Meglepetés!

8 3 0
                                    

Hailee: Nem lesz hideg...

Seb: De, az lesz. *Megfogta Hailee derekát hogy lágyan kicsit arrébb tudja húzni Haileet majd, behajolt a kocsiba egy dzsekiért* Vedd fel...

Hailee: *Megforgatta a szemeit* Jó... rendben!

Seb: És még jól is áll... *Mosolygott majd, rá kacsintott Haileere* na de menjünk mert, már kiváncsi vagyok a reakciódra!

Hailee: Addig nem megyek amíg nem mondod el hogy ez kinek a koncertja lesz...

Seb: Mióta lettél te ilyen makacs?

Hailee: Mindig is ilyen voltam!

Seb: Hát jó... akkor egyedül megyek Meghan Trainor koncertre ami amúgy perceken belül kezdődik...

Hailee: Várj... te most elhoztál egy Meghan T. koncertra? *Próbálta leplezni hogy örül ennek a kellemes meglepetésnek*

Seb: Meglepetés! *Hailee hirtelen csöndben maradt, Seb úgy érezte kellene még mondanija valamit* Griffin mondta hogy szereted, szóval úgy gondoltam ez egy jobb program lenne mint, egy házi buli.

Hailee: Hát nem is tudom, nekem a második jobban tetszett volna...

Seb: Most viccelsz, ugye?

Hailee: Hát még szép! Mindig is elakartam menni a koncertjére, köszönöm! *Hailee átölelte Sebet*

Seb: Ugyan semmiség!

(Bementek a koncertre, a koncerten sokat beszélgettek, énekeltek, nevetgéltek, röviden szólva jól érezték magukat, még videót is csináltak együtt, a koncertnek 1,5 óra alatt vége lett)

Hailee: Hát ez nagyon jó volt!

Seb: És itt még nincs vége!

Hailee: Micsoda?

Seb: Van jegyem a backstagebe! Beszélgethetsz Maghannel!

Hailee: Úristen, Seb te vagy a legjobb!

(Seb és Hailee egyből a backstagebe mentek)

Biztonsági őr: Szia Seb! Meghanhez jöttetek?

Seb: Igen, Bruce.

Bruce: Hátul megtaláljátok.

Seb: Rendben, köszi!

(Hátra mentek Meghanhez)

Seb: *kopogott* Szép estét nem zavarom a kedves előadó Hölgyet?

Meghan: De rég láttalak! Szia Seb! Ki ez a csinos Hölgy veled? Tán a barátnőd?

Hailee: Én csak egy barát vagyok...

Seb: Igen, ő az egyik legjobb barátom. Aki szeretne veled beszélgetni! Szóval én ki is megyek!

Hailee: Mi?! Seb!

Seb: Sajnálom! Kint megvárlak! *Nevetve mondta miközben elment Haileetől*

Meghan: Mindig ilyen, majd megszokod! Miről szerettél volna beszélni?

Hailee: Igazából, nagy rajongód vagyok és csak azt szeretném megkérdezni hogy esetleg egy képet és egy autógrammot, kérhetek?

Meghan: Persze, hogy ne! *Gyorsan csinaltak egy képet majd adott egy aláírást Haileenek* Valaki vissza hívja Sebet?

Szerelem a levegőbenWhere stories live. Discover now