İTİRAF!

155 2 0
                                    

Ben bu kitabın yazarı Esra. Burda yazılanların abartıları hariç hepsi gerçek. Küçük yaşlarda annemin kuzeni tarafından senelerce tecavüz köleliğine zorlandım. Bana oyun diye yutturduğu bu oyun da benim rolüm ölmekti. Yine bi başkası tarafından cinsel istismara ugradım. Annemin 2. Evliliği olan adamın benden 2 yaş büyük oğlu ve hem ev sahibimiz hem üvey abimin yakın arkadaşı olan Aliyle beraber ben 8 yaşındayken tecavüz etmek istediler. Ben direnince bayıltana kadar dövdüler. Bakın bi çocuk bi çocuğa yaptı bunu! Yine anne tarafından abla dediklerim onlar 16-17 yaşılarındayken beni erkek gibi hayal edip bana farklı erkek isimleriyle hitap edip elleriyle taciz edip dudaklarımdan öptüler. Ben o zamanlar 7 yaşlarındaydım.  Annemden yaşadıklarımı korktugum için 14 yaşıma kadar sakladım diye bana orospu dedi. Haketmedim.  Arkadaşım evime porno kaseti getirdi öğrenelim hadi dedi izlemeden kasetlerle yakalandık ve beni sik düşkünü ilan ettiler. Bunu da haketmedim. Üvey babam bana orospusun diye bağırıp döverken annem tezgaha yaslanıp izledi. En çok annemin yaptığı üzdü beni. Hikâyede ki "Uzun"adlı karakter benim aşık olduğum kişi. Ona yaşadıklarımdan ötürü dokunamıyorum. Sanki pisligim ona da bulaşacakmış gibi hissediyorum. Bana bakışını bi görseniz o kadar sıcak ki hele o ses tonu... Hiç kokusunu bilmem onun. Kokusunu alacak kadar yakınlaşamadım ona. Kendime yasak ettim onu.
Bu kitapta onlara yapmak isteyipte yapamadıklarımı, olmak isteyipte olamadığım kadını yazdım. Çocukluğumu çalan bu yaşantılar benim gençliğimi de çalıyor. Arkadaşım yok. Ailem yok. Gururum yok. Sevdiğim yok. Sevenim yok. Namusum yok namusum.
Şimdi ise 21 yaşında bu gece öldürmeyi düşünüyorum kendimi. Korkmazsam eğer kendimi asıcam.
Hayat orospulara güzel kızlar. Orospular sizde ilerde evleneceğiniz adama tecavüze uğradım demeyin sonra beyler gerçekten tecavüze uğramış kızlarımıza inanmayıp acaba yalan mı söylüyo diyor. Bunu da yaşadım çünkü, biliyorum.
Mutlu olun eğlenin. Hazır genç ve hayatın sillesini yememişken (istisnalar hariç) yaşayın.
Ben sevdama sahip çıkamadım siz çıkın, ben korktum siz korkmayın hanımlar.
Anne... Benim için ağla olur mu. Ağla ki sevdiğini bu sefer hissedebileyim annecim.

Korkak "orospu"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 31, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AvcıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin