendi evine gittin bizi unuttun"

"Yoo unutmadım. Sevinmedin mi beni gördüğüne?"

"Çok sevindim tabi ki. Aylardır görmüyorum seni oğlum"

Ryujin annem ile içeri girdiğimde Yeji annemi görememiştim. Acaba nerdeydi?

"Yeji annem nerede?"

"Yuna teyzenlerde"

"Peki"

Salona geçtiğimizde ellerim titremeye başlamıştı. Ryujin annem ile aynı koltuğa oturduktan sonra elini tuttum. İşte başlıyorduk.

"Ryujin anne ben buraya önemli bir mesele hakkında konuşmak için geldim"

"Evet dinliyorum oğlum?"

"Ben seni biri ile tanıştıracağım ama fazla tepki verme"

"Ne kadar tepki vericeğimi bilemem Hyunjin"

"Yongbok gelebilirsin"

Yongbok salonda belirince Ryujin annem korkmuştu. Yongbok bize doğru gelmeye başladığında Ryujin annemin tepkilerinden korkmadım çünkü bizi anlayacağına emindim.

Emin olmamalıydım.

"Bu ne Hyunjin?"

"Onun adı bu değil anne Yongbok"

"Bunun ne olduğunu açıkla Hyunjin"

"Anne Yongbok bir koruyucu melek. Doğum günümde hediye gelen bir deftere birini çizmiştim. O defter ise koruyucu melek çağırmak içinmiş. İlk başta korktum ama şimdi onu seviyorum anne. Biz birbirimizi seviyoruz"

"İzin vermiyorum Hyunjin! Aptalmısın sen! O bir insan değil!"

"Anne lütfen, biz birbirimizi seviyoru-"

Ryujin annem bana tokat atıp ayağa kalktığında dolu gözlerim ile ona baktım. Ne vardı bunda? O aylardır bana bir şey yapmamıştı ki.

"Hyunjin bir karar vermelisin"

"Ne kararı anne?"

"Ya bizim yanımızda, istediklerimizi yaparak yaşarsın! Ya da bu ile eve bir daha dönmemek üzere siktir olup gidersin!"

__

Ficdeki en büyük kaoslardan biri buydu. Evt kötü oldu.

Drawn Wings/Hyunlix✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin