Kaçır onu!

1.7K 40 8
                                    

Donuk, soğuk ve takip eden gözleriyle 100 metre ilerisinde yürüyen kurbanına baktı. Harekete geçmek için en uygun anı kolluyodu avcı. Sokak lambalarının altından geçerken düşünüyodu avcı. Her bi lamba için farklı bi anı, farklı düşünceler, farklı duygular.

İlk sokak lambası ona 6 yaşında uğradığı tecavüzü hatırlattı. 2. lamba ilkokuldaki kötü sınıf arkadaşlarını. 3. lamba üvey babasını. 4. evden kovulduğu anı. 5. dışarda yaşadığıı irençlikleri. Dışarda ki insanlar ona hiç iyi davranmamaıştı, haybu ki avcı çok iyi niyetli yaklaşmıştı hep. İnsanlar la uğraşmayı bıraktı sonra... İçine kapandı. Sustukça sustu. Kendini bilmez birileri ona deli derlerdi çünkü avcı kendi kendine konuşup kendi kendine de gülüyo. Yanında ki arkadaşını kimse bilmiyor. Bu iyiydi; kimse diğerlerini aldıkları gibi bu arkadaşını da alamazdı çünkü.

Avcı yanından geçen arabayla irkilip düşüncelerinden uzaklaştı. Düşünmek değil avlanma zamanıydı.

Döndükleri sokak ıssız ve sessiz. Çok geç olduğu için hiç bievin ışığı açık değil. Avcı başını evlerin pencerelerine çevirdi. Tüm sokak 3. uykusunda... Harekete geçme vaktiydi.

Adımlarını sık sık atmaya ve içinde ki bağırma isteğini bastırdı. Hızlı yürüdüğü ve soğuk hava yüzünden rüzgar burunundan ciğerlerine üfledi. Avcı kaşlarının altından kurbana bakarak yürüyordu. Hiç iyi bi fiziği yok. Orta boylu, zayıf her insan kadar da gücü olan sıradan işte. Alkolin etkisiyle salsak salsak yürüyor.

Avcı daha da yaklaştı kurbanına. Kurban ensesinde hissettiği nefesle alkolin etkisiyle gülerek ve umursamayarak döndü arkasına. Gülüşü yavaşca soluyor ciddiyete bürünüyordu. Gördüğü yüz onun günahıydı 6. yaşında altında ağlattığı kız büyüyüp gecenin bi yarısı karşısına geçmişti. Böyle olacağını hiç tahmin etmemişti Onun da unuttuğunu sanıyordu, yanılmıştı. Avcı yıllarca intikam özlemiyle kavrulmuştu hep ona işkence etmeyi onun bi zamanlar yalvarıp ağladığı gibi onunda ona yalvarıp ağlamasını istiyordu.

Kurban gözlerini avcının gözlerine dikti. Avcının başı eğik kaşlarının altından bakıyor ve burnundan nefes alıyor Nefes aldıkça burun delikleri genişliyor ve göğsü titriyor. Gözlerini yarı kapatır yar kapatmaz saçları titrediğini saklamasına engel oluyor.

Avcı ani bi hareketle kurbanın boynundan tutup şah damrının altındaki damarına parmak uçlarıyla bastırdı. Kurban 20 saniye içinde bayıldı. Avcı kız olmasına karşın olan güçlü ve uzun vücuduyla tecavüzcüsünü omzuna aldı ve en yakın taksi butonuna basıp bekledi. Evde olucaklar için şimdiden çok hevesliydi.

Taksi önlerinde durdu adam arabadan çıkıp koşarak kurbanı taşımada yardım etti. Avcı blöf yaptı ve ''Ahh.. Kurban... kim dedi sana bu kadar iç diye nasıl baş edicem ben seninle'' dedi. Kurban ve avcı yanyana arka koltukta gittiler eve. Avcı araba da yapıcaklarını planlarken eve geldiler. Avcı ücreti ödedi ve eve giden bahçenin içindeki küçük uzun yolda yürüyorlar.

Omzunda ki kurban mırıldanıyor ve kımıldıyor, kendine geliyor. Avcı cebinden anahtarları çıkardı anahtarı anahtar yuvasına yerleştirdi ve anahtarı döndürdü.

Avcı anahtarlarını kapının hemen yanındaki vezneye koyup karşındaki aşaya inen merdivenlere yöneldi. Merdivenlerden inip bodruma indiler. Bodrumun hiç pencersi yoktu. Etraf küf ve rutubet kokuyordu. Kapının açılmasıyla etrafta bi hareketlenme oldu fareler ve hamam böcekleri korkup sağa sola kaçıştılar. Bodrumun tam ortasında ki sandalyeye yöneldi, kurbanı omzundan indirip oturak yerinin ortasında deliğin üstüne oturttu. Orası onun tuvalet ihtiacını gidermesi içindi. Avcı yine vicdanlıydı en azından deliğin altına bi kova koydu yaptıkları yere sıvanıp kokmıycaktı.

AvcıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin