Merhabalar!
Biraz hamiş Hyun görün sonra final. Ne ara 27. bölüme geldik yaw. Bu arada medyadaki Hyunjin shopu ben yaptim. Boka döndü biliyorum tşk.
Sınır: 20 oy 65 yorum
İyi okumalar<3
~~~~~~
3 hafta sonra~Hyunjin gözlerini açtığında saat 3.47 idi. Canı cips istiyordu. Yongbok'u uyandırmadan mutfağa indiğinde dolapları karıştırmaya başlamıştı.
Cips olmalıydı. Geçen hafta 3 tane almışlardı. Hyunjin bütün dolapları karıştırırken bulamadığı cips yüzünden gözleri doluyordu. Sonunda bütün dolapları araştırıp cips bulamayınca ağlayarak yukarı çıkmış ve odaya girmişti.
Eski yerine yatıp çarşafı üstüne çektiğinde hala ağlıyordu. Cips yoktu. Bu Hyunjin için dünyanın sonu gibi bir şeydi şu an. Hyunjin hıçkırarak ağlarken Yongbok uyanmış ve Hyunjin'i görünce endişelenmişti.
"Hyunjin bir şey mi oldu? İyi misin güzelim? Yoksa düştün mü?"
Hyunjin hemen ayaklanan Yongbok ile yatakta doğrulmuş ve Yongbok'a sarılmıştı. Yongbok endişeli olsada Hyunjin'e sarılmıştı.
"Y-yongbok cips c-canım çekti ama evde yok"
"Bebeğim bende bir şey oldu sandım. Cips aldıktan sonra bir tanesini şurada ki dolaba koymuştun ya bebeğim?"
"Unuttum ama"
Hyunjin göz yaşlarını silip yataktan çıktığında koşmadan dolabın önüne gelmiş ve açtığında gördüğü cips ile sevinmişti. Cipsini eline alıp yatağa geri gitmişti.
Hyunjin Yongbok'u zorla uyuttuktan sonra yatağa dökmeden cipsini bitirmiş ve çöpünü attıktan sonra tekrar uyumuştu.
-
Hyunjin şu an kontrole gideceği için hızla hazırlanıyordu. Kıyafetlerine baktığında bir kaç ay sonra bunlara giremeyeceğini bildiğinden bu gün bir şeyler almaya gideceğini aklına not etmişti.
Hazır olduğunda hızla Yongbok'a sarılmış ve beklemeye başlamıştı. Yongbok sarılmayı bırakınca Hyunjin gözlerini açmıştı. Hastanenin giriş kısmındaydılar.
Yongbok ile içeri girdiklerinde doktorlarının oldugu kata çıkıp odanın önünde durmuşlardı. Hyunjin fazla heyecanlıydı. Evet 3 defa gelmişti buraya ama bebekleri hep aynı kalmıyorlardı ya.
Hyunjin ve Yongbok sıralarını beklerken sıralarının gelmesi ile içeri girmişlerdi. Doktor yine güler yüzü ile karşılamış ve Hyunjin'e oturması için işaret vermişti.
Hyunjin oturduğunda doktor her zaman ki gibi selam vermişti. Doktor Hyunjin'in yanına geldiğinde Hyunjin karnını açmış ve beklemeye başlamıştı.
Doktor yine aynı şekilde jeli sıkıp aleti Hyunjin'in karnında gezdirirken Yongbok ve Hyunjin'in gözü ekrandaydı. Önceki geldiklerinden biraz daha büyüktü bebekleri.
"Bebekler hızlı büyüyor. Ve sanırım bu gidişle 2 hafta sonra cinsiyetleri belli olucak. Hızlı büyüdükleri içinde 3 ay yada 4 ay sonra doğum gerçekleşecek"
Doktor Hyunjin'in karnından aleti çektikten sonra peçete uzatmıştı. Yongbok ise Hyunjin'den hızlı davranıp peçeteyi almış ve Hyunjin'in karnını silmişti. Hyunjin'in vitaminleride yazılıyordu şimdi.
"Ha bu arada cinsel ilişki konusunda çok sert olmazsa hamileliğin son 1 ayına kadar girebilirsiniz"
Hyunjin utanmıştı. Hamileydi Hyunjin öyle pat diye söylenir mi!
-
Hyunjin şuan kahve içmek için ısrar ediyordu. Ama Yongbok Hyunjin'in böyle yapacağını bildiğinden eve bir kasa almış, bütün kahveleri oraya kilitlemişti.
"Yah Yongbok! Ben kahve istiyorum!"
"Hayır Hyunjin. Doktorun dediğini duydun kahve içmek yok"
"Ama Yongbok"
Hyunjin dudaklarını büzüp Yongbok'a baktığında Yongbok dudağına minik bir öpücük kondurmuş ve geri çekilmişti. Hyunjin'e kahve veremezdi.
"Sıcak çikolata içelim kahveden daha iyi"
"Tamam sıcak çikolata olur"
Hyunjin Yongbok onayladığında sevinmiş ve salona gitmişti. Tabiki Yongbok yapacaktı. İkizlere hamile bir Hyunjin iş mi yapardı?
Hyunjin salona geçip kendini yavaşça koltuğa bıraktığında televizyonu açmıştı. Şimdi sıcak çikolatasını bekliyordu. Hamile olduğunu öğrendiğinden beri Yongbok sivri köşeli eşyaların birazını kaldırmıştı.
Yongbok yatak odasını Hyunjin'in hamileliği bitene kadar aşağı kata taşımıştı. Hyunjin'in her hangi bir düşme ihtilmaline karşı tehbirli olması gerekiyordu.
Yongbok elindeki sıcak çikolatalar ile gelip birini Hyunjin'e uzattığında Hyunjin sevinçle eline almış ve içmeye başlamıştı. Tamam kahve içemiyor olabilirdi ama buda güzeldi.
Hyunjin içeceğini bitirip Yongbok'a baktığında onunda bitirdiğini gördü. Doktorun dedikleri aklına geldiğinde ise biraz kızarsada ayağa kalkıp Yongbok'un kucağına bacakları kalçasının yanında olucak şekilde oturmuştu.
Yongbok kucağındaki Hyunjin'in belinden tuttuğunda amacı sadece yanlışlıkla arkaya düşmemesiydi. Ama Hyunjin'in aklı biraz başka yerlerdeydi. Hyunjin biraz oyun oynayacaktı.
"Benimle ilgilen Yongbok-ah"
__________
Aaaaa noluyo. Neyse DW 1k oya yaklaşıyorr ayayay.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Drawn Wings/Hyunlix✓
FantastikDoğum gününde Hyunjin'e resim defteri hediye olarak gelmişti. Annelerinin aldığı defter ile sevinmişti Hyunjin. Doğum gününün akşamı canı sıkıldığı için defteri eline alıp kanatlı bir adam çizmişti. Hyunjin'in hayatında her şey normal gidiyordu. Sab...