11

3.7K 323 137
                                    

Artık bebeğin omega doğuşunun üstüne basıldığı son bölüm olur inş gerisinde rahata ereceğiz aşkolar artık konu bulamazsam patır patır doğurturum

Sınır 30 oy 90 yorum

Joonseo rahatsızca yerinde kıpırdanıp ağzını birkaç kere şapırdattı. Kucağında durduğu babasının dikkatini çekmek için hafif hafif mızırdandı.

Jungkook kolundaki kıpırdanmalarla gözünü kağıtlardan çekip oğluna baktı. Yüzü her an ağlayacak gibi buruşuktu, dudaklarını büzüp duruyordu.

"Noldu oğlum, bir şey mi istiyorsun? Anneyi uyandırmalı mıyım?" İşaret parmağını dudak çevresinde gezdirdiğinde bebeğin parmağına atılmasıyla derdini anlamıştı.

"Acıktın değil mi? Anne şimdi halleder."

Jungkook bugünü Jimin'e dinlenme günü ilan etse de kendi yapamayacağı şeyler için mecburen yardım almak zorundaydı. Bunlar biri de bebeği beslemeydi.

"Jimin... Uyanman lazım, Joonseo çok acıkmış. Ağlamasına son birkaç saniye kaldı diyebilirim." Hızlı adımlarla yürüyüp yatağın yanındaki koltuğa oturdu ve saatlerdir uyuyan omegasına seslendi.

Jimin tombul elleriyle yavaşça gözlerini ovuşturdu, ayılabilmek için kollarını açıp esnemeye çalıştı. Gözleri zar zor görebileceği kadar açıldığında Jungkook Joonseo'yu görüş açısına soktu.

"Günaydın..."

"Gün yaklaşık 3 saat önce aydı." Jungkook'un espritüel yaklaşımına kıkırdamadan edemedi Jimin.

"Noldu ki?"

"Joonseo acıktı. Hala nasıl ağlamıyor şaşkın-" Joonseo annesini gördüğünde kollarını direkt ona uzatmıştı, birkaç saniye kucağa alınıp doyacağını sansa da ebeveynlerinin konuşmaya dalması iyice sinirini bozmuş, ağlamasına sebebiyet vermişti.

Jimin ağlama sesiyle de iyice kendine gelip önce yatakta oturur pozisyona geldi, sonra da Joonseo'yu kucağına aldı.

"Ne zaman uyandı?"

"Bir-iki saat önce."

"Kıyamam, bebeğim çok açtır şimdi..." Jimin şefkatle Joonseo'nun yanağını öptü. Normal şartlarda bebek ne kadar ailesiyle teması sevse de şuan tek isteği boğazından birkaç damla süt geçmesiydi bu yüzden huysuzca Jimin'in üstünü çekiştirdi.

"Jungkook şimdi çıkıp birkaç dakika sonra gelsen olur mu?" Jimin hala geceliği üzerindeyken söylediğinde Jungkook sadece gülmüştü.

"Bizim çocuğumuz var ve emzirirken mi çekiniyorsun? Ayrıca... gerçekten neden hiç yanımda emzirmiyorsun?"

"Çünkü..." Joonseo'nun huysuz çığlığıyla lafı kesilmişti Jimin'in. Yüz ifadesindeki çekingenlik Jungkook'u iyice tedirgin ederken kollarını bağdaştırıp pür dikkat ona baktı.

"Çocuğun açlıktan ölmesini istemiyorsan emzir Jimin."

Jimin'in gerginliği üstünde olsa da Joonseo'nun ağlamasına kıyamadığı için geceliğinin üst kısmını hemen sıyırıp bebeği göğsüne yaklaştırdı.

Joonseo aldığı ilk yudumda rahatlarken iyice yerinde yayıldı. Onun keyfinin geri gelmesi Jungkook'u da rahatlatırken Jimin'in gerginliği üzerindeydi.

Joonseo birkaç dakika sonra sütün gelmemesiyle ağzındaki ucu çıkartıp huysuzca bağırdı, daha kurumamış yaşların yerine yenisini ekledi.

"Tamam, dur, sakin ol..." Jimin gergin gergin bebeği çevirip bu sefer diğer ucu ağzına almasını sağladı. Tekrar süt içen bebek rahatlamıştı fakat aynısı babası için geçerli değildi.

King and Slave -JiKook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin