19 -Bu nasıl hafif cezaydı?

785 117 168
                                    

Merhabalar!

Lütfen bu fici okuyanlar hoşunuza giden ficlerime bakabilir misiniz? Onlar için o kadar uğraşıyorum ama okunmuyorlar.

Sınır; 15 oy 40 yorum

İyi okumalar<3
~~~~~~~~

Hyunjin Lisa ile eve getirdiği Yongbok'un yaralarına pansuman yaparken hala baygın olması onu korkutuyordu. Ama Lisa 1 saat sonra uyanacağını söylüyordu.

Bu cezaya hafif demişlerdi değil mi? Bu nasıl hafif cezaydı? Resmen Yongbok şuan ölü gibi yatıyordu.

Hyunjin Yongbok'un iyileşmesi için her şeyi yapacaktı. Ne kadar onun yüzünden bebeğini kaybetsede onun yok olmasına izin veremezdi.

Ve bu gün gördüğü manzaradan sonra ise tüyleri diken olmuştu. Sözünü gerçekleştirecekti. Ama bunun için Yongbok'un uyanması lazımdı.

Kendisi yüzünden bu cezaya maruz kalmıştı. Ve kendisi iyileştirecekti. Ama Yongbok'u iyileştirene kadar her şey daha kötü olursa ne yapacaktı?

"Şimdi ne olucak Lisa?"

"2 hafta sonra bütün varlığı yok olucak"

"P-peki ben bir şey yapabilirmiyim?"

"Onu bende bilmiyorum Hyunjin. Ama kardeşimi iyileştirmek yerine daha kötü yaparsan seni o hedef tahtasına koyar oklarım!"

"Ben o kadar kötü biri değilim Lisa"

"Ben gidiyorum"

Lisa kalkıp odadan çıktıktan sonra Hyunjin Yongbok'un yanına kıvrılmıştı. Onunla burada uyuduğu günleri özlüyordu. O günlerin yeniden gelmesini istiyordu.

-

Hyunjin Yongbok'un inleyişi ile uyanmıştı. Hemen kalkıp yanına baktığında Yongbok boğazını tutuyordu. Çok acıyor olmalıydı...

"Nasıl iyileşeceksin Yongbok?"

"B-belkide g-g-gerçek bir se-sevgi y-yada öpü-"

Hyunjin Yongbok'un çığlık atması ile elini sıkıca tutmuştu. Korkmaya başlamıştı. Boğazında okun izi vardı ve konuşması güçleşmişti.

Hyunjin bir anda ağzından kan gelmeye başlayan Yongbok ile ne yapacağını şaşırmıştı. Elleri korkudan titrerken Yongbok gözlerini zorla açık tutuyor gibiydi.

"S-seni se-seviyorum Hyu..."

Hyunjin Yongbok'un yüzünü tutmaya çalışan elinin yavaşça düşmesi ile gözleri kocaman açılmıştı. Daha az önce konuşuyordu. Bu kadar çabuk mu gidecekti?

Hyunjin gözleri yavaşça kapanmaya başlayan Yongbok'un dediği gerçek öpücüğü uygulamak için kandan tiksinmeden hızla dudaklarını birleştirmişti.

Biraz böyle bekledikten sonra Yongbok'a baktığında gözlerini açık tutmaya çalıştığını görmüştü. Hayır Hyunjin'i böyle bırakamazdı! Yada bırakırmıydı...

"Yongbok! Gözlerini açık tut lütfen!"

Hyunjin tekrardan dudaklarını Yongbok'un dudaklarına bastırdığında kanı önemsemeden öpmeye başlamıştı. Ama kafasını kaldırıp yüzüne baktığında gözleri kapanmıştı.

Hyunjin bununla göz yaşlarını tutamamış ve ağlamaya başlamıştı. Daha bebeğini kaybedeli 1 hafta olmuştu. Onu böyle kaybedemezdi hayır! Hyunjin büyük bir çığlık attıktan sonra hıçkırarak ağlamaya başlamıştı.

"Yongbok lütfen gözlerini aç! Lütfen, lütfen! LİSA!"

Hyunjin Yongbok'un bedenine sıkıca sarıldıktan sonra yaşadığı ağır şeyleri kaldıramayacağını hissediyordu. Önce bebeği, sonra Yongbok...

"Seni seviyorum Yongbok lütfen uyan, lütfen..."

Hyunjin Yongbok'un omzunda ağlarien odaya hemen giren Lisa gördüğü manzara ile dizlerinin tutmadığını hissetmişti. Hani Yongbok 2 hafta daha yaşayacaktı?

Lisa titreyen bacakları ile Hyunjin'in yanına gitmiş ve Yongbok'un bedeninden ayırmıştı. Ağlayan Hyunjin'in yakalarından tuttuktan sonra sert bir yumruk atmıştı yüzüne.

"SENİN YÜZÜNDEN OLDU HER ŞEY! O GÜN O DEFTERE KERDEŞİMİ ÇİZMESEYDİN OLMAYACAKTI BUNLAR! BAK KARDEŞİME! O GURURUNA YEDİREMEYİP AFFEDEMEDİĞİN KARDEŞİME BAK! O SEN YAŞA DİYE HAYATINI ORTAYA KOYDU! SEN NE YAPTIN! SÖYLE BANA SEN NE YAPTIN!"

Lisa bu sefer Hyunjin'in yüzüne sert bir tokat attıktan sonra yüzüne bakmıştı. Kardeşinin kanı onun dudaklarındaydı.

"Öldür beni lütfen. Hakediyorum bunu. Önce bebeğimi kaybettim sonrada Yongbok'u. Yaşamak için ne sebebim kaldı? Öldür beni haydi"

Lisa geri dayanamayıp Hyunjin'e sarıldığında ikiside ağlamaya başlamıştı. Hyunjin ne olduğunu anlamasada sarılmaya ihtiyacı olduğu için karşılık vermişti.

"Özür dilerim Hyunjin. Sadece sinirle oldu. Bunda senin suçun yoktu. Kardeşim hakketiğini aldı. O daha doğmamış bir canı hayattan kopartıp seni ailesiz bıraktı"

"Hayır onun bir suçu yok. Ben anlatmalıydım en başta sahte bir evlilik yapacağımı. Keşke anlatsaydımda bunlar olmasaydı Lisa..."

Lisa ve Hyunjin beraber ağlarken uyanmaya başlayan Yongbok'tan haberleri yoktu.

"Hey siz ne için ağlıyorsunuz bakalım! Yaşıyoruz burada!"

Hyunjin ve Lisa Yongbok'un olduğu tarafa döndüklerinde hiç yara almamış gibi bacak bacak üstüne yatan Yongbok ile karşılaşmışlardı.

_____

Ağlayarak yazdığım bir bölüm oldu...

Drawn Wings/Hyunlix✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin