26 -Tanrının sürprizi

710 87 107
                                    

Merhabalar!

Sövmeyin bana ya. Yazmam bi daha yb. Ve bu arada final gozukmeye başlamıştır.

Sınır:18 oy 45 yorum

İyi okumalar<3
~~~~~~~~~

"Hyunjin..."

Yongbok'un gözleri dolmaya başlamıştı. Hyunjin hala ne olduğunu kestiremiyordu. Yongbok'un elindeki testi alıp sonuca baktığında ise gördüğü çift çizgi ile çığlık atmıştı. Hyunjin hamileydi!

"Hyunjin şaka değil bu değil mi?"

"HAYIR YONGBOK HAMİLEYİM!"

Yongbok Hyunjin'in belinden tutup dudaklarını kısa bir süre birleştirmiş ve sonrada sarılıp Hyunjin'i döndürmeye başlamıştı. Artık bir aileleri oluyordu!

"Yongbok dur artık çocuğu doğuracağım ya!"

"Şşht ağzını kapat! Daha minicik birşey o!"

Yongbok durup Hyunjin'i öpücüklere boğarken Hyunjin kıkırdıyordu. Önceki bebeğini kaybetmiş olabilirdi ama şimdi mutluydu.

"Yavaş amına koyayım, yavaş!"

"Bir insan nasıl hamileyken bile değişmez ya?"

"Sanane be!"

"Kocanım ben senin"

Hyunjin kollarını Yongbok'un boynuna dolayıp sıkıca sarıldığında Yongbok kollarını Hyunjin'in beline sarıp karşılık vermişti. Yongbok Hyunjin'in saçlarını koklayıp öptüğünde Hyunjin kıkırdamıştı.

_

Hyunjin Lisa'nın tam duygusal bir öpüşmenin ortasında gelmesinden dolayı sinirliydi. Yongbok ise kollarını önünde birleştirmiş ve kaşları çatık olan Hyunjin'i kolunun altına almıştı.

"Ne olduğunu öğrenebilir miyim?"

"Hamileyim ne olucak!"

"Bende hamileyim- bir dakika ne?!"

Hyunjin Yongbok'un kolunun altından çıkıp Lisa'ya şaşkınca bakmaya başlamıştı. Lisa'da aynı şekilde Hyunjin'e şaşkınca bakıyordu.

"Sende mi hamilesin!?"

"Evet bende hamileyim Hyunjin!"

Hyunjin'in az önceki sinirli ruh hali gidip Lisa ile çığlık atarak sardıklarında Yongbok onlara anlamadığı için garip garip bakıyordu. Tamam normalde de delilerdi ama sanki hamilelik daha fazla deli yapmıştı.

"Tamam abla tebrik ederim ama bi oturun yani"

Hyunjin ve Lisa eski yerlerini aldığında konuşmaya başlamışlardı. Aslında Hyunjin'in insan olduğu Yongbok ve Lisa'nın tamamen aklından çıkmıştı.

"Yongbok siz ne zaman doktora gideceksiniz?"

"Ah tamamen aklımdan çıkmış. İnsanlar dünyasında doktora görünemez Hyunjin. Görünse bile sonuclar yalnış çıkar. Hem insanların bizden haberi olması büyük bir tehlike zaten"

"Yongbok bu gün gidelim lütfen"

"Tamam bebeğim bu gün gideriz"

"Ee Hyunjin, doğum yaptıktan sonra artık bir ölümsüz, melez melek ve Yongbok'un kanat işaretlerine sahip olacaksın. Nasıl hissediyorsun?"

"Ha? Öyle bir şey mi olacak?"

"Evet aptal! Sonuçta yarı insan yarı koruyucu melek doğuracaksın"

Hyunjin buna sevinmiş ve şaşırmıştı. Artık ölümsüz olacaktı ama şunu biliyordu ki baş melek isterse anında ölücekti. Bunu Yongbok ile deneyimlemişti.

"Yongbok işaretin nerede? Bakmak istiyorum"

"Ensemde bebeğim"

Hyunjin hemen ayaklanıp Yongbok'un ensesine baktığında aslında bir kaç kere gördüğü ama dövme sandığı işaret ile karşılaşmıştı. Woah bu çok garipti.

_

Yongbok ve Hyunjin şuan melekler dünyasındaydı. Yongbok'un annesi hamile olduğunu öğrenince ağlamış ve hatta ne isterse alabileceğini söylemişti.

Ama Hyunjin bebeği için heyecanlı olduğundan hediye mevzusunu boşvermişti. Şu an ise evden çıkmışlardı ve sıra bekliyorlardı. Sıranın kendilerine gelmesine sadece 1 kişi vardı.

O 1 kişi çıktığında ise Hyunjin'lerin sırası gelmişti. Hyunjin ve Yongbok içeri girdiğinde ise doktor güler yüzü ile onları karşılamıştı.

"Kontrol için geldiniz değil mi?"

"Evet ilk kontrol için geldik ama tek sorun benim melek eşimin insan olması"

"Ah o sorun değil, beyefendi lütfen şuraya oturun ve karnınızı açın"

Hyunjin doktorun kendine bakıp söyledikleri ile şaşırmıştı. Nereden bilmişti hamile olduğunu? Ah aslında şaşırmaması gerekiyordu, sonuçta burada melekler yaşıyordu.

Hyunjin doktorun işaret ettiği yere oturduktan sonra karnını açmış ve beklemişti. Doktor karnına soğuk jeli sıkıp aleti gezindirmeye başladığında ise dikkati ekrandaydı.

Doktor aleti karnında gezindirirken Yongbok'da yanına gelmiş ve ekrana bakmaya başlamıştı. En sonunda doktor bir yeri işaret ettiğinde ikiside oraya bakmıştı.

"Bakın, oradaki bebekleriniz. Ve şunu söylemeliyim ki bebekleriniz melez olduğu için hızla gelişecek ve 6 aylıkken doğacaklar. Yani insanlar dünyasında alışılan bir durum değil. O yüzden mümkünse burada kontrole gelin ve doğumu burada gerçekleştirin"

"Bebeklerimiz?"

"Ah söylemeyi unuttum, ikizleriniz olacak"

"Yongbok.."

Hyunjin dolmuş gözleri ile Yongbok'a bakarken Yongbok'un yüzünde aptal bir gülümseme vardı. Tanrıdan bebek istemişti Hyunjin ama ikiz olabilecekleri aklına gelmemişti.

"Beyefendi şimdi karnınızı silebilirsiniz. İlk 2 ay 1 hafta arayla kontrole gelin. 2 aydan sonra 2 haftada bir geleceksiniz"

Hyunjin doktorun elindeki peçeteyi alıp karnını Yongbok'un yardımıyla sildikten sonra ayağa kalkmış ve karnını kapatmıştı. İkiside doktora teşekkür edip odadan çıktıklarında Hyunjin ağlayacak gibi hissediyordu.

"Yongbok ikizlerimiz olacak"

"Evet güzelim. Bak sen bebek istemiştin ama Tanrı sana sürpriz yapıp iki tane melek verdi bize. Bizim meleklerimiz.."

__________

Ağlayayim mi şimdi.

Drawn Wings/Hyunlix✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin