24

2.6K 243 213
                                    

Finale zaten adam akıllı oy vermeyeceğiniz için oy 90 yorum 100

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Finale zaten adam akıllı oy vermeyeceğiniz için oy 90 yorum 100

Son iki bölümü de yavrucaklarımızın büyüdüğü Jikookumuzun da gençleri anlayamadığı "z kuşağı bunlar zortttt" dediği yıllara gidelimmmm

Omega Joonseo 20
Delta Taewon 19
Alfa Seongmin 19
Alfa Minho 17
Vita Yoonji 14
Omega Jeongsan 6

Jimin 41 🥺
Jungkook 48 🥺

Jimin senelerdir haftada en az birkaç gün kaçtığı köşkten saraya döndüğünde bir nebze daha sakindi. Eskiden ,üç çocuğunun olduğu zamanlar, çocuklarının bir arada büyüyeceğini ve onlar büyüdükçe daha fazla dinlenmeye vakti kalacağını düşünüyordu.

Oysa her seferinde arkadan gelen yeni çocukla yorgunluğuna yorgunluk katılıyordu. Yorgunluğunun katlanmasıyla birlikte köşkü yaptırdığı ilk zamanlardaki suçluluğu silinmişti. Öyle ki çocuklarına sinirlendiği an parlamamak için anında ortadan kayboluyor, siniri yatışana kadar sakin sakin sessizliğin içinde kah eşiyle kah tek başına oturuyordu.

"Prens Jeongsan nerede?" Jimin saraya girdikten hemen sonra gözünün gördüğü ilk muhafıza sormuştu.

"Efendim, kendisi şu an kralımızın yanında."

"Ve kralınız?"

"Çalışma odasında."

Jimin başıyla onaylayıp sakin adımlarla eşinin çalışma odasına yol aldı.

Kapıyı çalmadan girdiğinde eşinin ve oğlunun şaşkın bakışlarıyla karşılaştı. Normalde bu bakışlarla her karşılaştığında gülerken şimdi ifadesiz yüzünü koruyordu.

"Jeongsan... konuşmamız gereken bir şey yok mu?"

Küçük çocuk babasına daha da yaklaşırken başını iki yana salladı.

"Jeongsan... Üçe kadar sayacağım. Bana anlatacağın bir şey var mı?"

Küçük Jeongsan annesi saymaya başlamadan önce oturan babasının kucağına çıkıp başını onun göğsüne yasladı.

"Bir... iki..."

"Hayatım, ne oldu?" Jungkook sessizce oğlunun ne yaptıysa itiraf etmesini beklese de hem eşinin siniri hem de oğlunun korkuyla kendine sığınmasıyla dayanamayıp sormuştu.

"Eğer Jeongsan dürüst bir çocuk olup söylerse öğreneceğiz. Değil mi oğlum?"

Jeongsan ilk kez annesi tarafından azarlandığı için biraz çekingendi. Normalde bu görevi abisi Joonseo devralıyordu. Tabi ilk kez kabahati büyüktü.

"Jeongsan-"

"Kraliçem, konu her neyse; oğlumuzun dersini aldığına eminim. Bak ne kadar üzgün. Şimdi senden özür diler ve konuyu kapatırız, hm?" Jungkook oğlunun dudağının titrediğini gördüğünde dayanamayıp tekrar girmişti araya. Tabi bu sefer sinirli gözlerin hedefi o olmuştu.

King and Slave -JiKook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin