Merhabalar!
Kaç bölümdür sınır koymayı unutuyorum kimsede söylemiyor ya.
Sınır; 12 oy 30 yorum
İyi okumalar<3
~~~~~~~~Yongbok 3 saattir yoğun bakımda Hyunjin'e ne yapabileceğini düşünüyordu. Herşeyin sebebi kendisiydi.
Yongbok en sonunda dayanamayıp Hyunjin'in elini tutup ağlamaya başlamıştı. İlk defa ağlıyordu Yongbok.
Neden o gün Hyunjin'e öyle davranmıştı ki? Keşke öyle davransaydı. Ama artık olan olmuştu.
Yongbok biraz daha düşünürken Hyunjin'in koruyucusu olduğu ve bazı şeyleri yapabileceği gelmişti.
Yongbok'un yara ne kadar büyük olursa olsun iyileştirme gücü vardı. Ama bunun da bir karşılığı vardı. Bu iyileştirme karşılığında bütün ağrı Yongbok'un vücuduna yüklenecekti.
Buna rağmen yapacaktı Yongbok. Hyunjin'i bu hale getirdiği gibi iyileştirecekti.
Yongbok Hyunjin'in yaralı ellerini sıkıca tuttuktan sonra dudaklarına yaklaşmıştı. Dudaklarını birleştirmişti ama kıpırdamıyordu.
Bir kaç dakika sonra tamamen iyileştiğine karar verdiğin geri çekilmişti Yongbok. Geri çekildiği gibide yere düşmüştü.
Hızla ayağa kalktıktan sonra burnundan gelen kanı silmiş ve odadan çıkmıştı. Odadan çıktığında ise onu gören doktor şok olmuştu.
"Beyefendi siz burada ne yapıyorsunuz! İzniniz yok buraya girmek içi-"
"Ş-şimdi sus ve onu kontrol et. Eğer olağanüstü bir durum görürsende bana borçlusun. Ve bir daha bana ne yapacağımı söyleme"
Doktor önündeki adam kaybolduğunda korkmuş ve hemen içeri girmişti. Odaya girdiğinde ise neredeyse hiç yara almamış gibi duran Hyunjin'i görmüştü.
_
Jennie Hyunjin'e çorbasını içirirken sevgilisi Jisoo ile duyduklarına inanamamışlardı. Resmen saatler önce öleceğini düşündükleri Hyunjin şuan çorba içiyor ve konuşuyordu.
"Jennie ben yiyebilirim"
"Sus bakalım sen"
Jisoo Jennie'nin elinden kaşığı almaya çalışan Hyunjin'in eline vurmuştu. İyileşmiş bile olsa hala bitkin duruyordu.
Hyunjin zorla yedirilen çorbası bittiğinde uykusunun geldiğini söylemişti. Bunun üzerine Jennie ve Jisoo odadan çıkmışlardı.
Hyunjin bu gün iyileşmesinin sebebinin kim olduğunu bildiği için biraz mutluydu. Ama şu an neden yanında değildi?
"Hyunjin"
Hyunjin tanıdık kalın sesi duyunca başını sesin geldiği yöne çevirmişti. Gördüğü kişi ile gözlerini devirmişti Hyunjin.
"Seni görmek istemiyorum"
Yongbok Hyunjin'i takmayarak yanına gitmişti. Hyunjin'in sedyesinin yanındaki koltuğa oturdurduktan sonra elini tutmaya çalışmıştı ama Hyunjin elini hızla çekmişti.
"Her şey için özür dilerim Hyunjin. Biliyorum beni affetmeyeceksin ama ben senin evleneceğini duyunca sinirlendim"
"En zor günümde yanımda değildin Yongbok. Benden seni affetmemi bekleme"
"Bebek benimde bebeğimdi Hyunjin. İkimizin bebeğiydi"
"Bebeğimizi geri getiremezsin Yongbok"
"Sen istersen her şeyi yaparım Hyunjin. Yeter ki beni affet"
Yongbok hissettiği acıyı fark ettirmeden konuşurken Hyunjin hala yüzüne bile bakmıyordu. Yongbok'un zaten diriltme gücü vardı. Hyunjin bebeği sorun ediyorsa hemen hallederdi.
"Seni ben affetmeyeceğim Yongbok. Zaman affedecek"
"Buna da kabulum Hyunjin. Yeterki affedebileceğini bileyim"
"Şimdi git buradan uyumak istiyorum"
"Tamam gidiyorum hemen"
Yongbok kaybolduktan sonra Hyunjin göz devirmiş ve gözlerini kapatmıştı. Bu gün biraz yorgun hissediyordu.
Aslında bu gün Yongbok'un solmuş yüzünü ve titreyen ellerini gördükten sonra uyuyabileceği tartışılırdı. Sanki kendisi değilde Yongbok kaza geçirmiş gibi duruyordu.
Ve bu Hyunjin'in hiç hoşuna gitmemişti. Hyunjin uyumaya çalışırken kapısının çalınması ile yatakta doğrulmuştu.
"Gir"
Hyunjin içeri koşarak giren Yeji'yi görmüştü. Ağlayarak Hyunjin'e sarılmıştı Yeji.
Biraz ağlayarak sarıldıktan sonra Hyunjin'e bakmıştı. Bir şeyi yok gibi duruyordu. Ama Jennie'den öğrendiğinde ölecek gibi hissetmişti.
Hyunjin'i mutlu etmek istiyordu şimdi. Nasıl mutlu edeceğini bilmiyordu Yeji.
"Özür dilerim oğlum. Buna izin vermemeliydim"
"Ah şuan iyiyim anne sorun değil"
"Bundan sonra verdiğin her kararda yanında olacağım Hyunjin"
_____
Tamam saçma oldu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Drawn Wings/Hyunlix✓
FantasyDoğum gününde Hyunjin'e resim defteri hediye olarak gelmişti. Annelerinin aldığı defter ile sevinmişti Hyunjin. Doğum gününün akşamı canı sıkıldığı için defteri eline alıp kanatlı bir adam çizmişti. Hyunjin'in hayatında her şey normal gidiyordu. Sab...