Madison: Többet ne keress! *Becsapta Seb kocsijának ajtaját*
Seb: Szép kis randi volt...
(Seb hazament)
Sabrina: Hát te mit keresel itthon?
Seb: Baj hogy haza jöttem?
Jordana: Nem, csak meglepődtünk hogy itthon vagy!
Seb: Azt elhiszem, *megpillantott egy táskát a napaliban* vendégünk van?
Jordana: Nézd meg magad!
(Sebastien átment a napaliba)
Seb: Ms. Steinfeld!? Hogy hogy itt tetszik lenni?
Cheri: Szia! Seb, csak azért jöttem hogy megköszönjem amit a lányomért tettél!
Seb: Nem tettem semmi különöset a lányáért...
Cheri: Dehogy is nem, sokat segítettél neki az elmúlt hetekben!
Seb: Ugyan, csak annyit tettem hogy mellette voltam, mindent magának köszönhet, a lánya nagy tehetséges!
Cheri: Örülök hogy így gondolod. Jaj mielőtt elfelejtem, vissza hoztam a kabátod amit még a versenyen oda adtál neki!
Seb: Köszönöm, elfelejtettem hogy oda adtam neki!
Cheri: Ha nem baj én, mennék is!
Seb: Dehogy is az! *kikisérte Cherit*
Sabrina: Szakítottatok?
Seb: Mi?
Sabrina: Hallottad...
Seb: Hát mondhatjuk úgy is igen...
Adam: Mi történt akkor?
Seb: Mondtam neki hogy holnap Haileevel mennék ünnepelni és nem akart elengedni, aztán mondtam neki hogy mindenképp elmegyek és válsztásra kényszerített.
Lucas: Szóval Haileet választottad helyette?
Seb: Igen, nem hiszem hogy ez egy rossz dolog lenne.
Adam: De, ez nagyon is az!
Sabrina: Dehogy is az... nem véletlenül csinálta ezt Seb! Mindennek oka van!
Seb: Köszönöm Sabrina! Viszont, én felmegyek a szobámba, további szép napot nektek! *felment a szobájába*
Sabrina: Én tudtam hogy ez lesz!
Lucas: Honnan?
Sabrina: Onnan hogy ismerem őt? Most tényleg én vagyok az egyetlen aki szokott is vele beszélgetni?
Adam: Akkor tudod miért választotta Haileet Madison helyett?
Sabrina: Ti tényleg nem figyeltek? Hailee anyukája most hozta vissza Seb kedvenc kabátját amit kölcsön adott Haileenek mert, fázott, aztán az első naptól kezdve megvédi Haileet és ami a legfontosabb hallgat rá...
Lucas: Szóval azt mondod hogy Sebnek tetszik Hailee?
Sabrina: Én ezt nem mondtam... csak arra akartam utalni hogy Haileere jobban oda figyel mint, Madisonra ezért, várható volt hogy őt választja...
(Eközben Sebnél)
Seb: *magában beszél* Na már csak ezt az egy sort kéne befejeznem aztán készen vagyok a dallal... már mondjuk ideje volt. *Seb telefonja hirtelen csörögni kezdett* Szia Hailee!
YOU ARE READING
Szerelem a levegőben
RomanceEz a történet két tehetséges tiniről szól, akik szerelmesek egymásba de, nehezen közelednek a másik felé. Hogy összejönnek, vagy sem, az a történetből kiderül. Jó olvasgatást!