28 -Aşeriyorum işte! -M-

789 84 86
                                    

Merhabalar!

Ben geldim yine. Gelmesem olmazdi zaten. Ben gelmezsem kim yb yazicak sonucta. Ve birde bölümün sonunda smut var o yüzden ilk kısımları okuyabilirsiniz.

24. Böküm okunmamıs! Ayip ya.

Sınır:22 oy 60 yorum

İyi okumalar<33
~~~~~~~~~

Hyunjin trip atıyordu. Neden diye sorarsanız Felix ateşli bir öpüşmenin ortasında Hyunjin'i kucağından kaldırmış ve hamile olduğunu hatırlatmıştı.

"Hadi ama güzelim bak bana"

"Ben hamileyim ya git başka birini sik! İstemiyoruz seni! Ben tek başıma bebeklerim ile aç susuz yaşarım tamam mı! Başıma gelene bak aç kalıcam!"

"Hyunjin abartma güzeli-"

"Belki benim canım sevişmek aşeriyor! Nasıl kocasın sen! Aşeriyorum işte!"

"Ama bebeklerimiz var. Yanlış bir hareket yapmaktan korkuyorum güzelim"

"Banane! Doktorun dediğini duydun!"

"Yinede tedbirli olmalıyız güzelim"

"Tamam.."

Hyunjin aklına gelen fikir ile kabul etmiş gibi yapmıştı. Şimdi bunun acısını çıkarmak için Yongbok ile oynayacaktı ama hemen kaçacaktı. Yani öyle sanıyordu.

_

Hyunjin yine yaramazlık peşinde olduğundan kıyafet arıyordu. Yongbok ise duşa girmişti. Yani bolca zamanı vardı.

Kıyafetlerinden bayağı bol ve biraz uzun olan tişörtü almıştı. Üstünü tamamen çıkartıp tişörtü giyindikten sonra yatağa oturmuştu. Özellikle Yongbok'un duşa girmesi için üstüne yanlışlıkla (!) meyve suyu dökmüştü.

Şimdi ise bebekleri ile konuşuyordu. Tabi onlar duymuyordu. Karnı 1.5 ay dolunca hafif belirgin olacaktı. Bunun için çok heyecanlıydı Hyunjin.

O sırada kapının açılması ile Hyunjin ayağa kalkmış ve belindeki havlu ile içeri giren Yongbok'un yanına gitmişti. Hyunjin ellerini Yongbok'un boynuma doladığında Yongbok ellerini beline koymuştu.

Hyunjin dudaklarını birleştirdiğinde Yongbok belini okşuyordu.

-Smut var ayol💅🏻🤙🏻😍😗🙂

Hyunjin planı aklına gelince ise geri çekilmişti. Daha çok işi vardı.

"Yongbok-ah yatağa otur lütfen"

"Ne yapıyorsun Hyunjin?"

Yongbok Hyunjin tarafından çekiştirilerek yatağa oturduğunda ise Hyunjin'in ne yapacağını bekliyordu. Hyunjin Yongbok'un belindeki havlunun önünü açıp kucağına oturduğunda ise inlemesini tutmuştu.

"Siktir Hyunjin!"

Hamile olduğundan ve neredeyse 1 aydır ilişkiye girmediklerinden fazlaca hassastı ve en ufak şeye bile inleyebilirdi. Şu an zaten Yongbok'un penisinin tam üstünde oturuyordu. Umarım bir sorun çıkmadan kaçardı.

"Bay Yongbok, iyi hissediyor musunuz?"

Hyunjin kalçasını hareket ettirdiğinde Yongbok başını arkaya atıp inlemişti. Yongbok ellerini Hyunjin'in beline koymak istediğinde ise Hyunjin iteklemişti.

Hyunjin ellerini Yongbok'un omzuna koyup penisi üzerinde kalçasını hareket ettirirken inlemelerini engellemek için dudağını ısırıyordu. Zaten bir kaç dakika sonra odadan çıkacaktı.

Ayağa kalkacağı sırada Yongbok belinden tutup kendine bastırmış ve saçından tutarak dudaklarını birleştirmişti. Demek Hyunjin kaçacaktı ha?

Yongbok dudaklarını ayırdığında ise Hyunjin'in boynuna ufak bir öpücük kondurup kulağına yaklaşmıştı.

"Beni böyle bırakıp gideceksin ha? Hiç sanmam Hyunjin"

Yongbok işaret ve orta parmağını Hyunjin'in ağzına doğru yaklaştırdığında saçını bırakmıştı. Hyunjin ise saatler öne istediği bu olduğundan ağzına almıştı Yongbok'un parmaklarını.

Yongbok parmaklarının yeterince ıslandığına emin olduktan sonra parmaklarını Hyunjin'in ağzından çıkarmıştı. Parmaklarını Hyunjin'in deliğine yaklaştırdığında ise Hyunjin Yongbok'un omzunu sıkmıştı.

"Acıtma tamam mı?"

"Biraz acıyacak güzelim özür dilerim"

Yongbok işaret Hyunjin'in deliğine konumlandırıp yavaşça içine ittiğinde ise Hyunjin inlemiş ve tırnaklarını Yongbok'un omzuna saplamıştı.

Yongbok ikinci parmağınıda Hyunjin'in içine ittiğinde ise yavaşça hareket ettirmeye başlamıştı. Hyunjin ise bu sırada inlemelerini sunuyordu Yongbok'a. Yongbok Makas hareketleri ile Hyunjin'i genişlettikten sonra ise parmaklarını çıkartıp altına almıştı.

Yatağın kenarında duran havluyu bir kenara atıp Hyunjin'in üstündeki tişörtü çıkarmıştı. Zaten Yongbok çıplaktı.

Yongbok Hyunjin'in bacaklarını aralayıp bacakları arasına girmişti. Kendini bir kaç kere çektikten sonra kendini Hyunjin'in deliğine konumlandırmıştı. Kendini yavaşça içine iterken bebeklerini sürekli kendine hatırlatıyordu.

"Yongbok-ah!"

Yongbok kendini tamamen ittiğinde Hyunjin çığlık karışımı bir şekilde inlemişti. Hyunjin hızla kollarını Yongbok'un boynuna doladığında ise Yongbok alışmasını bekliyordu.

"Hareket e-et"

Yongbok Hyunjin'in dar duvarları arasında hareket etmeye başladığında Hyunjin tırnaklarını Yongbok'un sırtına batırıyordu. Yongbok Hyunjin'in içinde hareketlerini hızlandırmaya başladığında ise Hyunjin inliyordu.

Yongbok fazla hızlanmadan gel-gitlerine devam ederken elini Hyunjin'in penisine atıp çekmeye başlamıştı. Hyunjin iki taraflı aldığı zevkten dolayı geleceğini hissediyordu.

Hyunjin Yongbok'un penisinin değdiği yer ile çığlık atarken iyice sona yaklaşmıştı. Yongbok Hyunjin'in hassas noktasına bir kaç vuruş yaptıktan sonra Hyunjin Yongbok'un eline boşalmıştı.

Yongbok ise boşalacağını anladığında Hyunjin'in içinden çıkmış ve kendini çekmeye başlamıştı. Dakikalar sonra Yongbok da boşaldığında kendini Hyunjin'in yanına bırakmıştı.

-Smut bitti ayol  💅🏻🤙🏻😍😗🙂

_______

Ben yokum tamam 🤨

Drawn Wings/Hyunlix✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin