Hesabımı kaybettim 9 bölümüm silindi şimdiye kadar geç kaldığım için özür dilerim^^
Uzun uyur uyanık adımlar atıyordu yanında ki kadınlarla beraber. Sonra yumuşak bir yere itildiğini hissetti.
Ne oldu ona?
Sanane.
Onu da istiyorum
Sana söyledim benimle idare et aşkım
Avcı travestiye meydan okuyordu. Uzuna dokunmasını istemiyordu. Kışkırtıcı kadınsı yanını göstermek için büyük salonun sağ duvarında na dayalı alçak seviyeli dolaba eğildi. Giydiği pantolon eğilince her şeyini daha sexy yapıyordu.
Şarap?
Travesti olur manasında kafasını salladı. 2 kadehle birlikte gelen avcı psikopat gözleri çarpık gülüşü ve kadınsı vücuduyla travestiye yaklaştı. Kadehi uzatırken gözlerine direk bakıyordu. Travesti teşekkür etti ve bir yudum içti şarabından. Aklında ki sex fantazileri gözlerinden okunuyordu. Avcıya vurmak istiyordu, dudaklarını parçalayarak öpmek, ellerini sıkıca tutmak istiyordu. İlk defa erkeksi yönünü kabartan bir kadınla karşılaşmıştı.
Daha fazla dayanamadı karşısında sexy bi kadının olmasına. Avcının elindeki kadehi iktirdi ve sertçe öpmeye başladı. Boynuna indi ısırmaya başladı. Avcının hoşuna gidiyordu çünkü travestinin sex zevki onun katil ruhunu azdırıyordu. Travesti avcının baldırlarından tutup onlara en yakın olan şarap dolabının olduğu sağ duvara dayadı. Durmuyordu. Avcıya dokundukça dokunası geliyordu. Kendini tenine gömmek boynunu ve dudaklarını sonsuza kadar emmek istiyordu. Avcının yumuşak teni travestinin altında morarmaya başlamıştı.
Şşş... Sakin ol artık
Bende bir kadınım niye seni bu kadar istiyorum?
Daha fazlasını istemez misin?
Dudaklarını omzundan çekip avcının yüzüne baktı. Ne demek istediğini anlamış gibi gülümsedi ve yatak odasını sordu.
1. katta ki sağda ki ilk oda avcıya aitti. Odanın kapısını bi hışımla açarken sağ bileğinden tuttuğu avcıyı yatağa savurdu. Üstündekileri sabırsızlıkla çıkarırken avcı sadece yatakta uzanır vazitte dirseklerinin üstüne yükselip zevkle travestiyi izliyordu. Tamamen soyunup kendini avcının üstüne bıraktı. Her yerini elliyor ve öpüyordu.
Şşş ama sende...
Avcı mızmızlandı. Tamamen rol yaptığı o kadar belliydi ki yapmacık çocuk sesi ona hiç yakışmamıştı.
Yavaşça kendini yukarı çekti ve travestinin karnına oturdu. Üstünde ki tşörtü yavaşça çıkarıyordu ve bir yandan da kendini aşağıya kaydırarak Travestinin kıymetlisinin üstüne doğru gidiyordu. Kendini gevşetip zevk alır gibi tavırlar sergilemeye başladı. Hiç bir şey yapmadan sadece avcının inlemeleri açık ağzı ve nefes sesiyle boşalmaya yakın gibiydi travesti.
Bu gece seni zevk içinde öldüreceğim
Kışkırtıcı sesiyle söyledi avcı.
Öldür, lütfen öldür beni!
Travesti biraz öne uzanıp onun açısından bakıldığında yatağın sağ tarafında ki komidine uzantı. Üst çekmeceden ince uzun ipek kumaş parçası çıkardı. Her bir kumaş parçası 5 metre kadar vardı. İçlerinden birini çekip travestinin önce sağ sonra sol kolunu yatağın altında ki demir parçalarına bağladı. Bacaklarını birleştirip dümdüz olacak şekilde yatağın karşısındaki banyo kapısına bağladı.
Avcı Travestinin dudaklarını yavaş yavaş öpüyor delirtiyordu. Kıymetlisinin üstünde oturan avcıyı istiyordu travesti fakat avcının hala çıkarmadığı pantolonu buna pek izin vermiyordu. Biraz tatmin olmak için belini kımıldatıp kıymelisiyle avcıyı birleştirmeye çalışıyordu. Odanın içinde ki nefes sesleri ve inlemelerin hepsi travestiye aitti. Avcı vaktin geldiğini anladı. Yatağın altında sakladığı büyük bıçaklarından birine uzanmaya çalıştı. Defalarca el yordamıyla bulma çabasından sonra bulabilişti.
Travestiyle beraber avcıda kalçasını oynatıp travestiyi iyice kendinden geçiriyordu. Beraber inlemelerini yanında birde avcının mükemmel dokunuşları ve teni...
Son kez avcı kalçasını oynatırken son kez de öpüyordu. Yükselen zevk duyguları ve müthiş iniltili müzik sesi bir hızlı bıçak sesiyle kesildi. Avcı bıçağı travesti en zirve noktadayken indirmişti. Etrafta ani bi sessizlik... Akan kanın sıcaklığı avcının parmaklarındaydı...
Travestinin şaşkın ve boğuk nefes sesi çok derinden geliyordu. Avcının kulaklarında hoş ve çınlamalı bir müzik vardı. Herşey durmuş gibiydi tek hissedilen sıcak kan kokusu ve hoş müzikti...
Avcıya göre herşey mükemmeldi. Akan kanın zevkinden sıyrılıp travestiye baktı, acı çekiyor ve neler olduğunu anlamaya çalışır gibi göğsünün üsteki avcının tuttuğu büyük bıçağa bakıyordu.
Bıçağa bakıp gülümsedi avcı. Kahkaha atarak ve hırsla defalrca o bıçağı çıakrıp tekrar travestiye sapladı. Avcının kahkahalarına sanki bir metalika müziği eşlik ediyor gibiydi.
Avcı sonunda kendine geldi. Bıaçaklamayı bıraktı. Travestiye baktığında göğsü bıçaklamaktan ötürü darma dağın olmuştu. az eşyalı ve gri oda kanla kaplanmıştı. Avcının şakağından yanağnına kayan kan damlası yüzünü gıdıkladı. Ellerine ve üstüne baktı. Elinde büyük bir bıçak vardı kandan kendi ellerini göremiyordu neredeyse. Travestinin üstünden kalkıp banyoya yöneldi. Banyonu kapısa bağladığı ipi çözüp içeri girdi. Işığı açmadan odadan gelen ışıkla idare etti.
Kapıdan girince sağ tarafta kalan lavaboya dayadı ellerini. Derin bi aldı verirken kafasını aldırıp aynaya baktı. Yüzünde ki birbirini takip eden kan damlaları açık, siyah saçları, koyu kırmızı ruju....
Siyah sütyeni ve büyük göğleri ve öpmekten kızarıp morarmış izlerin üstünde de kanlar vardı.
Dışarıdan yansıyan ışık yüzünün sağ tarafını aydınlatırken sol tarafını siyahlıkla başbaşa bırakıyordu.
Aslında bakılırsa avcı tam olarak buydu. Sağ tarafı onun çocukluğunda ki temizliği sol tarafı katil ruhlu yetişkin hali.
Katil olmayı gerçekten hiç istememişti ama çektiği acıları sadece birilerini öldürünce dindirebiliyordu. Göründüğünden daha duygusal daha hassastı. Beynini yiyip bitiren o iğrenç anılarından kurtulamıyordu. İçinde ki öfkesini dindiremiyordu defalar ve defalarca hayata söverken ağlıyordu. Daha fazla dayanamadı ayakta durmaya, lavabonun kenarlarından tutunurken kendini yere bıraktı. Ağlarken herşeyi tekrar yaşamış gibi canlandı gözünde.
Anne!
Bağırmak istedi, yapamadı. Kısık sesiyle seslendi annesine.
Niye anne! Niye bana inanmadın? Niye beni sevemedin? Beni niye korumadın anne!? Ben çok direndim çok kaçmak istedim bırakmadı napıyım. Sana geldiğimde niye beni sevmedin niye kızım diye bağrına basmadın? Orospu diye dövmek kolayına mı geldi? Bu dünyanın namusu benden mi soruluyodu? Niye dünyayı kirletmişim gibi davrandın bana!? NİYE!? NİYE!?
Haklıydı. Bu dünyanın namusu ondan mı soruluyordu da dünyayı kirletmiş gibi davrandı ona. Tek şunu kız olmaktı. 6 yaşındaki kıza 1 yıl boyunca tecavüz eden adam dışarıda gezerken o annesinin orospu sözlerine katlanırdı. Gün geçtikçe hırslandı. İçindeki canavarı uyandıran annesi oldu böylelikle ilk kurbanı da annesi oldu.
............
Ben orospu değilim!
Öylesin! Kendin istedin oda yaptı!
Hayır!
Öyle! Kim bilir ondan başka daha kimlerle seviştin!
Gözü döndü avcının kendini kontrol edemedi evlerinin çatılarında yaz günü serinlemek için otururlarken annesinin kollarından tutup 5. kattan aşağıya attı. Kafasını kaldırıma çarpan kadın 6 senedir bitkisel hayatta avcının paralarını sömürüyordu.
..................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avcı
LosoweBir kadın ancak ne kadar sadist olabilir? Peki ya bi kadın ancak ne kadar masum olabilir? Duru masumluğun içinde iliklerine kadar sadist bi kadının neler yapabileceğini tahmin edebilir misin? Kadınlığında gizlediği soğuk küçük kızı saklayan bir k...